Fijne dromen Qutiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:50 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
* qu63 is kapot van de afgelopen week/weken
is een titel van een nummer, Ku kent het welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je.
zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is niet eerlijk. Ik zou dat ook zo graag 's willen, al is het maar 1x in de week...
Bloodhound Gangquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
is een titel van een nummer, Ku kent het wel
BHGquote:
lijkt me verstandig dan jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef Ynske het volgende:
voel me raar
moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar heb t idee dat ik niet meekrijg wat er om me heen gebeurd.
geen autoritjes voor mij vandaag
gezellig!quote:
voor dat eerste moet je eerst het 2e kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hier hoe ik het wachtwoord van mijn wireless verbinding kan nakijken, of kan inloggen op mijn router?
ik kan inloggen op de hoofdmodem/router maar ik heb op mijn kamer nog een draadloosmodem staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor dat eerste moet je eerst het 2e kunnen
En als het goed is, is er bij de installatie van je router een wachtwoord ingesteld. Meestal kan je inloggen op je router door naar het ip-adres van je router te gaan. In mijn geval 192.168.250.0, maar meestal is het 192.168.0.1 of 10.0.0.138 oid. En dat zal ook wel in het boekje staan wat je bij je router kreeg
Een leuke dag is altijd goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een leuk dagje.
Op de terugweg nog een aardige jobswitch-suggestie voor één van onze mede-Lounsjies
[afbeelding]
volgens mij kan dat niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Ynske het volgende:
op mijn pc staat het ww automatisch opgeslagen, enqript of hoe je dat schrijft. ik meen me te herinneeren dat ik dat op mijn laptop ook weer onge *** kan zien, maar kandat nu niet meer vinden
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?quote:
knopje aan de onder/achterkant?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?
dan kan ik t toch allemaal opnieuw instellen?
Kijk eens of je niet wat met je hockeystick kan bereikenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je dan toevallig hoe ik dat draadloze modem kan resetten?
dan kan ik t toch allemaal opnieuw instellen?
Gewoon een power cycle is niet genoeg of zo?quote:
Dat ken ik ja!quote:
nee, want er zit wel ergens een settings-file, en die moet gereset worden. Anders zou je wel flink balen als de stroom een keer uit valtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een power cycle is niet genoeg of zo?
Zo van klats boem de stekker eruit en er weer in?
Boeiend, als het belangrijk is heb je een UPS, en anders config je hem maar gewoon ff opnieuw. Dit is nou niet echt een land waar de stroom vierhonderd keer per week uitvalt of zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, want er zit wel ergens een settings-file, en die moet gereset worden. Anders zou je wel flink balen als de stroom een keer uit valt
heeft niets met provider te makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
is daar geen briefje van? Van je provider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |