De HSL gebruikt geen vaste prijzen maar variabele prijzen net zoals vele vliegtuigmaatschappijen. Maar voor een goedkoop ticket moet men wel zeer vroeg boeken aangezien deze beperkt beschikbaar zijn. Op = op. Mogelijk dat er last-minute nog enkele tickets in de aanbieding komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef invine het volgende:
dan heb je vaste prijzen daar verandert niks aan, anders vliegtuig? schijnt ook wel goedkoop te zijn
Oh ja, wel met de TGV/Thalys willen, maar het moet allemaal niet teveel kostenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef yvette1982 het volgende:
Nee ik wil wel met de trein, dat is lekker snel.
Dat vind ik een nette prijs, maar ik wil niet met de bus. Dan ga ik wel met de auto ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:52 schreef Dirkmaat het volgende:
68 euro heb ik voor een retourtje betaald met eurolines van de zomer.
en dat was echt 1 of 2 dagen voordat ik vertrok
dat word met de auto danquote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik op de TGV site een kaartje wil bestellen kom ik niet onder de 280 euro voor 2 personen. Dat is een bespottelijke prijs natuurlijk.
Dan moet je Brussel Zuid - Paris Nord daar bestellen. Treinkaartje naar Brussel kun je hier gewoon uit de automaat kopen tegen vast prijzen met de internationale trein (niet Thalys) (zie www.ns.nl)quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef yvette1982 het volgende:
Als ik op de TGV site een kaartje wil bestellen kom ik niet onder de 280 euro voor 2 personen. Dat is een bespottelijke prijs natuurlijk.
nou inderdaad, en dan ook nog op bepaalde tijdenquote:Op donderdag 13 september 2007 07:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja, wel met de TGV/Thalys willen, maar het moet allemaal niet teveel kosten.
Mijn eerste poging op NS internationaal komt onder de 140 euro uitquote:Op zondag 23 september 2007 17:32 schreef yvette1982 het volgende:
Nou ik heb nog steeds geen betaalbaar kaartje gevonden voor het weekend. Ik vrees dat ik met de auto zal moeten gaan. Het goedkoopste wat ik heb gevonden is 266 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |