Oeh Vuile SLET!! Je zou mij ook aandacht gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik gaf de n00b al mijn aandacht!
Zover was ik inmiddels alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft maar 3 dingen te onthouden.
iedere horizontale regel moet 1-9 bevatten
iedere verticale regel moet 1-9 bevatten
iedere groep van 9 blokjes tusssen donkere lijnen moet 1-9 bevatten
*Aandacht geeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh Vuile SLET!! Je zou mij ook aandacht geven
Zo gaat dat op Fok. Leer er maar mee posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef h.jolles het volgende:
Vind je dat leuk, mensen zo in n hoekje zetten? Erg vreemd op een forum. Ik zeg toch niets raars dacht ik zo.
Maar bedankt.
Ik kreeg hier héle rare beelden bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:![]()
raad het steekwoord van dit plaatje bij google
[afbeelding]
Oh een postbode. Tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Nogal een vreend welkome hier, maar maakt niet uit. Ik begrijp dat we over alles kunnen praten hier? Ik heb net een nieuwe job bij TNT en verder heb ik niet zo veel te melden sorry
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Nogal een vreend welkome hier, maar maakt niet uit. Ik begrijp dat we over alles kunnen praten hier? Ik heb net een nieuwe job bij TNT en verder heb ik niet zo veel te melden sorry
je mag het hier over alles hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg hier héle rare beelden bij.
quote:
Zal JD blij mee zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik gaf de n00b al mijn aandacht!
is het een mandelbrot fractal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:![]()
raad het steekwoord van dit plaatje bij google
[afbeelding]
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld meequote:
Een wat Fles?quote:
Hey tof, er scharrelt hier al langer een lotgenoot van je rond, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Ultra_ivoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey tof, er scharrelt hier al langer een lotgenoot van je rond, heb ik gehoord
Naar concert?quote:
Postbezorger 35 getrouwd, drie kiddo'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag het hier over alles hebben.
wat doe je bij tnt?
hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Postbezorger 35 getrouwd, drie kiddo'sen mijn man werkt (gehoorapparaten)
Jep.quote:
beetje rare vogel als je m de eerste keer tegenkomtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ivo is wel een supercoole gast trouwens, pffff die heeft altijd verhalen joh![]()
Oei, dat komt wel dicht bij een kloonverdenking tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Postbezorger 35 getrouwd, drie kiddo'sen mijn man werkt (gehoorapparaten)
ja, is best een jongen die wat kan hebben. Nou ja, jongen... hij is 39 of 40 inmiddels.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje rare vogel als je m de eerste keer tegenkomt
maar wel aardig geloof ik
waneer je bij je post waar wat fout gaat op t kladblokje rechts klikt kun je de post aanpassen.quote:
Nou, nogal voorbarig, ook mannen kunnen tegenwoordig met mannen trouwen heur, zelfs op Arubaquote:
Je kunt je laatste post editten. Met de edit knop.quote:
Nee dat is slecht voor jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt je laatste post editten. Met de edit knop.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat is slecht voor je postcount.
Melkweg, Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef qu63 het volgende:
Waar?
en wie heeft dan de kids gebaard? jij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nogal voorbarig, ook mannen kunnen tegenwoordig met mannen trouwen heur, zelfs op Aruba
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
postcount.
GMTA!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Kuukske het volgende:
Jeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef Ynske het volgende:
@fles, wie dan
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeeje bent echt nog vers hier he?
aahquote:Es
Hm ja.quote:
Nou, hoe hartelijk moet het nog worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef h.jolles het volgende:
Ik ga wel even bij de moderrators vragen wat de regels zijn hier : D
Tot snel weer en ik hoop dat het dan hartelijke is :-D
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef h.jolles het volgende:
Ik ga wel even bij de moderrators vragen wat de regels zijn hier : D
pardon? nog hartelijker?quote:Tot snel weer en ik hoop dat het dan hartelijke is :-D
Best wel heel erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ook hoog tijd trouwens
Nou ja, liever zo dan dat er overhaast voor vanavond na enen nog even wat in elkaar gegooid wordt waar toch geen kip meer naar kijkt, toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:oftewel ze kregen t materiaal niet op tijd bijeen
of de netcoordinator had geen zin om te werken
Moeilijk? Moeilijk? Probeer het in BeF in Onzin voor je Leven. Dáár maken ze het je moeilijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D Morgen weer verder kijken. Hoop dat ik hier mag blijven!!! Groeten!
Maar vakantie jullie dus? Hoelang? Waarheen?quote:
Welneen! Ik heb het zes jaar gedaan, zij het als bijbaantje naast studie. De meeste van m'n collega's die het voor vast deden waren hendig toffe lui hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef h.jolles het volgende:
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld mee![]()
Mja, het is 661 hè? Mocht ik het dadelijk dichtgooienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan hard hier zeg, ineens bij topic 6610![]()
Aandelen Nokia zeker, die Ynskequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan hard hier zeg, ineens bij topic 6610![]()
Morgen, een weekje in een dorp bij Arnhem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vakantie jullie dus? Hoelang? Waarheen?
zeg, na 9 komt 10quote:
jah euhm, slaap dr eens een nachtje over, misschien dat je dan merkt dat wel niet moeilijk zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D Morgen weer verder kijken. Hoop dat ik hier mag blijven!!! Groeten!
OMG zoeen toffe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
6(6+1)0 is ook nog een optie!
Onzinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:
[...]oftewel ze kregen t materiaal niet op tijd bijeen
of de netcoordinator had geen zin om te werken
6 * 7 * 0 = 0quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
6(6+1)0 is ook nog een optie!
dr word niets ineen gegooid. dat is standaard oude proggels uit de kast trekken, althans dat gebeurde bij de Majoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, liever zo dan dat er overhaast voor vanavond na enen nog even wat in elkaar gegooid wordt waar toch geen kip meer naar kijkt, toch?
Nope, dat zijn twee verschillende functie's. Postbezorgers worden door hun (oudere) collega's ook wel 'de vrouwtjes' genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet tegenwoordig postbezorger
ja, voor gevallen als de majoor ligt er wel iets op de plank, dat zie je aankomen. Maar had jij verwacht dat Jos Brink er ZO snel mee zou ophouden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr word niets ineen gegooid. dat is standaard oude proggels uit de kast trekken, althans dat gebeurde bij de Majoor
nah, dinges is toch een vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat zijn twee verschillende functie's. Postbezorgers worden door hun (oudere) collega's ook wel 'de vrouwtjes' genoemd.
Niet mierenneukenquote:
haal eerst eens die tong uit mn hol en vertel dan eens waarheen en hoe lang jullie op vakantie gaanquote:
eerlijk gezegd wel, en als je weet dat iemand geen chemos enzo neemt dan kun je dit al klaar hebben liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, voor gevallen als de majoor ligt er wel iets op de plank, dat zie je aankomen. Maar had jij verwacht dat Jos Brink er ZO snel mee zou ophouden?Ik niet iig. Hoewel, ik heb in 1983 mijn oudste grootvader verloren aan darmkanker, in 12 dagen. Ik had kunnen weten dat het snel kon gaan.
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgstersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld mee![]()
darmkanker gaat vaak snel en al helemaal als je geen chemo krijgtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou Jos B. is wel érg snel gegaan ineens hè?
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou Jos B. is wel érg snel gegaan ineens hè?
Dat deed ik net!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
haal eerst eens die tong uit mn hol en vertel dan eens waarheen en hoe lang jullie op vakantie gaan
daarmee doel je zeker op jezelf hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgsters.
leeftijd, aantal kids, ik vind het verdacht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgsters.
was ie goed gewassen?quote:
Ik ben anders amper 35quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oei, dat komt wel dicht bij een kloonverdenking toch
ff lekker oprekkenquote:
Neeje.quote:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Kuukske het volgende:
JDUDE EN IK GAAN NAAR EEN DORPJE BIJ ARNHEM FLES.
Een week geleden? Dat is niet erg goed gewassen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Kuukske het volgende:
EEN WEEK!
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?
MOET JE NIET MINSTENS 6 WEKEN NAAR DE MALEDIVEN OF ZO?
Alsof ik dat kan betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?
MOET JE NIET MINSTENS 6 WEKEN NAAR DE MALEDIVEN OF ZO?
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef JDude het volgende:
Een week geleden? Dat is niet erg goed gewassen.
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!
Over een jaar hè JDquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef JDude het volgende:
Alsof ik dat kan betalen.
Gaan nu in het huis van m'n ouwelui bivakkeren.
ZEG KOLERELIJERS IK BEN NIET DOOFquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!
Oké. Sorry. En laat es erbuiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervan
Geleufde gij da zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK
Nah, behalve dan als er voetbal op tv is. Dan ga ik wel even internetten.quote:
Makkelijk. Het enige probleem is dat er geen spoor ligt naar de Malediven.quote:
Een spoor zandkorrels misschien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk. Het enige probleem is dat er geen spoor ligt naar de Malediven.
quote:
Es is druk. Die gaat een TNTleger bouwen die de Lounge gaan overnemen.quote:
Oh wat tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Es is druk. Die gaat een TNTleger bouwen die de Lounge gaan overnemen.
wel lik, aai en knuffelbaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ben niet lief, niet sociaal en niet benaderbaar
.
Oh ik dacht eigenlijk altijd dat die bepaald werd door de haargrens op de venusheuvel. Niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef JDude het volgende:
De gouden driehoek.
Ik zeg goddomme niet eens ietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervan
Wel, wel en ehmmm okee, niet. Toch een diepe tongzoen voor nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ben niet lief, niet sociaal en niet benaderbaar
.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk altijd dat die bepaald werd door de haargrens op de venusheuvel. Niet?
Oh, jij was snellerquote:
Dan ben je minstens de fotograaf geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
disclaimer, t is niet die van mij~!
Niet zomaar voor iedereen, ik ben bijzonder selectiefquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar voor iedereen, ik ben bijzonder selectief.
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel, wel en ehmmm okee, niet. Toch een diepe tongzoen voor nu![]()
Ik stond erbij en keek ernaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...
Ook niet van mij, ik heb niet zulk lang (en veel, en donker) haar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
disclaimer, t is niet die van mij~!
quote:
je zult t maar kunnen vlechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik heb niet zulk lang (en veel, en donker) haar op.
Je moet je zowaar weer 's een keer een beetje inspannen om het te volgen, da's een tijd geleden...quote:
Jassesquote:
nou, ik denk dat het op zich wel vrij dicht bij elkaar ligt. Alleen sommige mensen ken je dan dus langer, en beter, dan anderen. Daarom durf ik tegen jou ook best wel dingen te zeggen die ik niet tegen iedereen zou zeggen. En zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...
wat nouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Jasses. Dan word ik nog liever smoothie
.
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou
hoef je geen ondergoed meer te dragen, altijd een reetveter bij de hand
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zien.
Op dergelijke plaatjes zit ik niet te wachten.
euhm kweet niet, voel me niet in staat om te slapen.quote:
Ow dan weet ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zien.
Op dergelijke plaatjes zit ik niet te wachten.
begint u maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow dan weet ik er nog wel een paar
Nu bed raken is slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm kweet niet, voel me niet in staat om te slapen.
enzow
Maar verder gaat het wel goed met jequote:
'T is niet eerlijkquote:
truste ququote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:50 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
* qu63 is kapot van de afgelopen week/weken
Fijne dromen Qutiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:50 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
* qu63 is kapot van de afgelopen week/weken
is een titel van een nummer, Ku kent het welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je.
zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is niet eerlijk. Ik zou dat ook zo graag 's willen, al is het maar 1x in de week...
Bloodhound Gangquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
is een titel van een nummer, Ku kent het wel
BHGquote:
lijkt me verstandig dan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef Ynske het volgende:
voel me raar
moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar heb t idee dat ik niet meekrijg wat er om me heen gebeurd.
geen autoritjes voor mij vandaag
gezellig!quote:
voor dat eerste moet je eerst het 2e kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hier hoe ik het wachtwoord van mijn wireless verbinding kan nakijken, of kan inloggen op mijn router?
ik kan inloggen op de hoofdmodem/router maar ik heb op mijn kamer nog een draadloosmodem staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor dat eerste moet je eerst het 2e kunnen
En als het goed is, is er bij de installatie van je router een wachtwoord ingesteld. Meestal kan je inloggen op je router door naar het ip-adres van je router te gaan. In mijn geval 192.168.250.0, maar meestal is het 192.168.0.1 of 10.0.0.138 oid. En dat zal ook wel in het boekje staan wat je bij je router kreeg
Een leuke dag is altijd goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een leuk dagje.
Op de terugweg nog een aardige jobswitch-suggestie voor één van onze mede-Lounsjies
[afbeelding]
volgens mij kan dat niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Ynske het volgende:
op mijn pc staat het ww automatisch opgeslagen, enqript of hoe je dat schrijft. ik meen me te herinneeren dat ik dat op mijn laptop ook weer onge *** kan zien, maar kandat nu niet meer vinden
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?quote:
knopje aan de onder/achterkant?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?
dan kan ik t toch allemaal opnieuw instellen?
Kijk eens of je niet wat met je hockeystick kan bereikenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?
dan kan ik t toch allemaal opnieuw instellen?
Gewoon een power cycle is niet genoeg of zo?quote:
Dat ken ik ja!quote:
nee, want er zit wel ergens een settings-file, en die moet gereset worden. Anders zou je wel flink balen als de stroom een keer uit valtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een power cycle is niet genoeg of zo?
Zo van klats boem de stekker eruit en er weer in?
Boeiend, als het belangrijk is heb je een UPS, en anders config je hem maar gewoon ff opnieuw. Dit is nou niet echt een land waar de stroom vierhonderd keer per week uitvalt of zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, want er zit wel ergens een settings-file, en die moet gereset worden. Anders zou je wel flink balen als de stroom een keer uit valt
heeft niets met provider te makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
is daar geen briefje van? Van je provider?
ja gelukkig welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En gelukkig begint het voetbal dit weekend weer
Dat is nog wat te vroeg hoorquote:
waaromquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog wat te vroeg hoor
Savonds
ja das inderdaad jammerquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ja das inderdaad jammer
maar we hebben lindenbergh![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Kan die niet dienen als 'muurtje' op de training oid?
ook.., maar ook Naomi van As en Ellen Hoogquote:
Nadenkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef WEST het volgende:
die wil gratis naar NEC terwijl die nog een contract heeft. En hij wil het salaris verdienen wat Ajax hem gaf. Alleen NEC wil dat niet of ajax moet bijleggen![]()
Wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef WEST het volgende:
[..]
ook.., maar ook Naomi van As en Ellen Hoog![]()
Ellen Hoog gaat nog wel, naomi van As is mwahquote:
nou, glukkigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En gelukkig begint het voetbal dit weekend weer
Terecht wel van NEC. Lindenberg is net zo triest als bv Bogarde. Alles alleen voor het geld doen en niet voor de sport.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef WEST het volgende:
[..]
zoiets ja
die wil gratis naar NEC terwijl die nog een contract heeft. En hij wil het salaris verdienen wat Ajax hem gaf. Alleen NEC wil dat niet of ajax moet bijleggen![]()
en wat is mis met voetbal ik heb vanmiddag het eerste van ons zien voetballen en dat was niet om aan te zien (1-6 verloren) toen ben ik bij de dames wezen kijken en dat was een stuk leuker
![]()
ff gegoogeld, maar vind ze allebei niet echt om over naar mamma te faxenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ellen Hoog gaat nog wel, naomi van As is mwah
Ja, voor de lol 2 clubs tegelijk duperen, nee daar maak je vrienden meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel van NEC. Lindenberg is net zo triest als bv Bogarde. Alles alleen voor het geld doen en niet voor de sport.
quote:
Er zijn wel mooiere te vinden iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff gegoogeld, maar vind ze allebei niet echt om over naar mamma te faxen
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens in de keuken kijken
ieder z'n smaak hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens in de keuken kijken
En we houden allemaal van Fatimaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:36 schreef WEST het volgende:
[..]
ieder z'n smaak he
de een houdt van een speklapje en dan ander van een gehakbal (met sate saus)![]()
smakelijk
als ik de naam Fatima hoor denk ik aan marokaanse/Turks met haar op de rugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we houden allemaal van Fatima![]()
Ach, als dat jou blij maakt waarom nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:41 schreef WEST het volgende:
[..]
als ik de naam Fatima hoor denk ik aan marokaanse/Turks met haar op de rug![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als dat jou blij maakt waarom niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:34 schreef WEST het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ellen Hoog
Naomi van As volgt
beiden zijnquote:
of medewerkster van de rabobankquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hockey?
Ik hou gewoon van FatimaZe had ook postbode mogen zijn of zo
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hockey?
Ik hou gewoon van FatimaZe had ook postbode mogen zijn of zo
Postbodequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
[bla]
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
Ah, ik zie dat het maar goed is dat ik op verjaarsvisite moet vanavond.
Wijven en voetbah.
Have fun verder.
have fun, ik ga maar eens genieten van de laatste avond laat naar bed. Morgen moet ik weer vroeg naar bed omdat de wekker gaat om 5:30 op maandagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
Ah, ik zie dat het maar goed is dat ik op verjaarsvisite moet vanavond.
Wijven en voetbah.
Have fun verder.
Dan smijt je dat modem op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:
Rondje weer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb morgen ook wel een reelijk zware dag voor de boeg trouwens.
ik heb ook liever zwolle maar goedquote:
Dat moet zeker lukken om daar maandag niet in de buurt te zijn. De rest van dit jaar ook niet trouwensquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef WEST het volgende:
trouwens maandagavond vanaf 19:00 tot 20:00 zou ik als ik julllie was niet begeven in Meppel en omstreken grote kans dat je mij plankgas ziet lessen![]()
ff een waarschuwing vooraf![]()
waarschuwing voor mensen uit die buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken om daar maandag niet in de buurt te zijn. De rest van dit jaar ook niet trouwens
postbesteller tochquote:
ga je dat weer met trein doenquote:
Lijkt me duidelijkquote:
had t maar gedaan, tegen die tijd (vrijdagmiddag) zaten we er behoorlijk doorheen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef WEST het volgende:
ik wou jullie nog aanmoedigen in zwolle![]()
idem!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken om daar maandag niet in de buurt te zijn. De rest van dit jaar ook niet trouwens
deze is mooier dan die kikkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
edit: sterf stelletje ongedierte
Polen zijn tof. Kunnen goed zuipen. Kan je ook goeie lol mee hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef WEST het volgende:
ik ga douchen en dan richting cafe.., kan ik nog ff rustig zitten want om 22:00 zien een paar collega's mij zitten en dan zit ik daar de hele avond aan vast. (polen en voor de rest kennen ze hier niemand)
mee eens, maar tis zo vermoeiend om engels te spreken als je al wat nodige gele vocht achterover gemept hebquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Polen zijn tof. Kunnen goed zuipen. Kan je ook goeie lol mee hebben
de mijne nietquote:
Dat is het voor hun ook zonder geel vocht. Daarom heb ik mezelf Pools geleerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
mee eens, maar tis zo vermoeiend om engels te spreken als je al wat nodige gele vocht achterover gemept heb
ik kan een paar woordjes poolsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het voor hun ook zonder geel vocht. Daarom heb ik mezelf Pools geleerd
Een volgende keer moet je me ff op tijd waarschuwen, dan kom ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan een paar woordjes poolsoverigens heeft die wel een mooie dochter
![]()
Dan zeg je: "Twoja córka jest bardzo ladna dziewczynka!"quote:
is dat al fonetisch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Twoja córka jest bardzo ladna dziewczynka!"
/Tfoja tsoerka jest bardzo wadna dzjeftsjienka/
en wat zeg ik dan eigenlijkquote:
laten we dat dan maar niet doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Twoja córka jest bardzo ladna dziewczynka!"
/Tfoja tsoerka jest bardzo wadna dzjeftsjienka/
dan wordt ik gelijk gekoppeld.., en dat is nu ook niet echt de bedoelingquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
hier een turkssprekende rus in huis
pas maar op dat hij niet russische roulette wil gaan spelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
hier een turkssprekende rus in huis
tis een zijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:05 schreef WEST het volgende:
[..]
pas maar op dat hij niet russische roulette wil gaan spelen![]()
heb in de aanbieding:quote:
Duitse dan maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb in de aanbieding:
1 boomknuffelaar van 27
1 russin van 26
1 duitse van 18
1 groentje van 17
Was er toch nog 1 van 26??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb in de aanbieding:
1 boomknuffelaar van 27
1 russin van 26
1 duitse van 18
1 groentje van 17
Wil jij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
hmmm ik heb geen kijk op vrouw, maar ik zou geen duitse in mijn bed willen
checkt foboquote:
quote:
sorry heb nu eenmaal een hekel aan voetbalquote:
Forum Opties | |