Z'n gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij heeft vanacht een snaar van de gitaar gebroken.......
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub ziet er een beetje gay achtig uit.. of zie ik dat verkeerd?
Een vraag had ook kunnen zijn: Hebben ze daar ook grotere sterrenbeelden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet vraagt of de penissen van mannen daar ook groter zijn![]()
Ik vind het wel een snedig antwoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
OMG, omdat Brian zegt dat in Amerika alles groter is, vraagt Amanda zich af of een Touareq daar ook groter is.![]()
Brrrian gaat nergens heen en dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef tony39 het volgende:
hehe brainless eindelijk weg pffffffff
Neuriet hij al "If I can make it there, I'll make it anywhere...... " ??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
denkt Jaap het te gaan maken na de kooi?
Flens geilt nu eenmaal op Amanda, Nada en Brian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Desii het volgende:
En nu weer dat zure blaadje in beeld, terwijl het net zo'n leuk gesprek was tussen HLJ
Ik denk dat de blaadjes die nu in beeld zijn beroemder zullen worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuriet hij al "If I can make it there, I'll make it anywhere...... " ??![]()
Gaat Braaain live gecremeerd worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef tony39 het volgende:
straks grote show met verassing exit brain maar ales moet stil gebeuren. hoorde het van een goeie relatie bij redactie!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef eeff het volgende:
Heb al een tijdje geen streams en FOK gevolgd... Stoppen die streams nou echt?
?? waar staat dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef STAP01 het volgende:
`Jeetje, slecht nieuws! Jos Brink is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |