plots opkomende geilheid, maar niet heus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Mearloow het volgende:
n&d krijgen echt van die aanvallen
kijk ff hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net dat mijn streamlicentie precies op 18-8 afloopt, een betere timing kan je niet hebben (gezien het de laatste dag van Tien is en ik niet meer van plan ben om te kijken naar DGK)
Allebei pammetjes voeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Mearloow het volgende:
n&d krijgen echt van die aanvallen
Geen idee, maar niets verbaast me meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik wil niet doorzeuren over dat mens maar volgens mij zijn haar voortanden niet van haarzelf![]()
Ik kende die truc al hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk toch eens hoe leuk ik het doe.
Dan ben je waarschijnlijk zwangerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van, sorry.![]()
Dan probeer ik je even te laten lachen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van, sorry.![]()
Oww jee... dus die komt vanavond niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef STAP01 het volgende:
`Jeetje, slecht nieuws! Jos Brink is overleden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan probeer ik je even te laten lachen.
http://youtube.com/watch?v=PEgyzJAf1EA
Niet op eigen kracht in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww jee... dus die komt vanavond niet?
Die is pas echt engquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga er een sport van maken
[afbeelding]
Droom lekker verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
hoor net van VOL van een vriend Albert mag een nieuwe miljonair kiezen en brain eruit omdat tie in de strealck huub sloeg en duwde tegen de muur aan.........echt waar geen fabeltje hier hoor!!!!
Geregistreerd op: zaterdag 5 mei 2007 @ 12:35quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
hoor net van VOL van een vriend Albert mag een nieuwe miljonair kiezen en brain eruit omdat tie in de strealck huub sloeg en duwde tegen de muur aan.........echt waar geen fabeltje hier hoor!!!!
Was het maar waar, want het klinkt als een heel leuk idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Oeps, dan mag ik wel uitkijken.quote:
Ga ergens anders mensen lastig vallen , ramptoerist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Iedereen is zwaar onder de indruk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
we zullen zien.. komt het ook live op de streams of alleen op tv?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Natasia komt terug?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Aantal posts: 21 (gemiddeld 1 per dag)
Anders nog iets?
Roll another onequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
daarnet had je nog een goede kennis bij de redactiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Toch klinkt het als een mooi scenarioquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
[..]
daarnet had je nog een goede kennis bij de redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |