quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:57 schreef k_man het volgende:
Degene die 'm vol maakt opent de nieuwe.
Ik fiets niet als het regent en mijn fiets roest nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef k_man het volgende:
Allemaal jaloezie. Jij mag dan lachen als je een kerel ziet in een gepimpte Audi S8, maar die kerel lacht nog veel harder om jou op je roestige fietsje, door de regen.
De wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is wachten totdat de Mythbusters of Brainiacs 'm opblazen
Väth gooit er volgens mij nog een turbo bij. Althans, wel op de SL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef k_man het volgende:
Allemaal jaloezie. Jij mag dan lachen als je een kerel ziet in een gepimpte Audi S8, maar die kerel lacht nog veel harder om jou op je roestige fietsje, door de regen.
Dás trouwens dus niet mijn SLK hè, maar wel een erg mooi exemplaar.
Voor Jag: het is een 230K uit 2001, met Väth motortuning (scheelt ruim 30 pk geloof ik) en dus die mooie 17" AMG velgen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:43 schreef flipsen het volgende:
Humor is hier soms ver te zoeken ja... Meeste humor zit doorgaans in de TT, I rest my case...
De termite eropquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is wachten totdat de Mythbusters of Brainiacs 'm opblazen
Ja, met dubbele 5-spaaks velgen uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
eigenlijk moet er nog wel een caravan bij![]()
Die kan er aan gelast worden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef k_man het volgende:
Alleen jammer dat een SLK geen trekhaak heeft. Nooit.
Opblazen met benzinedampen en de statische electriciteit van een campingsmoking.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef Fogel het volgende:
Ja, met dubbele 5-spaaks velgen uiteraard.
Welk explosief of gas geniet je voorkeur?
Niet helemaal, jij zegt dat het niet kan (en impliciet zeg je dat het niet kan omdat het niet mag). ik zeg dat wel Ikan (dat het lelijk is en dat de auto het misschien niet aankan is niet het punt)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef k_man het volgende:
Ja, dat onderscheid maakte ik al. Zie mijn vorige post.
Men zal niet met een SLK met caravan op reis gaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:43 schreef k_man het volgende:
Volgens mij vergeet hier iemand één van de grondbeginselen van het TRV-forum.
Bruto Nationaal Geluk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef k_man het volgende:
Zo... als voorbereiding op de vakantie vandaag The Other Final bekeken.
Feeling Hot Hot Hot!
Structureel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef k_man het volgende:
Slechts vandaag vrouwloos? Of is het uit?
Leuk! Doen ze rondritjes met de D8 GT?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:01 schreef k_man het volgende:
Ik heb komende zaterdag een excursie naar Donkervoort.
Wellicht dat er aansluitend nog een beetje rondgereden wordt.
Zonde.quote:
Volgende keer gewoon Hans Brinker aanradenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Je probeert mensen te helpen aan een romatisch onderkomen, maar luisteren ho maar.
Handig gesitueerd naast de bike-rental voor verkenning op "hippe" fietsen door Amsterdam. Helemaal leuk als je daar elke dag langs rijdt om naar kantoor te gaan en kleine rugzakmeisjes uit verre oorden nemen voor het eerst plaats op een fietszadel. Vreemd genoeg heb ik daar nog nooit een fietsongeluk gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Ripley het volgende:
Volgende keer gewoon Hans Brinker aanraden
Hoef?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zonde.Misschien dat ik zaterdag nog even ga buurten in onze hoofdstad als ik vrijdag niet richting Frankrijk of Italië hoef.
Nee daarvoor ga je naar fucking Groningen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Handig gesitueerd naast de bike-rental voor verkenning op "hippe" fietsen door Amsterdam. Helemaal leuk als je daar elke dag langs rijdt om naar kantoor te gaan en kleine rugzakmeisjes uit verre oorden nemen voor het eerst plaats op een fietszadel. Vreemd genoeg heb ik daar nog nooit een fietsongeluk gehad.
Het is een dat of een totaal gebrek aan smaak. Een romantisch weekend in een snelwegmotel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Je probeert mensen te helpen aan een romatisch onderkomen, maar luisteren ho maar.
Jaja, werk he.quote:
Ik doe het allemaal voor Jag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:41 schreef Vogue het volgende:
Nooit geweten dat jij zo´n autoliefhebber was K_Man
>>> DIGquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer gaan de ´verkapte´ nieuwe visa eisen in voor de VS?
Hmm nee, ik zat Prado Plage naar de FIFA beach soccer qualifier te kijken. En Duitsland won natuurlijk (van Noorwegen).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef flipsen het volgende:
Wat is het hier stil? Iedereen zat Jos Brink te kijken gisteren?
De dochter van de bakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef flipsen het volgende:
Ik kwam om 6 uur m'n bedje inrollen, na een gezellig pokeravondje. En eindelijk weer eens iets gewonnen.
42quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat is nu het antwoord?
Die zijn op vandaag. We hebben wel appelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan ik een banaanvraag doen?
jawel, das mn vriendjequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Is de zender van de sms dan niet betrouwbaar?
Ik weet niet waar hij vandaan moet komen, maar een vertraging van 3 uur haal je niet in op een vlucht binnen bijvoorbeeld Europa. Heb je al de site van het vliegveld van herkomst bekeken? Daar staan ook vertragingsgegevens. Gewoon zoeken op vluchtnummer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef tirannetje24 het volgende:
jawel, das mn vriendje
Maar heb het zelf in Amerika gehad dat je van 3 uur vertraging uiteindelijk op max 40 min kwam te zitten.
kweet niet of hij nog de mogelijkheid heeft gehad om te smsen nml.
tis idd binnen Europa.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij vandaan moet komen, maar een vertraging van 3 uur haal je niet in op een vlucht binnen bijvoorbeeld Europa. Heb je al de site van het vliegveld van herkomst bekeken? Daar staan ook vertragingsgegevens. Gewoon zoeken op vluchtnummer.
http://www.bourgas-airport.com/l_en/flights.phpquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat betekent dicht. Geen idee wat dat in deze betekent. Geef de link eens.
En hoe laat zou hij aankomen?
Dat betekent dat de check-in voor die vlucht gesloten is, maar dat de vlucht nog niet vertrokken isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef tirannetje24 het volgende:
depart to flight air company Note
27/08 18:00 Amsterdam [schiphol] HMS1883 Hemus Air CLOSED
er staat closed bij. wat betekend dat ?
ok, thnx.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat betekent dat de check-in voor die vlucht gesloten is.
Vanuit Bulgarije zul je hooguit een half uurtje vandaag in kunnen halen op de schematijd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef k_man het volgende:
Goh, reed ik zojuist op m'n fietsje van station naar huis, hoor ik achter me een behoorlijk nadrukkelijk uitlaatgeluid. Zal wel weer zo'n lawaai-Golf zijn, denk je dan. Is het verdorie een Mercedes SLK met dubbele 5-spaaks velgen. Da's een nogal niet-alledaagse auto.
Hoe vet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef k_man het volgende:
Goh, reed ik zojuist op m'n fietsje van station naar huis, hoor ik achter me een behoorlijk nadrukkelijk uitlaatgeluid. Zal wel weer zo'n lawaai-Golf zijn, denk je dan. Is het verdorie een TVR Tuscan. Da's een nogal niet-alledaagse auto.
Odinquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ga jij je hier maar mee vervelen =>
http://quiz.start.no/?p=play&quizID=16547
Zeker wel, het boeiende materieel ging dit keer met ons mee naar Nederland.quote:
Vriendin wil naar de Ikeaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom niet nu???
Ah, overmacht dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Thetallguy het volgende:
Vriendin wil naar de Ikea
En jij ook welkom terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef Douwe het volgende:
Dat zal dan moeten wachten}:|
* bergt kwartetspel weer opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij ook welkom terug, DT.
Ik wist het! Moest gewoon iets posten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:19 schreef DutchTrain het volgende:
* bergt kwartetspel weer op
Mijn 'officiele' the Simpsons Movie DVE (geen DVD, E is beter
Mijn DVD van 'Coldolay Live', en dat is geen spelfout van mijn kant
Ga je ook naar IKEA?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef Fogel het volgende:
Victoria BC![]()
Ik ga zo naar de Zweedse versie van de hel...![]()
IKEA is de Zweedse versie van de hel!quote:
Door de lange onzekerheid of het wel door zou gaan daar, zou ik naar Zolder gaan. Maar uiteindelijk ben ik toen naar Marseille geweest en ga ik dit weekend naar Brusselquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
DT, kom je ook naar Assen voor de ChampCar?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:31 schreef tevebe het volgende:
Zit nu in Prince Rupert.
Weer is hier bagger, maar de omgeving is mooi. Tot en met Smithers is de route saai, maar daarna wordt het landschap weer beter. Misschien morgen walvissen bekijken als het weer dat toelaat.
Vinden jullie het misschien leuk als ik mijn reisverslag op fok! plaats?
Internationaal?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
Was dat tijdens de Donkervoort trip of tijdens de Internationale SLK meeting?
Dus als je je verveelt kom je naar Grunn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Douwe het volgende:
Me vervelen en even een burger scoren bij de Burger King
Ja. Weet je wel wat een enorm takkeeind die stad weg ligt van álles?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als je je verveelt kom je naar Grunn?
Nee dat wist ik nog niet. Daar vertel je me nou echt wat nieuws.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja. Weet je wel wat een enorm takkeeind die stad weg ligt van álles?
Ik zal kijken wanneer ik tijd heb om te plaatsen hier. Walvissen bekijken is er helaas nog niet van gekomen,. Het weer is alles behalve goed momenteel.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:31 schreef tevebe het volgende:
Zit nu in Prince Rupert.
Weer is hier bagger, maar de omgeving is mooi. Tot en met Smithers is de route saai, maar daarna wordt het landschap weer beter. Misschien morgen walvissen bekijken als het weer dat toelaat.
Vinden jullie het misschien leuk als ik mijn reisverslag op fok! plaats?
Hmm, het Dorint blijkt tegenwoordig een Sofitel.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef k_man het volgende:
En het Dorint?
Dan nog is 300¤ een beetje veel van het goede voor 1 nacht in een hotel, zeker als het voor de helft tot een derde van de prijs ook kan en je nog steeds een fatsoenlijke kamer kan hebben. Als het nu Moskou was geweest, OK, daar kan je gewoon geen goedkope kamers krijgen, maar in Eindhoven wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kronen als water toch?
Die zijn er meer dan oneerlijkequote:Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef Fogel het volgende:
Vandaag had mijn vrouw haar portomonee op het dak van de auto gelegd en deze er niet af gehaald voordat ik ging rijden... kwamen er na een uur ofzo achter dat het ding weg was, meteen naar VISA gebeld om de kaart die er in zat te laten blokkeren.
Toen we net een paar minuten thuis waren ging de telefoon en dat was iemand die de portomonee op straat gevonden had en zich afvroeg wanneer tijd hadden om het op te halen bij hem thuis! Hij was zelfs bezorgd of de blokkering van de kaart nog ongedaan kon worden zodat we niet een week op een nieuwe zouden hoeven wachten.
Eerlijke mensen bestaan dus blijkbaar nog steeds
Da's een beetje veel ja. Zit je net in een ongunstige periode? Want dat zou toch een flink stuk goedkoper moeten kunnen, denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:43 schreef Fogel het volgende:
Mhh, goedkoopste kamer als ik in Eindhoven ben is ruim 300¤, is me wat te duur.
Tipica Nederland, beleef Eindhovenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:23 schreef flipsen het volgende:
www.hospitalityclub.org![]()
Kan je het land en de stad door de ogen van een local leren kennen...
Ik las "Hik zijn".quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef Vogue het volgende:
Hip zijn is een keuze
Wisten jullie dat al?
Nee, vertelquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef Vogue het volgende:
Hip zijn is een keuze
Wisten jullie dat al?
Zal ik dan maar weer eens wat gaan postenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:44 schreef flipsen het volgende:
Wat ik me afvroeg, in het lijstje 'traagst lopende HTL' scoort #136 zeker best goed?
Slechts 1 euro per byte.quote:
Allemaal.quote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef DutchTrain het volgende:
Auckland, Christchurch of Wellington
Welke van deze steden zou ik moeten bezoeken en waarom ?
U zoekt ruzie?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:45 schreef Thetallguy het volgende:
Squashen is voor mietjes
Goed rekken en strekken onder de hete douche na het squashen wil wel eens helpen. Zeker als je niet regelmatig speelt.quote:Op maandag 10 september 2007 09:45 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van de vrijdagavondsquash ()
Dat is puur onkunde. Kijken naar de bal is alvast een start, looppatronen op de baan ontwikkelen is de volgende stap.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:04 schreef Douwe het volgende:
Squash is inderdaad best interessant om te doen, maar het gebeurt me toch altijd meerdere keren per wedstrijd dat ik frontaal tegen een muur oploop of een bal snoeihard op een van mijn lichaamsdelen krijg. Is dat puur onkunde of is dat normaal?
Stop dat onschuldige fluitje maar mooi weg. Ik heb je in de smiezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:11 schreef flipsen het volgende:
Pompidompidompidom...
* flipsen fluit onschuldig.
Op Suomenlina (vast fout gespeld) een uur of 2-4, in de stad 4 uur tenzij je gaat feesten, dan is het wat langer uit te houden. Ga gewoon naar Tallin, is mooier en ligt vlakbijquote:Op woensdag 12 september 2007 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe lang kan je je ongeveer vermaken in Helsinki?
Survival guide voor Helsinki:quote:Op woensdag 12 september 2007 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had 4 dagen in gedachten eigenlijk.
Ik zou meteen bij aankomst al de boot naar Tallinn pakken. En misschien op de terugweg nog even een rondje met de tram maken.quote:
1. Imperial War Museumquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgende week zit ik in Manchester. Nog iets daar dat ik niet moet missen?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, moet ik even helpen het vol te krijgen hier
Hoi weer eens
Het zou mijn 12 daagse najaarsreis moeten worden, maar ik denk dat ik er 14 dagen van ga maken dit jaar. Die prijzen van Airasia slaan echt alles... voor nog geen 10 euro vlieg je van Kuala Lumpur naar Singapore of allerlei andere bestemmingen in Maleisiëquote:
De trein tussen KL en Singapore schijnt 4 euro te kosten in de 3e klasse en 40 euro in de eerste klasse met privé coupéquote:Op zondag 16 september 2007 16:23 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]Is de trein zoveel duurder dan t vliegtuig dan?
Gezellig met zn allen volgepakt in de 3e klassequote:Op zondag 16 september 2007 16:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De trein tussen KL en Singapore schijnt 4 euro te kosten in de 3e klasse en 40 euro in de eerste klasse met privé coupé![]()
Die monorail rijdt denk ik bij de luchthaven
Naar Bangkok is meestal wel de goedkoopst mogelijke manier om naar ZO Azie te vliegenquote:
Hong Kong is 580 met British Airways (helaas nu al weer 630, maar de concurrentie met Oasis is duidelijk gaande)quote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef Thetallguy het volgende:
Naar Bangkok is meestal wel de goedkoopst mogelijke manier om naar ZO Azie te vliegenpak je toch gelijk alweer een vluchtje het land uit
Waar?quote:Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hong Kong is 580 met British Airways (helaas nu al weer 630, maar de concurrentie met Oasis is duidelijk gaande)
En open jaw tickets (Singapore / Hong Kong) zijn er vanaf 730.
www.britishairways.nl en ook op: vluchtzoeker.nlquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef Thetallguy het volgende:
Waar?
ik kan pas in juli maar kan het niet laten nu al te kijken [afbeelding]
Verdomme, nog gemist.quote:Op zondag 16 september 2007 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[TV] Michael Palins New Europe begint nu
Het item over de looneis. Op een seconde of 37 sta ik. http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)ooneis.avi_plain.xmlquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:19 schreef Douwe het volgende:
Welk item? Ik heb het blok op zich wel gezien... en ik had geen mok in de buurt die mn aandacht kon afleiden
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar een lekkage thuis, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Ik nu ookquote:
Niet als je het goed aanpaktquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, er op achteruit gaan we toch weer
De man met de stijlvolle shawl, dat ben ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Douwe het volgende:
Ben je nou die man met dat fluorescerende hesje, of diegene daarna met stijlvolle shawl?
Ik heb het gister gewoon live gezien
Je lijkt totaal niet op je UI trouwensquote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De man met de stijlvolle shawl, dat ben ik.
Ik denk dat er maar weinigen zijn die op een etalagepop lijken, Fogel.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:37 schreef Fogel het volgende:
Je lijkt totaal niet op je UI trouwens
OK, maar zelfs geen snor of sigaret.... valt me tegen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinigen zijn die op een etalagepop lijken, Fogel.
Na "slechts" 14,63 retourtjes kan dat alquote:Op woensdag 19 september 2007 18:16 schreef DutchTrain het volgende:
Pas maar op, straks kan ze over 22 jaar al een enkeltje Amsterdam kopen...
www.blue1.com al geprobeerd?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Voor onder de 190 euro kan je gewoon niet in Helsinki komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |