vind ik ook..... ze hebben veel te veel make-up op hem gesmeerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub ziet er een beetje gay achtig uit.. of zie ik dat verkeerd?
Dan wil ik geen close up van Dennis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef avonne het volgende:
[..]
dat zie je goed.
Zal wel door de make up en de oorbellen komen
Waar heb je het over? Het is half 9 live.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Er is gewoon geen ruk aan. Iedereen moet stil zitten en niks doen ivm de opnames.
* streams uit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik geen close up van Dennis.![]()
Snap het dan, iedereen moet in de lovemodus, dat heeft natuurlijk wat voorbereiding nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is half 9 live.
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer, ik las het net te laat![]()
Hoe kom jij toch aan al die caps?quote:
Maar ook maar net zeg....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer, ik las het net te laat![]()
Je heb van die mensen..hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan al die caps?![]()
Joop op het forumquote:
In het voorjaar gaat die vooruit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooruit toch....of was het achteruit.... van 02.00 naar 03.00 uur
of zoiets....
ik ga vast alles verzetten, kan ik lekker uitslapen...of korter slapen...?![]()
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat die vooruit.
In het najaar gaat die achteruit.
Ezelsbruggetje om het nooit meer te vergeten
De rechter homo heeft het ook nog op zijn shirt staan, alsof het niet van zijn homohoofd afstraalt...........Je ziet tegenwoordig ook zoveel hetero's lopen met een ''ik ben hetero T-shirt aan.quote:
Shit, heb net alles verzet..19.20 uur, ik ga maar even eten, ben laatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het voorjaar gaat die vooruit.
In het najaar gaat die achteruit.
Ezelsbruggetje om het nooit meer te vergeten
In het geval van Dennis mss wel zo duidelijk zo'n shirt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Borga het volgende:
[..]
De rechter homo heeft het ook nog op zijn shirt staan, alsof het niet van zijn homohoofd afstraalt...........Je ziet tegenwoordig ook zoveel hetero's lopen met een ''ik ben hetero T-shirt aan.
Is het al weer zo laat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shit, heb net alles verzet..19.20 uur, ik ga maar even eten, ben laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |