ik meen het echt waar en ook op de tv!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Mearloow het volgende:
[..]
we zullen zien.. komt het ook live op de streams of alleen op tv?
We zullen het vanavond wel zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch klinkt het als een mooi scenario![]()
Lekker nummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Py het volgende:
[..]
Roll another one
(just like the other one)
![]()
waarom dan niet meteen 3 tegelijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch klinkt het als een mooi scenario![]()
Soms zijn gewone gespreken een beetje lastig he alles is bijna al aan bod geweesd dan maar ruzie maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Py het volgende:
Huub is nerveus
Maak ons lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
hoor net van VOL van een vriend Albert mag een nieuwe miljonair kiezen en brain eruit omdat tie in de strealck huub sloeg en duwde tegen de muur aan.........echt waar geen fabeltje hier hoor!!!!
EN NOU OPHOUWE, tongy39quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:21 schreef ladynight het volgende:
Op FOK is iemand die steeds beweerd dat Brian eruit gaat...tijdens de streamlock zou iets gebeurd zijn....BS, maar hij zegt steeds dat het op VOL stond.....
was dat maar waar
Mokum heeft al een touwquote:
Nice work, detective.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
van VOL
[..]
EN NOU OPHOUWE, tongy39
je bent vervelend
hmm, wat ik kan bedenken is dat Brian de enige is die sommige van z'n medebewoners oprecht haat en de anderen er succesvol in blijft voeden. Verder heeft Brian natuurlijk in het verleden al meerdere overtredingen gemaakt die ontslag tot gevolg zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom dan niet meteen 3 tegelijk?
Nada en Nix zijn eigenlijk nog erger dan Brian, qua inbreng en zo
Weten we.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:28 schreef tony39 het volgende:
jos brink is dooooooooooooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan het niet zijn dat (zoals iemand hier eerder al eens opperde) de live-uitzending van vanavond vanuit de Gouden Kooi is om de show goed te lanceren op RTL5?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Soms zijn gewone gespreken een beetje lastig he alles is bijna al aan bod geweesd dan maar ruzie maken.
ze hebben niet echt ruziequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Waarom hebbenHuub en Lieke nu weer ruzie!!
Dit klinkt heel aannemelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat (zoals iemand hier eerder al eens opperde) de live-uitzending van vanavond vanuit de Gouden Kooi is om de show goed te lanceren op RTL5?
Vandaar dat ze allemaal zo geschminkt zijn.
En daarom is Huub nerveus volgens mij.
Het was hier al een half uur geleden gemeld, dus als je behalve het posten van loze kreten ook eens mee zou lezen dan zou je misschien ook eens on-topic kunnen postenquote:
Jasperina de Jong.quote:
Een grun neger??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef eeff het volgende:
Hoi Disana, wil je je mede-Grunneger een kleine update geven, alsjeblieft?
ah, die homofielquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
die ene die Juliana zoende en zei dat ze een leuke gouwe caravan had.
Willem Duys nog nietquote:
omdat Lieke steeds weer begint over uiterlijk :0quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Dreamboy het volgende:
Brian: Nadia is gewoon media geil.
Hmm... Ik heb niet zoveel gezien vandaag, ging pas laat kijken. Er staat een aardige update van Leandra in het topic updates, dat is een begin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef eeff het volgende:
Hoi Disana, wil je je mede-Grunneger een kleine update geven, alsjeblieft?
idd.... leuk dat Brian zegt dat hij Nix een echt watje vindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:32 schreef riri het volgende:
ik moet zeggen..amanda ziet goed dat er aan die nadia en dennix iets niet klopt
Dank je!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb niet zoveel gezien vandaag, ging pas laat kijken. Er staat een aardige update van Leandra in het topic updates, dat is een begin.
Verder vroeg je geloof ik waarom iedereen er zo uitziet? Om half negen luidt Tien zijn bestaan uit met een uitzending vanaf het Kooi terrein; ook daar is een topic over. Dus moet iedereen er mooi (wat je maar mooi vindt) uitzien.
Het zal trouwens wel aardig zijn te zien wat we nu precies op de streams zullen mogen zien... de uitzending, de miljonairs rondlopend of opgesloten in huis... of weer die verdomde klimop op vier schermpjes![]()
of andersom ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dus je kan de liveshow ook op de livestreams volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |