Het zal er wel vanaf hangen van wie de cameraregie is... heeft RTL zijn eigen mensen, of gaat het via de redactie die ons de streams doorgeeft. Ik hoop in elk geval niet dat het een streamlock wordt, want die uitzending interesseert me niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dus je kan de liveshow ook op de livestreams volgen?
Je kunt gewoon de livestreams volgen , maar ook die van Tien zelf: http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43 dus de echte uitzending.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal er wel vanaf hangen van wie de cameraregie is... heeft RTL zijn eigen mensen, of gaat het via de redactie die ons de streams doorgeeft. Ik hoop in elk geval niet dat het een streamlock wordt, want die uitzending interesseert me niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia loopt nu al een paar dagen weken met dat jurkje aan.
Wees blij dat ze wat aanheeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia loopt nu al een paar dagen met dat jurkje aan.
Ja, dat begrijp ik wel, en bovendien heb ik een tv kaart. Maar ik ben benieuwd wat er op de streams zelf te zien zal zijn tijdens de uitzendingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de livestreams volgen , maar ook die van Tien zelf: http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43 dus de echte uitzending.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHA gaat Kim John&co bedienen?
Naaah, ik kom schermen tekortquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de livestreams volgen , maar ook die van Tien zelf: http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43 dus de echte uitzending.
Qua outfit héquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef tipsch het volgende:
Huub vindt Kim zo een beetje op Palma lijken, een mooier compliment kun je als vrouw denk ik niet krijgen![]()
Geef mij Elly maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
dimitri komt later ook nog leuk gezellige boel!
ellie ook dan, die mag dan niet ontbreken. Ellie is de leukste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
ik ben bang dat die schoonmaaksloeries er vanavond ook wel bij zullen zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
Thanx voor deze OP. Heb ik volledig gemist. Ga straks fimpje zoeken.quote:Waar de DOB-doos gisteren ook erg druk mee was, was het afkraken van kapper Stanley... dat gaat immers wel zo makkelijk als iemand er niet bij is
Helaas voor DOB-doos Bianca is Stanley er vandaag wel en gezien Stanley wel het lef en fatsoen heeft om iemand recht in z'n gezicht te zeggen wat hij er van vindt, kreeg de DOB-doos even te horen wat hij van haar gepruts vond...
Dit kon de DOB-doos niet handelen en ze hanteerde direct de Nadia taktiek: Janken.
Nadat de DOB-doos jankend de kapsalon had verlaten om in de gameroom weer net zo vrolijk verder te gaan met het bashen van Stanley's kapperskwaliteiten, greep Nadia nog even haar jankmomentje door Stanley in de kapsalon nog even te vertellen wat hij allemaal fout gedaan had...
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef DrsH het volgende:
Kim verplaatst het schaakbord twee millimeter kijk das een butler met oog voor detail
Diep...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......
Nadia: bloedmooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het woordje bloed is tegenwoordig al genoeg voor een streamlock
Eigenlijk zou het een loper moeten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......
Laat je verrassen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Gggh, we mogen echt nix meer horen, zelfs niet hoeveel butlers er vanavond zijn![]()
Kim zei - We hebben volgens mij vanavond 3 but................ lockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Gggh, we mogen echt nix meer horen, zelfs niet hoeveel butlers er vanavond zijn![]()
Het enige "stuk" waar Jaap geen raad mee weetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het een loper moeten zijn
Altijd spannend als Ian_Nick er is.quote:
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Mearloow het volgende:
haha je ze loopt te rennen en te kloten nu weer dat jurkje aan gedaanraar kind.
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd spannend als Ian_Nick er is.![]()
Ohhh dit heeft ze pas een paar dagen aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...
Euh...
Jos Brink is dood!
Liep ze toen niet in een vuilniszak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...
Euh...
Jos Brink is dood!
Kappen nu, is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Jos Brink is dood!
Ik had het allemaal van VOL dus het klopt.quote:
Het was lelijk ja. Je zag duidelijk die flubberbuik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liep ze toen niet in een vuilniszak?![]()
Achter en voor inmiddelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef schatje het volgende:
Zie ik nou een kale plek op Dennis hoofd?
Dan ga ik toch maar even mijn PCTV opstarten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Dreamboy het volgende:
Ze gaan dus mee kijken boven
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft Amanda een IKEA lampenkap aan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe sponsoring... RTL hè... daar hebben ze ook woonprogramma'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom verwaarloos je haar dan door nu op je pc te zitten kutten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Jees het is dat ik Erica heb, maar als de dames van DGK de doorsnede van de Nederlandse vrouwenpopulatie zouden vertegenwoordigen werd ik spontaan homoseksueel.
Geef Erica maar een dikke knuffel danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef DrsH het volgende:
Jees het is dat ik Erica heb, maar als de dames van DGK de doorsnede van de Nederlandse vrouwenpopulatie zouden vertegenwoordigen werd ik spontaan homoseksueel.
Graag on topic blijven waarde vriendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom verwaarloos je haar dan door nu op je pc te zitten kutten?
Ga die vrouw liefkozen!
En lul niet zo slap.
Ik bespeur een licht agressieve ondertoon in je post.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Graag on topic blijven waarde vriend
Vertel....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Py het volgende:
Moet ineens aan Toon Hermans denken...
Er zijn mensen die van hem houden en die zijn nu verdrietig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
waarom is het erg dat die dood is? was het je vriend ofzo
De streams lijken meer op Tuinieren met Rob Verlinde vandaag...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nieuwe sponsoring... RTL hè... daar hebben ze ook woonprogramma's![]()
Snoeien en kappen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De streams lijken meer op Tuinieren met Rob Verlinde vandaag...![]()
Mutequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Ik bespeur een licht agressieve ondertoon in je post.
Net als dat ik agressie bij Brian bespeur.
[afbeelding]
En dat vind je raar?? Duh... RTLquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De streams lijken meer op Tuinieren met Rob Verlinde vandaag...![]()
Ik zit op me stoel ook goed?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
over 10 minuten op de bank
Ze smelten de kazen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef SIRA het volgende:
er komt rook uit de struiken
dat is ook een spetterend eindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Katewalker het volgende:
Staat de gouden kooi in de fik?
Al dat gekut aan haar kapsel heeft een chemische reactie veroorzaakt en Amanda staat nu in de brand!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Heej er komt rook uit de bosjes
Meschien van de lampen waar de regen op druptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Dank MSPOEZquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef mspoez het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van hem houden en die zijn nu verdrietig.
Ja, dood is erg.
Mogen we eigenlijk niet zien, maar ze hebben geen backup streamlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
Dat klinkt al beterquote:
Regen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien van de lampen waar de regen op drupt
Straks komt Natasia eruit....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:14 schreef DrsH het volgende:
nee Huub ligt in de bosjes
Nee die is in rook opgegaanquote:
I wish, die staat straks in vol ornaat bij de BN'ers, mark my words.quote:
Waarom? There is a time and place for everything.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Dreamboy het volgende:
Nog wel een aflevering op 10 zie ik.
Juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? There is a time and place for everything.
of het is nadia die staat te tangen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
zie wel rook, dus er staat iemand buiten te roken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
Goed zo! Altijd luisteren naar Miss Kate Walker..![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Dreamboy het volgende:
Nog wel een aflevering op 10 zie ik.
C'est le ton qui fait la musique, BQ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? There is a time and place for everything.
Ik heb nog steeds struikquote:
Hij moet even poepen bedoelt ie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Moet stoppen plotseling een spoedmelding moet nu weg![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een jumper omdat tien nu niet meer is ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Moet stoppen plotseling een spoedmelding moet nu weg![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon een verhitte discussie tussen Hieke en Luub.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Katewalker het volgende:
Staat de gouden kooi in de fik?
Dat zie je dus als je niets meer ziet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:28 schreef droomkoningin het volgende:
iemand maakte in deze of de vorige cos een opmerking dat de 18e zijn/haar licentie voor de streams verloopt... waar zie je dat?
slimmerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je dus als je niets meer ziet!
Hoe heerlijk simpel kan het leven zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je dus als je niets meer ziet!
uitslapen, beetje computeren en shoppen en stappen in rotterdamquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Ok. ander onderwerp ff tussendoor. Wat gaat iedereen morgen doen?
Ik ga uitslapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Op de racefiets naar Zandvoort en lekker uit eten s'avondsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Dat was het volledige aandeel van de bewoners aan het programma...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHA de bewoners in de uitzending net
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Hebben jullie geluid via de streams?
Sjaggo en Co.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Vraagje: Hebben jullie geluid via de streams?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef Py het volgende:
Haha Foppe de Haan heeft gisteren dus pas 10 gevonden op de tv
´Ik kon het eerst helemaal niet vinden maar toen ik het had gevonden was het klaar´.
Een gelijkenis met DGK spelers 80% loosersquote:
Och Jezuss , heeft Linda de Mol ook een lip-job gehad ? Gaat ze Conny Breukhoven achterna ?quote:
mss had ze op een wat wat prominentere plaats gehoopt, naast Linda of zo..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Hebben ze wat over Amanda gezegd?
Ze kijkt zo zuur
bahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Er wordt veel gepraat, dat kan ze allemaal niet zo volgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda vindt het maar niks..
bij zijn 2e mamma Netty op de antillenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:47 schreef cobain94 het volgende:
Waar is john de M zelf eigenlijk?
Nou eerlijk gezegd ik kan het wel volgen maar het is Talpa dus knap KUTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Er wordt veel gepraat, dat kan ze allemaal niet zo volgen.
noodoproep snel afgehandeld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd ik kan het wel volgen maar het is Talpa dus knap KUT
Nee ik reageer vanuit de autoquote:
http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat blomst, met die tien player?
tot 10 uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Py het volgende:
Hoe lang duurt de liveshow eigenlijk?
Edit: Laat maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef Py het volgende:
Hoe lang duurt de liveshow eigenlijk?
Wie heeft de makeup van amanda gedaan?Die had vast een zwarte dag vandaag...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze lijken te denken van moeten we hier nu naar kijken.
DOBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie heeft de makeup van amanda gedaan?Die had vast een zwarte dag vandaag...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43
Handigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:54 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/show/id=66521/langid=43
Topdag voor DOB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:55 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wie heeft de makeup van amanda gedaan?Die had vast een zwarte dag vandaag...
ongeloofelijk saai gaan ze al die shit nog is dunnetjes overdoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap vind er ook niet veel aan.
Zo zit ik ook te kijken..quote:
En dan staat er nog een Bokito hek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo zit ik ook te kijken..![]()
Hoe hou je het zooitje ongeregeld uit de buurt van de plek van de opname/live-uitzending.....??
Door ze opgedoft op de bank mee te laten kijken en te verbieden naar buiten te gaan...![]()
Die zomaar naar binnen durvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef StephanL het volgende:
Er komen speciale mensen de Gouden kooi in
zometeen een paar minuten en daar hebben ze 2 dagen voor in de kapsalon gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
ze komen zelf niet eens op tv? hahaha laggertje dit
Ik hoop dat ze allemaal strak in de make-up en kleding moesten omdat ze vanavond allemaal naar huis mogen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
ze komen zelf niet eens op tv? hahaha laggertje dit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allemaal strak in de make-up en kleding moesten omdat ze vanavond allemaal naar huis mogen.
Ik betaal de treinkaartjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allemaal strak in de make-up en kleding moesten omdat ze vanavond allemaal naar huis mogen.
Je bent vroeg vandaag,,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aanvulling op je caps![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |