ZEG KOLERELIJERS IK BEN NIET DOOFquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!
Oké. Sorry. En laat es erbuiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervan
Geleufde gij da zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK
Nah, behalve dan als er voetbal op tv is. Dan ga ik wel even internetten.quote:
Makkelijk. Het enige probleem is dat er geen spoor ligt naar de Malediven.quote:
Een spoor zandkorrels misschien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk. Het enige probleem is dat er geen spoor ligt naar de Malediven.
quote:
Es is druk. Die gaat een TNTleger bouwen die de Lounge gaan overnemen.quote:
Oh wat tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Es is druk. Die gaat een TNTleger bouwen die de Lounge gaan overnemen.
wel lik, aai en knuffelbaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ben niet lief, niet sociaal en niet benaderbaar
.
Oh ik dacht eigenlijk altijd dat die bepaald werd door de haargrens op de venusheuvel. Niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef JDude het volgende:
De gouden driehoek.
Ik zeg goddomme niet eens ietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervan
Wel, wel en ehmmm okee, niet. Toch een diepe tongzoen voor nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]Ik ben niet lief, niet sociaal en niet benaderbaar
.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk altijd dat die bepaald werd door de haargrens op de venusheuvel. Niet?
Oh, jij was snellerquote:
Dan ben je minstens de fotograaf geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
disclaimer, t is niet die van mij~!
Niet zomaar voor iedereen, ik ben bijzonder selectiefquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet zomaar voor iedereen, ik ben bijzonder selectief.
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel, wel en ehmmm okee, niet. Toch een diepe tongzoen voor nu![]()
Ik stond erbij en keek ernaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...
Ook niet van mij, ik heb niet zulk lang (en veel, en donker) haar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
disclaimer, t is niet die van mij~!
quote:
je zult t maar kunnen vlechtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik heb niet zulk lang (en veel, en donker) haar op.
Je moet je zowaar weer 's een keer een beetje inspannen om het te volgen, da's een tijd geleden...quote:
Jassesquote:
nou, ik denk dat het op zich wel vrij dicht bij elkaar ligt. Alleen sommige mensen ken je dan dus langer, en beter, dan anderen. Daarom durf ik tegen jou ook best wel dingen te zeggen die ik niet tegen iedereen zou zeggen. En zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vriendelijk zijn in gezelschap is iets anders als 'sociaal zijn' volgens mij...
wat nouquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Jasses. Dan word ik nog liever smoothie
.
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou
hoef je geen ondergoed meer te dragen, altijd een reetveter bij de hand
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zien.
Op dergelijke plaatjes zit ik niet te wachten.
euhm kweet niet, voel me niet in staat om te slapen.quote:
Ow dan weet ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik je al 's verteld dat ik gekke dingen meestal feiloos voor me kan zien.
Op dergelijke plaatjes zit ik niet te wachten.
begint u maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow dan weet ik er nog wel een paar
Nu bed raken is slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm kweet niet, voel me niet in staat om te slapen.
enzow
Maar verder gaat het wel goed met jequote:
'T is niet eerlijkquote:
truste ququote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:50 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
* qu63 is kapot van de afgelopen week/weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |