Die bos stro kun je met goed fatsoen geen haar meer noemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef miraculeus het volgende:
Amanda heeft gisteren haar haar 4x geverfd?
ik verbaas me er telkens weer over dat het nog op haar hoofd blijft zitten
mooi, gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Stanley vindt het haar van Amanda te donker en van Nada te rood.
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bianca van DOB heeft gister niet anders gedaan dan het werk van Stanley de grond intrappen... je kunt dus hoogstens stellen dat Stanley nu terugkaatst, maar hij doet het wel gewoon waar die DOB-doos bij is, dus hij heeft meer fatsoen dan zij.
Hmmm maar dat was ze alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
Stanley heeft wel gelijk, die pony van Palma is echt te kort.
Ze is nu net een dragqueen met een verkeerde pruik.
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.
Hij wilde Nadia's haar niet lichter doen maar het moest van achter nadat mevrouw de watervallen weer eens opengetrokken had... Vooral Nadia zelf heeft een puinhoop van haar haar gemaakt, en ik kan niet zeggen dat DOB het gisteren echt verbeterd heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.
En Bianca deed net heel verbaasd: Echt?? 6 keer verven in 3 dagen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wilde Nadia's haar niet lichter doen maar het moest van achter nadat mevrouw de watervallen weer eens opengetrokken had... Vooral Nadia zelf heeft een puinhoop van haar haar gemaakt, en ik kan niet zeggen dat DOB het gisteren echt verbeterd heeft.
En toen ging het ook nog wel, het ging pas mis toen Amanda er 's avonds ook weer mee aan de gang ging en de volgende dag Denniks en daarna DOB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.
Hij had gewoon moeten liegen en zeggen dat hij geen blondeer bij zich had.
wat ik begreep wilde hij het zelf ook niet, maar kwam er op het plasma scherm dat Nadia haar zin moest krijgen, en heeft hij dus in opdracht van achter gehandeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.
Hij had gewoon moeten liegen en zeggen dat hij geen blondeer bij zich had.
Niet zo gek veel meer, Hizihair heeft alle gesponsorde spullen weer meegenomen. Maar je heb gelijk inderdaad, er lag ook spul waarmee Amanda en Dennis haar haar konden doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.
Hizihair heeft alles weggehaald, volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.
Groot gelijk, dat zeikwijf verdient niks meer, eigenlijk ook geen extentions.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
Stanley is even klaar met Nadia..hij doet voorlopig niets meer bij haar.
Als professional moet je juist je eigen grenzen bewaken en geen miskleunen maken. Nu ging het van kwaad tot erger met als eindresultaat dat het dan ook echt niet mooi meer was en er terecht geklaagd werd. Stan zat natuurlijk ook wel een beetje in een spagaat, de eerste keer daar en dan gelijk een klant met lastigheidsfactor maximaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wilde hij het zelf ook niet, maar kwam er op het plasma scherm dat Nadia haar zin moest krijgen, en heeft hij dus in opdracht van achter gehandeld.
Als professional kun je wel op je strepen gaan staan en weigeren, maar als Nadia gek als een deur is, waarom niet gewoon doen wat ze vraagt? Hij heeft haar duidelijk zijn mening erover gegeven.
Wat doet die vrouw daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zo gek veel meer, Hizihair heeft alle gesponsorde spullen weer meegenomen. Maar je heb gelijk inderdaad, er lag ook spul waarmee Amanda en Dennis haar haar konden doen.
Amanda wilde roken, Huub wees haar er op dat het niet zo'n strak plan was met een zwangere vrouw in de kamer.
was toch lachen, gisteren, met dat oranje haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu weer twee dagen maar die kappersziekte heeft zowel in de kooi als hier wel heel erg hard toegeslagenHet gaat bijna nergens anders meer over.
Het gaat bij Amanda en Nadia sowieso nergens anders over... tenzij ze het over sex hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu weer twee dagen maar die kappersziekte heeft zowel in de kooi als hier wel heel erg hard toegeslagenHet gaat bijna nergens anders meer over.
Gisteren vond ik het inderdaad vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
[..]
was toch lachen, gisteren, met dat oranje haar?
Maar vandaag is het niet bijster interessant, nee.
Lars heeft zijn haar gestyled.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:55 schreef Dark het volgende:
Is Brian al bij de kapper geweest?
Zijn coupe kan wel een opknapbeurtje gebruiken!
Ik gok op dat laatste. JJ heeft op VOL ook gezegd dat ze alleen een reiskostenvergoeding kreegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
DOB brengt dus gewoon 5 manuren per uur in rekening terwijl er iedere keer hoogstens 2 personen tegelijk bezig zijn??
Of zouden ze het echt gratis doen??
Ik denk wel dat ze het gratis doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
DOB brengt dus gewoon 5 manuren per uur in rekening terwijl er iedere keer hoogstens 2 personen tegelijk bezig zijn??
Of zouden ze het echt gratis doen??
Ach... toch aardig dat ze zoveel incompetentie ook gewoon gratis laten zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:59 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik gok op dat laatste. JJ heeft op VOL ook gezegd dat ze alleen een reiskostenvergoeding kreeg
Pff... Het groeit en het groeit de haat tegen DOBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Bianca geeft nog maar eens af op Stanley.
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Damn... Lieke neemt m'n text letterlijk over
shit, weer gemist. Ik zit telkens op de verkeerde streamsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Bianca geeft nog maar eens af op Stanley.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Deze is trouwens ook machtig:: http://nl.youtube.com/watch?v=1wWq1DuyQ_E
En Lieke zit er langer dan Nadia, dus volgens mij had Nadia dan zowel maandag als gisteren nog niet aan de beurt moeten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda tegen Lieke: Ik zit hier al langer,daarom ben ik eerder aan de beurt.
Wat een onzin zeg.
Ik kan niet wachten tot die DOB-doos hier ff gaat lezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef 2live het volgende:
Bianca denkt dat Stranley bang is dat hij niet meer mag komen en daarom kraakt hij het af.
Nee, trut Stanley heeft verstand van haren en een opleiding daarvoor gedaan en jij niet!!!!
Dat het een egokwestie was, en dat Stanley bang is dat hij weg moet omdat DOB er weer is, en dat hij Bianca aanviel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
[..]
shit, weer gemist. Ik zit telkens op de verkeerde streams
wat zei ze?
Het komt erop neer dat Stanley geen verstand heeft van haar en het kleuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
[..]
shit, weer gemist. Ik zit telkens op de verkeerde streams
wat zei ze?
Wel handig zo'n kort geheugenspan, en dan zelf niet meer weten dat je de ander gisteren achter z'n rug hebt zitten zwartmaken... De directe confrontatie kan ze kennelijk niet aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat het een egokwestie was, en dat Stanley bang is dat hij weg moet omdat DOB er weer is, en dat hij Bianca aanviel.![]()
Nadia en Amanda hebben toch ook veel meer verstand ervan als squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef mazaru het volgende:
Nada gaat de kapper uitleggen waarom hij niet zo goed is
Ze moest wel.. Bianca was ook al aan t janken, en dan is ze haar cameramomentje kwijt..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef SiRojK het volgende:
Fucking hell, WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER een Nadia jank momentje!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Heeft Nadia gisteravond trouwens zoals aanbevolen haar haar geölied en met een handdoek om geslapen?
Dat is ook wel te zien aan hen haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Nadia en Amanda hebben toch ook veel meer verstand ervan als s![]()
tanley
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Heeft Nadia gisteravond trouwens zoals aanbevolen haar haar geölied en met een handdoek om geslapen?
Palma zegt; het is roest!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef mootie het volgende:
Nadia is overigens ook behoorlijk rood, het is echt geen goud, zoals Bianca zegt.
Het is gewoon een achterbaks varken.. gisteren de hele dag een grote bek dat Stanley het allemaal fout gedaan heeft, maar nu ze de kans heeft het recht in zijn gezicht te zeggen staat ze al te janken als hij zegt dat zij het verprutst... en dus moet ze weer ergens anders gaan lopen vertellen wat Stanley allemaal niet goed doetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Darklight het volgende:
die zeug jankt ook wel snel
idd............ Stanley de gekste... (topgozer!!)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbaks varken.. gisteren de hele dag een grote bek dat Stanley het allemaal fout gedaan heeft, maar nu ze de kans heeft het recht in zijn gezicht te zeggen staat ze al te janken als hij zegt dat zij het verprutst... en dus moet ze weer ergens anders gaan lopen vertellen wat Stanley allemaal niet goed doet![]()
Ik ga hier ook wel van over mijn nek, wat een draak van een wijf zeg!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbaks varken.. gisteren de hele dag een grote bek dat Stanley het allemaal fout gedaan heeft, maar nu ze de kans heeft het recht in zijn gezicht te zeggen staat ze al te janken als hij zegt dat zij het verprutst... en dus moet ze weer ergens anders gaan lopen vertellen wat Stanley allemaal niet goed doet![]()
En het slaat ook nergens op wat Bianca zegt, zij is helemaal niet de kapper van de miljonairs, zij doet de extensions. Hizihair en daarvoor hmmmmm Anita knipten de mannen en soms ook de dames.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooiste is dat zij zegt dat tanley haar afkraakt etcquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef avonne het volgende:
Dob spreekt zichzelf nu ook tegen, toch?
Ze heeft het over dat ze liever niet heeft dat iemand aan mensen met haar extensions komen.
Maar Nadia heeft helemaal geen extensions
Daarom... maar zelfs extensions zou ik haar niet laten doen... en het was natuurlijk wel werelds dat Stanley ze maandag al vertelde dat DOB te duur was met die extensionsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En het slaat ook nergens op wat Bianca zegt, zij is helemaal niet de kapper van de miljonairs, zij doet de extensions. Hizihair en daarvoor hmmmmm Anita knipten de mannen en soms ook de dames.
Wat een professional!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeez, Bianca jankt nog steeds.
Maar wel het lef hebben om te zeggen dat Stanley er geen verstand van heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef 2live het volgende:
Bianca kan niet met de waarheid omgaan, ze kan niet kleuren en niet knippen. Dat was gisteren voor de streamers al duidelijk.Toen ze ook nog eens vertelde dat ze geen kappersopleiding heeft gedaan viel alles op zijn plaats.
Lieke heeft groot gelijk, het zijn prutsers van DOB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef StephanL het volgende:
Lieke wilt alles door Stanley laten doen ipv van DOB.
Tegen Stanley is gezegd dat hij mag knippen en verfen. DOB zouden de extensions doen, en niks meer of minder.
Stanley is al 20 jaar kapper en heeft al 7 jaar een eigen zaak, dus gelijk heeft ze!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft groot gelijk, het zijn prutsers van DOB.
Echoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Stanley is al 20 jaar kapper en heeft al 7 jaar een eigen zaak, dus gelijk heeft ze!
Ik wed dat Stanley ook niet zijn eigen site heeft met klachten over zijn werrk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Stanley: Ik ben al 20 jaar kapper en Bianca heeft net 7 jaar een zaak, waar heeft ze het over.
Maar ze vindt het ook niet erg ofzo, ze is ook niet onzeker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een professional!
Ik weet wel door wie ik mijn haar in geen 100 jaar zou laten doen...
quote:
Alleen extensions twee uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zegt dat ze gisteren 2 uurtje met haar bezig zijn geweesd dat was toch wel 3 uur dacht ik?
Mwah... als je de tijd tussendoor er afhaalt die ze met die 2 mutsen zijn bezig geweest mag je blij zijn als er 2 uur overgebleven is....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zegt dat ze gisteren 2 uurtje met haar bezig zijn geweesd dat was toch wel 3 uur dacht ik?
En nu maar hopen dat ze nog 10 Euro eraan overhoudt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |