Ga je ook naar IKEA?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef Fogel het volgende:
Victoria BC![]()
Ik ga zo naar de Zweedse versie van de hel...![]()
IKEA is de Zweedse versie van de hel!quote:
Door de lange onzekerheid of het wel door zou gaan daar, zou ik naar Zolder gaan. Maar uiteindelijk ben ik toen naar Marseille geweest en ga ik dit weekend naar Brusselquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
DT, kom je ook naar Assen voor de ChampCar?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:31 schreef tevebe het volgende:
Zit nu in Prince Rupert.
Weer is hier bagger, maar de omgeving is mooi. Tot en met Smithers is de route saai, maar daarna wordt het landschap weer beter. Misschien morgen walvissen bekijken als het weer dat toelaat.
Vinden jullie het misschien leuk als ik mijn reisverslag op fok! plaats?
Internationaal?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:45 schreef Jaguarized het volgende:
Was dat tijdens de Donkervoort trip of tijdens de Internationale SLK meeting?
Dus als je je verveelt kom je naar Grunn?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef Douwe het volgende:
Me vervelen en even een burger scoren bij de Burger King
Ja. Weet je wel wat een enorm takkeeind die stad weg ligt van álles?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als je je verveelt kom je naar Grunn?
Nee dat wist ik nog niet. Daar vertel je me nou echt wat nieuws.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja. Weet je wel wat een enorm takkeeind die stad weg ligt van álles?
Ik zal kijken wanneer ik tijd heb om te plaatsen hier. Walvissen bekijken is er helaas nog niet van gekomen,. Het weer is alles behalve goed momenteel.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:31 schreef tevebe het volgende:
Zit nu in Prince Rupert.
Weer is hier bagger, maar de omgeving is mooi. Tot en met Smithers is de route saai, maar daarna wordt het landschap weer beter. Misschien morgen walvissen bekijken als het weer dat toelaat.
Vinden jullie het misschien leuk als ik mijn reisverslag op fok! plaats?
Hmm, het Dorint blijkt tegenwoordig een Sofitel.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef k_man het volgende:
En het Dorint?
Dan nog is 300¤ een beetje veel van het goede voor 1 nacht in een hotel, zeker als het voor de helft tot een derde van de prijs ook kan en je nog steeds een fatsoenlijke kamer kan hebben. Als het nu Moskou was geweest, OK, daar kan je gewoon geen goedkope kamers krijgen, maar in Eindhoven wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kronen als water toch?
Die zijn er meer dan oneerlijkequote:Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef Fogel het volgende:
Vandaag had mijn vrouw haar portomonee op het dak van de auto gelegd en deze er niet af gehaald voordat ik ging rijden... kwamen er na een uur ofzo achter dat het ding weg was, meteen naar VISA gebeld om de kaart die er in zat te laten blokkeren.
Toen we net een paar minuten thuis waren ging de telefoon en dat was iemand die de portomonee op straat gevonden had en zich afvroeg wanneer tijd hadden om het op te halen bij hem thuis! Hij was zelfs bezorgd of de blokkering van de kaart nog ongedaan kon worden zodat we niet een week op een nieuwe zouden hoeven wachten.
Eerlijke mensen bestaan dus blijkbaar nog steeds
Da's een beetje veel ja. Zit je net in een ongunstige periode? Want dat zou toch een flink stuk goedkoper moeten kunnen, denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:43 schreef Fogel het volgende:
Mhh, goedkoopste kamer als ik in Eindhoven ben is ruim 300¤, is me wat te duur.
Tipica Nederland, beleef Eindhovenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:23 schreef flipsen het volgende:
www.hospitalityclub.org![]()
Kan je het land en de stad door de ogen van een local leren kennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |