waarschuwing voor mensen uit die buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken om daar maandag niet in de buurt te zijn. De rest van dit jaar ook niet trouwens
postbesteller tochquote:
ga je dat weer met trein doenquote:
Lijkt me duidelijkquote:
had t maar gedaan, tegen die tijd (vrijdagmiddag) zaten we er behoorlijk doorheen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef WEST het volgende:
ik wou jullie nog aanmoedigen in zwolle![]()
idem!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken om daar maandag niet in de buurt te zijn. De rest van dit jaar ook niet trouwens
deze is mooier dan die kikkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
edit: sterf stelletje ongedierte
Polen zijn tof. Kunnen goed zuipen. Kan je ook goeie lol mee hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef WEST het volgende:
ik ga douchen en dan richting cafe.., kan ik nog ff rustig zitten want om 22:00 zien een paar collega's mij zitten en dan zit ik daar de hele avond aan vast. (polen en voor de rest kennen ze hier niemand)
mee eens, maar tis zo vermoeiend om engels te spreken als je al wat nodige gele vocht achterover gemept hebquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Polen zijn tof. Kunnen goed zuipen. Kan je ook goeie lol mee hebben
de mijne nietquote:
Dat is het voor hun ook zonder geel vocht. Daarom heb ik mezelf Pools geleerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
mee eens, maar tis zo vermoeiend om engels te spreken als je al wat nodige gele vocht achterover gemept heb
ik kan een paar woordjes poolsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het voor hun ook zonder geel vocht. Daarom heb ik mezelf Pools geleerd
Een volgende keer moet je me ff op tijd waarschuwen, dan kom ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kan een paar woordjes poolsoverigens heeft die wel een mooie dochter
![]()
Dan zeg je: "Twoja cķrka jest bardzo ladna dziewczynka!"quote:
is dat al fonetisch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Twoja cķrka jest bardzo ladna dziewczynka!"
/Tfoja tsoerka jest bardzo wadna dzjeftsjienka/
en wat zeg ik dan eigenlijkquote:
laten we dat dan maar niet doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Twoja cķrka jest bardzo ladna dziewczynka!"
/Tfoja tsoerka jest bardzo wadna dzjeftsjienka/
dan wordt ik gelijk gekoppeld.., en dat is nu ook niet echt de bedoelingquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
hier een turkssprekende rus in huis
pas maar op dat hij niet russische roulette wil gaan spelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef Ynske het volgende:
hier een turkssprekende rus in huis
tis een zijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:05 schreef WEST het volgende:
[..]
pas maar op dat hij niet russische roulette wil gaan spelen![]()
heb in de aanbieding:quote:
Duitse dan maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb in de aanbieding:
1 boomknuffelaar van 27
1 russin van 26
1 duitse van 18
1 groentje van 17
Was er toch nog 1 van 26??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb in de aanbieding:
1 boomknuffelaar van 27
1 russin van 26
1 duitse van 18
1 groentje van 17
Wil jij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
hmmm ik heb geen kijk op vrouw, maar ik zou geen duitse in mijn bed willen
checkt foboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |