quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
Goed zo! Altijd luisteren naar Miss Kate Walker..![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef Dreamboy het volgende:
Nog wel een aflevering op 10 zie ik.
C'est le ton qui fait la musique, BQ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? There is a time and place for everything.
Ik heb nog steeds struikquote:
Hij moet even poepen bedoelt ie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Moet stoppen plotseling een spoedmelding moet nu weg![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een jumper omdat tien nu niet meer is ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Moet stoppen plotseling een spoedmelding moet nu weg![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon een verhitte discussie tussen Hieke en Luub.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Katewalker het volgende:
Staat de gouden kooi in de fik?
Dat zie je dus als je niets meer ziet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:28 schreef droomkoningin het volgende:
iemand maakte in deze of de vorige cos een opmerking dat de 18e zijn/haar licentie voor de streams verloopt... waar zie je dat?
slimmerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je dus als je niets meer ziet!
Hoe heerlijk simpel kan het leven zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je dus als je niets meer ziet!
uitslapen, beetje computeren en shoppen en stappen in rotterdamquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Ok. ander onderwerp ff tussendoor. Wat gaat iedereen morgen doen?
Ik ga uitslapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Op de racefiets naar Zandvoort en lekker uit eten s'avondsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:30 schreef eeff het volgende:
Dat was het volledige aandeel van de bewoners aan het programma...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHA de bewoners in de uitzending net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |