Dierenarts hè. "Ah, je beweegt je knie. Die is dus niet gebroken." Lekker nuchter. Hou ik van. Ze heeft me gedumpt op een terrasje en is de auto gaan halen. Met een lichte hersenschudding doorrijden vond ze onverstandig. Gaf ik graag aan toe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:50 schreef k_man het volgende:
Ah, wat romantisch.
Je vriendin heeft je natuurlijk liefdevol verzorgd. Wondjes schoonmaken, pleisters plakken, kusje erop en nou niet meer huilen hè?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze heeft me gedumpt op een terrasje
Erg leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:11 schreef Bora-Bora het volgende:
Yep, dat is alles.
Hoe was het, Jaguarized?
Nee, het pontje (bootje) waar Jag het over heeft is niet de brug waar jij aan denkt;quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef flipsen het volgende:
Aha, dus /dat/ was het pontje waar ze over zingen
*zucht*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, Pont d'Avignon is de brug (waar ze over zingen) maar "pontje" is ook een ander woord voor veerboot...
Fogel ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Dit topic is dus definitief niet voor gevogelte..
Ja, dat stond al in de TT.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Dit topic is dus definitief niet voor gevogelte..
Ja?quote:
Ah je was er wel.quote:
Ja, ik overweeg wel eens ze te kopen op het moment dat mijn banden op zijn. Maar ja... 3.000 euro voor een set velgen (incl banden) is toch best veul!quote:
Jezus wat een geld. Wist niet dat die dingen zo duur waren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ik overweeg wel eens ze te kopen op het moment dat mijn banden op zijn. Maar ja... 3.000 euro voor een set velgen (incl banden) is toch best veul!
je moet iets aan je imago doen hiero: je intelligentie wordt niet naar waarde gezienquote:
[vooroordeelmodus]Auto van een vrouw gekocht?[/vooroordeelmodus]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef k_man het volgende:
Er zitten nu de velgen onder die er onder zaten toen ik 'm kocht. Vijfspaaks velgen van Lenzo met nogal wat parkeerschade. Er zaten echter nagenoeg nieuwe banden op, dus die rij ik eerst op voor ik ga denken aan nieuwe velgen.
Niets mis met mijn imago toch? Ik ben gewoon die Típica Reizen spammertquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
je moet iets aan je imago doen hiero: je intelligentie wordt niet naar waarde gezien
of het ontbreekt hier ten ene male aan humor
Van een dealer, die het had over de vorige eigenaar (niet eigenaresse dus).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
[vooroordeelmodus]Auto van een vrouw gekocht?[/vooroordeelmodus]
Of kan je zelf niet parkeren?
Iemand met mooie velgen is meteen een pimp?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je bij die dingen niet verplicht ook een gouden ketting en een oorbel kopen
Aan deze kant van het land horen die dingen nu eenmaal bijelkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand met mooie velgen is meteen een pimp?![]()
![]()
![]()
Welnee, dat is echt niet waar. Ik ben vaak genoeg in Amsterdam en zie ook vaak genoeg bv de velgen die k_man post en daar zitten 9 van de 10 keer echt geen foute figuren met gouden kettingen en oorbellen in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land horen die dingen nu eenmaal bijelkaar![]()
Ben jij morgen nog op Rotterdam Aiport voor de Ferrari race of zondag voor de city race ?
Wat een gelul. Dit zijn geen foute velgen. Dat worden het pas als je ze onder de verkeerde auto zet, onder een Golf Variant ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je bij die dingen niet verplicht ook een gouden ketting en een oorbel kopen
Wat is een Audi S80?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef DutchTrain het volgende:
Dan heb je het waarschijnlijk over de PC Hooftstraat of Oud-Zuid ?
Ik zie hier net een Audi S80 met spinners voorbijrijden en de bestuurder had wel een hoofddeksel, maar zeker geen bolhoed op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |