Leuk! Doen ze rondritjes met de D8 GT?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:01 schreef k_man het volgende:
Ik heb komende zaterdag een excursie naar Donkervoort.
Wellicht dat er aansluitend nog een beetje rondgereden wordt.
Zonde.quote:
Volgende keer gewoon Hans Brinker aanradenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Je probeert mensen te helpen aan een romatisch onderkomen, maar luisteren ho maar.
Handig gesitueerd naast de bike-rental voor verkenning op "hippe" fietsen door Amsterdam. Helemaal leuk als je daar elke dag langs rijdt om naar kantoor te gaan en kleine rugzakmeisjes uit verre oorden nemen voor het eerst plaats op een fietszadel. Vreemd genoeg heb ik daar nog nooit een fietsongeluk gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Ripley het volgende:
Volgende keer gewoon Hans Brinker aanraden
Hoef?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zonde.Misschien dat ik zaterdag nog even ga buurten in onze hoofdstad als ik vrijdag niet richting Frankrijk of Italië hoef.
Nee daarvoor ga je naar fucking Groningen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Handig gesitueerd naast de bike-rental voor verkenning op "hippe" fietsen door Amsterdam. Helemaal leuk als je daar elke dag langs rijdt om naar kantoor te gaan en kleine rugzakmeisjes uit verre oorden nemen voor het eerst plaats op een fietszadel. Vreemd genoeg heb ik daar nog nooit een fietsongeluk gehad.
Het is een dat of een totaal gebrek aan smaak. Een romantisch weekend in een snelwegmotel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Je probeert mensen te helpen aan een romatisch onderkomen, maar luisteren ho maar.
Jaja, werk he.quote:
Ik doe het allemaal voor Jag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:41 schreef Vogue het volgende:
Nooit geweten dat jij zo´n autoliefhebber was K_Man
>>> DIGquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer gaan de ´verkapte´ nieuwe visa eisen in voor de VS?
Hmm nee, ik zat Prado Plage naar de FIFA beach soccer qualifier te kijken. En Duitsland won natuurlijk (van Noorwegen).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef flipsen het volgende:
Wat is het hier stil? Iedereen zat Jos Brink te kijken gisteren?
De dochter van de bakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef flipsen het volgende:
Ik kwam om 6 uur m'n bedje inrollen, na een gezellig pokeravondje. En eindelijk weer eens iets gewonnen.
42quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat is nu het antwoord?
Die zijn op vandaag. We hebben wel appelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan ik een banaanvraag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |