Nou, hoe hartelijk moet het nog worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef h.jolles het volgende:
Ik ga wel even bij de moderrators vragen wat de regels zijn hier : D
Tot snel weer en ik hoop dat het dan hartelijke is :-D
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef h.jolles het volgende:
Ik ga wel even bij de moderrators vragen wat de regels zijn hier : D
pardon? nog hartelijker?quote:Tot snel weer en ik hoop dat het dan hartelijke is :-D
Best wel heel erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ook hoog tijd trouwens
Nou ja, liever zo dan dat er overhaast voor vanavond na enen nog even wat in elkaar gegooid wordt waar toch geen kip meer naar kijkt, toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:oftewel ze kregen t materiaal niet op tijd bijeen
of de netcoordinator had geen zin om te werken
Moeilijk? Moeilijk? Probeer het in BeF in Onzin voor je Leven. Dáár maken ze het je moeilijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D Morgen weer verder kijken. Hoop dat ik hier mag blijven!!! Groeten!
Maar vakantie jullie dus? Hoelang? Waarheen?quote:
Welneen! Ik heb het zes jaar gedaan, zij het als bijbaantje naast studie. De meeste van m'n collega's die het voor vast deden waren hendig toffe lui hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef h.jolles het volgende:
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld mee![]()
Mja, het is 661 hč? Mocht ik het dadelijk dichtgooienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan hard hier zeg, ineens bij topic 6610![]()
Aandelen Nokia zeker, die Ynskequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan hard hier zeg, ineens bij topic 6610![]()
Morgen, een weekje in een dorp bij Arnhem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vakantie jullie dus? Hoelang? Waarheen?
zeg, na 9 komt 10quote:
jah euhm, slaap dr eens een nachtje over, misschien dat je dan merkt dat wel niet moeilijk zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D Morgen weer verder kijken. Hoop dat ik hier mag blijven!!! Groeten!
OMG zoeen toffe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
6(6+1)0 is ook nog een optie!
Onzinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef h.jolles het volgende:
Ik hoor dat het een moeilijk stelletje is hier :-D
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef Ynske het volgende:
[...]oftewel ze kregen t materiaal niet op tijd bijeen
of de netcoordinator had geen zin om te werken
6 * 7 * 0 = 0quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
6(6+1)0 is ook nog een optie!
dr word niets ineen gegooid. dat is standaard oude proggels uit de kast trekken, althans dat gebeurde bij de Majoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, liever zo dan dat er overhaast voor vanavond na enen nog even wat in elkaar gegooid wordt waar toch geen kip meer naar kijkt, toch?
Nope, dat zijn twee verschillende functie's. Postbezorgers worden door hun (oudere) collega's ook wel 'de vrouwtjes' genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet tegenwoordig postbezorger
ja, voor gevallen als de majoor ligt er wel iets op de plank, dat zie je aankomen. Maar had jij verwacht dat Jos Brink er ZO snel mee zou ophouden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr word niets ineen gegooid. dat is standaard oude proggels uit de kast trekken, althans dat gebeurde bij de Majoor
nah, dinges is toch een vrouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dat zijn twee verschillende functie's. Postbezorgers worden door hun (oudere) collega's ook wel 'de vrouwtjes' genoemd.
haal eerst eens die tong uit mn hol en vertel dan eens waarheen en hoe lang jullie op vakantie gaanquote:
eerlijk gezegd wel, en als je weet dat iemand geen chemos enzo neemt dan kun je dit al klaar hebben liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, voor gevallen als de majoor ligt er wel iets op de plank, dat zie je aankomen. Maar had jij verwacht dat Jos Brink er ZO snel mee zou ophouden?Ik niet iig. Hoewel, ik heb in 1983 mijn oudste grootvader verloren aan darmkanker, in 12 dagen. Ik had kunnen weten dat het snel kon gaan.
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgstersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef h.jolles het volgende:
[..]
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld mee![]()
darmkanker gaat vaak snel en al helemaal als je geen chemo krijgtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou Jos B. is wel érg snel gegaan ineens hč?
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou Jos B. is wel érg snel gegaan ineens hč?
Dat deed ik net!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
haal eerst eens die tong uit mn hol en vertel dan eens waarheen en hoe lang jullie op vakantie gaan
daarmee doel je zeker op jezelf hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgsters.
leeftijd, aantal kids, ik vind het verdacht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Kul, er zijn ook hele lieve postbezorgsters.
was ie goed gewassen?quote:
Ik ben anders amper 35quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oei, dat komt wel dicht bij een kloonverdenking toch
ff lekker oprekkenquote:
Neeje.quote:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Kuukske het volgende:
JDUDE EN IK GAAN NAAR EEN DORPJE BIJ ARNHEM FLES.
Een week geleden? Dat is niet erg goed gewassen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Kuukske het volgende:
EEN WEEK!
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?
MOET JE NIET MINSTENS 6 WEKEN NAAR DE MALEDIVEN OF ZO?
Alsof ik dat kan betalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
OH IS DAT NIET HEEL SUF DAN?
MOET JE NIET MINSTENS 6 WEKEN NAAR DE MALEDIVEN OF ZO?
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef JDude het volgende:
Een week geleden? Dat is niet erg goed gewassen.
Houw je bakkes es, me oore tuuten ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE HOOR. WANT DAT KUNNEN WIJ NIET BETALEN. WIJ GAAN GEWOON EEN WEEKJE LEKKER RUSTIG LEVEN ZONDER FOK, TELEFOON EN DAT SOORT CRAP!
Over een jaar hč JDquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef JDude het volgende:
Alsof ik dat kan betalen.
Gaan nu in het huis van m'n ouwelui bivakkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |