Laat je verrassen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Gggh, we mogen echt nix meer horen, zelfs niet hoeveel butlers er vanavond zijn![]()
Kim zei - We hebben volgens mij vanavond 3 but................ lockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Py het volgende:
Gggh, we mogen echt nix meer horen, zelfs niet hoeveel butlers er vanavond zijn![]()
Het enige "stuk" waar Jaap geen raad mee weetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het een loper moeten zijn
Altijd spannend als Ian_Nick er is.quote:
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Mearloow het volgende:
haha je ze loopt te rennen en te kloten nu weer dat jurkje aan gedaanraar kind.
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd spannend als Ian_Nick er is.![]()
Ohhh dit heeft ze pas een paar dagen aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...
Euh...
Jos Brink is dood!
Liep ze toen niet in een vuilniszak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze het aan moet van de Febo. Dat was van de week ook. Toen had ze zo'n grijs geval aan. Moest ook uit.
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de kooi in heb ik gehoord van een goeie vriend van mij op de redactie die ik bij nader inzien helemaal niet ken oh wacht ik bedoel ik heb al mijn info van VOL en ik meen het serieus want ik heb goeie vrienden bij de redactie van VOL en ik...
Euh...
Jos Brink is dood!
Kappen nu, is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh...
Jos Brink is dood!
Ik had het allemaal van VOL dus het klopt.quote:
Het was lelijk ja. Je zag duidelijk die flubberbuik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liep ze toen niet in een vuilniszak?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |