Ik ben nu wel eindelijk van het gevoel af dat ik buffers heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Bloemtje groeit toch sneller dan ik dacht.![]()
Brian echt exit ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef Mearloow het volgende:
brian exit? grapje zeker.
Ja en doe het snel.....!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb me weer suf gelachen om jullie commentaren over dat haargebeuren...
Streams aan
wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef ocmer het volgende:
heeeeee hoorden jullie dat!!!!!!!!!
WAT?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef ocmer het volgende:
heeeeee hoorden jullie dat!!!!!!!!!
Grappig, maar die polls van Tien stellen geen ruk voor. Ik stem dus maar niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef Borga het volgende:
beequeen - vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:33
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Borga het volgende:
[..]
cookies weggooien en volgens mij kan je dan weer stemmen
Volgens mij niet. Gaat op IP adres.
Ik heb net voor de derde keer gestemd
Middels zijn T-shirt grappig proberen te zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
Wat doet deze meneer in de villa?
[afbeelding]
Not... ik heb net ff op de PC een andere gebruiker geselecteerd en ben vanuit de account van de kid ff naar Tien gegaan en toen kon ik gewoon weer stemmenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Gaat op IP adres.
Ik hoor jou vragen of we wat horenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef ocmer het volgende:
hoorden jullie niets???
Tuurlijk wel, Brian is weer para om een vliegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef ocmer het volgende:
hoorden jullie niets???
yeah right, wanneer heeftie huub geslagen dan en waar heb je dat gezien/gehoord/gelezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja en neem snel streams...kun je nog net zien dat hij de poort uit gaat![]()
Wie gaan we laten winnen dan??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not... ik heb net ff op de PC een andere gebruiker geselecteerd en ben vanuit de account van de kid ff naar Tien gegaan en toen kon ik gewoon weer stemmen
ik niet ik was de hond uitlaten .......wat hoorde jij dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef ocmer het volgende:
hoorden jullie niets???
Dat je hier nog op in gaat zeg...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:41 schreef Mearloow het volgende:
[..]
yeah right, wanneer heeftie huub geslagen dan en waar heb je dat gezien/gehoord/gelezen?en neem snel streams daar is ook niks op te zien
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef ocmer het volgende:
hoorden jullie niets???
ja maar......... niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat je hier nog op in gaat zeg...![]()
ja waarom niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat je hier nog op in gaat zeg...![]()
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Veeg me op, het is dus herfst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:44 schreef mazaru het volgende:
Ik zie het! Ik zie het! Het is zover!! Het gaat gebeuren!!
Linksonder!!![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi!!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooruit toch....of was het achteruit.... van 02.00 naar 03.00 uurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi!!
Kan de klok tenminste weer een uur terug![]()
Doe UT lekker zellufquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Wie wil even een telefoontje plegen naar Talpa?
Ezelsbruggetje: In het voorjaar gaat de klok vooruitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooruit toch....of was het achteruit.... van 02.00 naar 03.00 uur
of zoiets....
ik ga vast alles verzetten, kan ik lekker uitslapen...of korter slapen...?![]()
Ik zie nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
kom op mensen even in polonaise ik speel nu geil moet ze zijn
http://nl.youtube.com/watch?v=Y9XB_drUx9c
Bedankt maar had niet gehoeven...moest even denken aan Kopspijkers, daar kwam het ook altijd terugquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: In het voorjaar gaat de klok vooruit![]()
Oef wat een enge make upquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Blij dat er weer 2 streams terug zijn...het gaat weer over wimpers..
Je hebt er toch ook 4?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef F04 het volgende:
Waarom maar twee stream eigelijk?
Ik betaal voor 4!
Daarom denk ik dat de redactie in sommige gevallen met opzet de boel ff locked om hier de RE:'s te lezen (uiteraard wel onzichtbaar, en niet meer zoals voorheen onder hun account ingelogged)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
De COS is het leukst tijdens streamlocks![]()
dat zie je goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub ziet er een beetje gay achtig uit.. of zie ik dat verkeerd?
Zonder oorbellen ook vind ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zie je goed.
Zal wel door de make up en de oorbellen komen
vind ik ook..... ze hebben veel te veel make-up op hem gesmeerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dan wil ik geen close up van Dennis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zie je goed.
Zal wel door de make up en de oorbellen komen
Waar heb je het over? Het is half 9 live.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Er is gewoon geen ruk aan. Iedereen moet stil zitten en niks doen ivm de opnames.
* streams uit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik geen close up van Dennis.![]()
Snap het dan, iedereen moet in de lovemodus, dat heeft natuurlijk wat voorbereiding nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is half 9 live.
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer, ik las het net te laat![]()
Hoe kom jij toch aan al die caps?quote:
Maar ook maar net zeg....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer, ik las het net te laat![]()
Je heb van die mensen..hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan al die caps?![]()
Joop op het forumquote:
In het voorjaar gaat die vooruit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooruit toch....of was het achteruit.... van 02.00 naar 03.00 uur
of zoiets....
ik ga vast alles verzetten, kan ik lekker uitslapen...of korter slapen...?![]()
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat die vooruit.
In het najaar gaat die achteruit.
Ezelsbruggetje om het nooit meer te vergeten
De rechter homo heeft het ook nog op zijn shirt staan, alsof het niet van zijn homohoofd afstraalt...........Je ziet tegenwoordig ook zoveel hetero's lopen met een ''ik ben hetero T-shirt aan.quote:
Shit, heb net alles verzet..19.20 uur, ik ga maar even eten, ben laatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat die vooruit.
In het najaar gaat die achteruit.
Ezelsbruggetje om het nooit meer te vergeten
In het geval van Dennis mss wel zo duidelijk zo'n shirt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Borga het volgende:
[..]
De rechter homo heeft het ook nog op zijn shirt staan, alsof het niet van zijn homohoofd afstraalt...........Je ziet tegenwoordig ook zoveel hetero's lopen met een ''ik ben hetero T-shirt aan.
Is het al weer zo laat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shit, heb net alles verzet..19.20 uur, ik ga maar even eten, ben laat![]()
En hoe ziet Jaap er dan uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Het nadeel van breedbeeldstreams: een rechthoekig schaakbord.
Wat een dialoogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:27 schreef Mearloow het volgende:
nadia die wilt echt horen dat dennis haar wilt. wat een mokkel
hijg hijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:30 schreef Mearloow het volgende:
schatje, kusjes kusjes baby baby kusjes baby baby baby
Waar heb je het toch over? Geef eens een link.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:32 schreef tony39 het volgende:
net op VOL echt brain is exit maar moet live voor de tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huub moet ze mond houden
En hoe weten ze dat op VOL dan?? Hebben ze daar streams die wij niet hebben??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:32 schreef tony39 het volgende:
net op VOL echt brain is exit maar moet live voor de tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
huub moet ze mond houden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe weten ze dat op VOL dan?? Hebben ze daar streams die wij niet hebben??
Nou ben benieuwd waar deze onzin vandaan komt. Het zal mij benieuwen als Brian er vanavond uit moet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
straks grote show met verassing exit brain maar ales moet stil gebeuren. hoorde het van een goeie relatie bij redactie!!!!
lul niet zo... dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
straks grote show met verassing exit brain maar ales moet stil gebeuren. hoorde het van een goeie relatie bij redactie!!!!
omdat Brian en Amanda daar nu zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
waarom steeds die slaapkamer in beeld?
dromen zijn helaas bedrogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:32 schreef tony39 het volgende:
huub moet ze mond houden
De stille dood van DGK.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
waarom steeds die slaapkamer in beeld?
is gewoon BS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Waarom zou Brian EXIT moeten, wat heeft hij gedaan ????
Dacht al moet ik dan toch een dagje streams gaan nemen!!!quote:
Klopt echt niet.. hoor.....was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe weten ze dat op VOL dan?? Hebben ze daar streams die wij niet hebben??
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dacht al moet ik dan toch een dagje streams gaan nemen!!!
Hij heeft vanacht een snaar van de gitaar gebroken.......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef petraa het volgende:
Waarom zou Brian EXIT moeten, wat heeft hij gedaan ????
ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
Neem er zelf ook een.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij staat Brian stijf van de pammetjes, of ligt dat aan mij?
En wat is de reden dat Brian moet vertrekken ????? Dit slaat werkelijk nergens op, deze week heeft hij niets gedaan wat niet mag dus bullshit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
OMG, omdat Brian zegt dat in Amerika alles groter is, vraagt Amanda zich af of een Touareq daar ook groter is.![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Neem er zelf ook een.
Dat maakt het allemaal wat makkelijker te verdragen.
[afbeelding]
Valt mee dat ze niet vraagt of de penissen van mannen daar ook groter zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
OMG, omdat Brian zegt dat in Amerika alles groter is, vraagt Amanda zich af of een Touareq daar ook groter is.![]()
Z'n gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij heeft vanacht een snaar van de gitaar gebroken.......
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Een vraag had ook kunnen zijn: Hebben ze daar ook grotere sterrenbeelden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet vraagt of de penissen van mannen daar ook groter zijn![]()
Ik vind het wel een snedig antwoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Brrrian gaat nergens heen en dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef tony39 het volgende:
hehe brainless eindelijk weg pffffffff
Neuriet hij al "If I can make it there, I'll make it anywhere...... " ??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
denkt Jaap het te gaan maken na de kooi?
Flens geilt nu eenmaal op Amanda, Nada en Brian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Desii het volgende:
En nu weer dat zure blaadje in beeld, terwijl het net zo'n leuk gesprek was tussen HLJ
Ik denk dat de blaadjes die nu in beeld zijn beroemder zullen worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuriet hij al "If I can make it there, I'll make it anywhere...... " ??![]()
Gaat Braaain live gecremeerd worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef eeff het volgende:
Heb al een tijdje geen streams en FOK gevolgd... Stoppen die streams nou echt?
?? waar staat dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef STAP01 het volgende:
`Jeetje, slecht nieuws! Jos Brink is overleden.
Jos Brink overleden(65 jaar)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef StephanL het volgende:
Mensen! Zo juist is bekend geworden dat Jos Brink is overleden.
Zullen ze in de uitzending misschien ook wel wat over zeggen.
Ah.. deze keer is t wel waar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef StephanL het volgende:
http://nu.nl/news/1199050/10/Jos_Brink_overleden.html
Meschien hadden ze die plamuur nog over van de verbouwing?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
Beetje overdreven zeg die plamuur bij Amanda.
Jeetje, wat klote....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef STAP01 het volgende:
http://www.tijd.be/nieuws/buitenland/artikel.asp?Id=3108527quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef StephanL het volgende:
Jeetje, ik schrik hier toch wel van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef StephanL het volgende:
Wat een nasty doortrapte blik heeft ze... en dan ook nog zo'n dun Jack Nicholson mondje erbijquote:
Beledig mijn held niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nasty doortrapte blik heeft ze... en dan ook nog zo'n dun Jack Nicholson mondje erbij![]()
ik wil niet doorzeuren over dat mens maar volgens mij zijn haar voortanden niet van haarzelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nasty doortrapte blik heeft ze... en dan ook nog zo'n dun Jack Nicholson mondje erbij![]()
plots opkomende geilheid, maar niet heus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Mearloow het volgende:
n&d krijgen echt van die aanvallen
kijk ff hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net dat mijn streamlicentie precies op 18-8 afloopt, een betere timing kan je niet hebben (gezien het de laatste dag van Tien is en ik niet meer van plan ben om te kijken naar DGK)
Allebei pammetjes voeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Mearloow het volgende:
n&d krijgen echt van die aanvallen
Geen idee, maar niets verbaast me meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik wil niet doorzeuren over dat mens maar volgens mij zijn haar voortanden niet van haarzelf![]()
Ik kende die truc al hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk toch eens hoe leuk ik het doe.
Dan ben je waarschijnlijk zwangerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van, sorry.![]()
Dan probeer ik je even te laten lachen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van, sorry.![]()
Oww jee... dus die komt vanavond niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan probeer ik je even te laten lachen.
http://youtube.com/watch?v=PEgyzJAf1EA
Niet op eigen kracht in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww jee... dus die komt vanavond niet?
Die is pas echt engquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga er een sport van maken
[afbeelding]
Droom lekker verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
hoor net van VOL van een vriend Albert mag een nieuwe miljonair kiezen en brain eruit omdat tie in de strealck huub sloeg en duwde tegen de muur aan.........echt waar geen fabeltje hier hoor!!!!
Geregistreerd op: zaterdag 5 mei 2007 @ 12:35quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
hoor net van VOL van een vriend Albert mag een nieuwe miljonair kiezen en brain eruit omdat tie in de strealck huub sloeg en duwde tegen de muur aan.........echt waar geen fabeltje hier hoor!!!!
Was het maar waar, want het klinkt als een heel leuk idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Oeps, dan mag ik wel uitkijken.quote:
Ga ergens anders mensen lastig vallen , ramptoerist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Iedereen is zwaar onder de indruk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
we zullen zien.. komt het ook live op de streams of alleen op tv?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Natasia komt terug?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Aantal posts: 21 (gemiddeld 1 per dag)
Anders nog iets?
Roll another onequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
daarnet had je nog een goede kennis bij de redactiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
Toch klinkt het als een mooi scenarioquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
[..]
daarnet had je nog een goede kennis bij de redactie
ik meen het echt waar en ook op de tv!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Mearloow het volgende:
[..]
we zullen zien.. komt het ook live op de streams of alleen op tv?
We zullen het vanavond wel zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch klinkt het als een mooi scenario![]()
Lekker nummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Py het volgende:
[..]
Roll another one
(just like the other one)
![]()
waarom dan niet meteen 3 tegelijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch klinkt het als een mooi scenario![]()
Soms zijn gewone gespreken een beetje lastig he alles is bijna al aan bod geweesd dan maar ruzie maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Py het volgende:
Huub is nerveus
Maak ons lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef tony39 het volgende:
EN NOU OPHOUWE, tongy39quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:21 schreef ladynight het volgende:
Op FOK is iemand die steeds beweerd dat Brian eruit gaat...tijdens de streamlock zou iets gebeurd zijn....BS, maar hij zegt steeds dat het op VOL stond.....
was dat maar waar
Mokum heeft al een touwquote:
Nice work, detective.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
van VOL
[..]
EN NOU OPHOUWE, tongy39
je bent vervelend
hmm, wat ik kan bedenken is dat Brian de enige is die sommige van z'n medebewoners oprecht haat en de anderen er succesvol in blijft voeden. Verder heeft Brian natuurlijk in het verleden al meerdere overtredingen gemaakt die ontslag tot gevolg zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom dan niet meteen 3 tegelijk?
Nada en Nix zijn eigenlijk nog erger dan Brian, qua inbreng en zo
Weten we.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:28 schreef tony39 het volgende:
jos brink is dooooooooooooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan het niet zijn dat (zoals iemand hier eerder al eens opperde) de live-uitzending van vanavond vanuit de Gouden Kooi is om de show goed te lanceren op RTL5?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Soms zijn gewone gespreken een beetje lastig he alles is bijna al aan bod geweesd dan maar ruzie maken.
ze hebben niet echt ruziequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Waarom hebbenHuub en Lieke nu weer ruzie!!
Dit klinkt heel aannemelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat (zoals iemand hier eerder al eens opperde) de live-uitzending van vanavond vanuit de Gouden Kooi is om de show goed te lanceren op RTL5?
Vandaar dat ze allemaal zo geschminkt zijn.
En daarom is Huub nerveus volgens mij.
Het was hier al een half uur geleden gemeld, dus als je behalve het posten van loze kreten ook eens mee zou lezen dan zou je misschien ook eens on-topic kunnen postenquote:
Jasperina de Jong.quote:
Een grun neger??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef eeff het volgende:
Hoi Disana, wil je je mede-Grunneger een kleine update geven, alsjeblieft?
ah, die homofielquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
die ene die Juliana zoende en zei dat ze een leuke gouwe caravan had.
Willem Duys nog nietquote:
omdat Lieke steeds weer begint over uiterlijk :0quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Dreamboy het volgende:
Brian: Nadia is gewoon media geil.
Hmm... Ik heb niet zoveel gezien vandaag, ging pas laat kijken. Er staat een aardige update van Leandra in het topic updates, dat is een begin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef eeff het volgende:
Hoi Disana, wil je je mede-Grunneger een kleine update geven, alsjeblieft?
idd.... leuk dat Brian zegt dat hij Nix een echt watje vindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:32 schreef riri het volgende:
ik moet zeggen..amanda ziet goed dat er aan die nadia en dennix iets niet klopt
Dank je!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb niet zoveel gezien vandaag, ging pas laat kijken. Er staat een aardige update van Leandra in het topic updates, dat is een begin.
Verder vroeg je geloof ik waarom iedereen er zo uitziet? Om half negen luidt Tien zijn bestaan uit met een uitzending vanaf het Kooi terrein; ook daar is een topic over. Dus moet iedereen er mooi (wat je maar mooi vindt) uitzien.
Het zal trouwens wel aardig zijn te zien wat we nu precies op de streams zullen mogen zien... de uitzending, de miljonairs rondlopend of opgesloten in huis... of weer die verdomde klimop op vier schermpjes![]()
of andersom ???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dus je kan de liveshow ook op de livestreams volgen?
Je zou het kreng toch een enorme knal voor d'r kop geven... heeft ze tenminste een reden om te janken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Nada is zoooooooooo zielig, ze heeft zich gestoten en nu moet Dennix haar kusjes geven om het beter te maken.![]()
ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dus je kan de liveshow ook op de livestreams volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |