jawel, das mn vriendjequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Is de zender van de sms dan niet betrouwbaar?
Ik weet niet waar hij vandaan moet komen, maar een vertraging van 3 uur haal je niet in op een vlucht binnen bijvoorbeeld Europa. Heb je al de site van het vliegveld van herkomst bekeken? Daar staan ook vertragingsgegevens. Gewoon zoeken op vluchtnummer.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef tirannetje24 het volgende:
jawel, das mn vriendje
Maar heb het zelf in Amerika gehad dat je van 3 uur vertraging uiteindelijk op max 40 min kwam te zitten.
kweet niet of hij nog de mogelijkheid heeft gehad om te smsen nml.
tis idd binnen Europa.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij vandaan moet komen, maar een vertraging van 3 uur haal je niet in op een vlucht binnen bijvoorbeeld Europa. Heb je al de site van het vliegveld van herkomst bekeken? Daar staan ook vertragingsgegevens. Gewoon zoeken op vluchtnummer.
http://www.bourgas-airport.com/l_en/flights.phpquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat betekent dicht. Geen idee wat dat in deze betekent. Geef de link eens.
En hoe laat zou hij aankomen?
Dat betekent dat de check-in voor die vlucht gesloten is, maar dat de vlucht nog niet vertrokken isquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef tirannetje24 het volgende:
depart to flight air company Note
27/08 18:00 Amsterdam [schiphol] HMS1883 Hemus Air CLOSED
er staat closed bij. wat betekend dat ?
ok, thnx.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dat betekent dat de check-in voor die vlucht gesloten is.
Vanuit Bulgarije zul je hooguit een half uurtje vandaag in kunnen halen op de schematijd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef k_man het volgende:
Goh, reed ik zojuist op m'n fietsje van station naar huis, hoor ik achter me een behoorlijk nadrukkelijk uitlaatgeluid. Zal wel weer zo'n lawaai-Golf zijn, denk je dan. Is het verdorie een Mercedes SLK met dubbele 5-spaaks velgen. Da's een nogal niet-alledaagse auto.
Hoe vet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef k_man het volgende:
Goh, reed ik zojuist op m'n fietsje van station naar huis, hoor ik achter me een behoorlijk nadrukkelijk uitlaatgeluid. Zal wel weer zo'n lawaai-Golf zijn, denk je dan. Is het verdorie een TVR Tuscan. Da's een nogal niet-alledaagse auto.
Odinquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ga jij je hier maar mee vervelen =>
http://quiz.start.no/?p=play&quizID=16547
Zeker wel, het boeiende materieel ging dit keer met ons mee naar Nederland.quote:
Vriendin wil naar de Ikeaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom niet nu???
Ah, overmacht dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Thetallguy het volgende:
Vriendin wil naar de Ikea
En jij ook welkom terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef Douwe het volgende:
Dat zal dan moeten wachten}:|
* bergt kwartetspel weer opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij ook welkom terug, DT.
Ik wist het! Moest gewoon iets posten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:19 schreef DutchTrain het volgende:
* bergt kwartetspel weer op
Mijn 'officiele' the Simpsons Movie DVE (geen DVD, E is beter
Mijn DVD van 'Coldolay Live', en dat is geen spelfout van mijn kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |