Geef mij Elly maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
dimitri komt later ook nog leuk gezellige boel!
ellie ook dan, die mag dan niet ontbreken. Ellie is de leukste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
ik ben bang dat die schoonmaaksloeries er vanavond ook wel bij zullen zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
Thanx voor deze OP. Heb ik volledig gemist. Ga straks fimpje zoeken.quote:Waar de DOB-doos gisteren ook erg druk mee was, was het afkraken van kapper Stanley... dat gaat immers wel zo makkelijk als iemand er niet bij is
Helaas voor DOB-doos Bianca is Stanley er vandaag wel en gezien Stanley wel het lef en fatsoen heeft om iemand recht in z'n gezicht te zeggen wat hij er van vindt, kreeg de DOB-doos even te horen wat hij van haar gepruts vond...
Dit kon de DOB-doos niet handelen en ze hanteerde direct de Nadia taktiek: Janken.
Nadat de DOB-doos jankend de kapsalon had verlaten om in de gameroom weer net zo vrolijk verder te gaan met het bashen van Stanley's kapperskwaliteiten, greep Nadia nog even haar jankmomentje door Stanley in de kapsalon nog even te vertellen wat hij allemaal fout gedaan had...
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef DrsH het volgende:
Kim verplaatst het schaakbord twee millimeter kijk das een butler met oog voor detail
Diep...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......
Nadia: bloedmooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het woordje bloed is tegenwoordig al genoeg voor een streamlock
Eigenlijk zou het een loper moeten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet beseffend dat ze zelf een pion in het schaakspel DGK is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |