Nu alleen nog twee scherpe voortanden......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor, maar ehm........
[afbeelding]
hier was ik dus al bang voor, de visagist is zeker iemand die net in opleiding is bij DOB?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor, maar ehm........
[afbeelding]
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Yollie het volgende:
Ik twijfelde nog even om weer streams te nemen maar na het lezen van de cossen, neuh toch maar niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
[afbeelding]
Zorg je wel voor een BOB?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Wat mij betreft mag vanavond live de stekker eruit. Leuk leesvoer als ik ietwat beschonken thuiskom van een avondje cocktails drinken.
Mijn fiets doet een prima bobjob.quote:
CHI tang zo te zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
En ook Brian's haar wordt met de stijltang gedaan. Je hoort er niet meer bij als je die tang niet gebruikt.
Idd, dan ben je Loosah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
En ook Brian's haar wordt met de stijltang gedaan. Je hoort er niet meer bij als je die tang niet gebruikt.
Ze draagt al 2 dagen haar nieuwe push-upbh, die eigenlijk te klein is en ja, dan willen ze er nog wel eens uitvallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:36 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij viel haar borst er uit
DOB heeft dat gister gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Dreamboy het volgende:
Palma de ponny is gekortwiekt..zo te zien heeft ze het zelf gedaan.Geen gezicht dus.
Dat heeft de klassekapster van DOB gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Dreamboy het volgende:
Palma de ponny is gekortwiekt..zo te zien heeft ze het zelf gedaan.Geen gezicht dus.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Mearloow het volgende:
waarom worden ze nu allemaal al in de make-up gezet en shit als carlos vanmiddag nog komt dat kan toch niet?en weten ze nou dat het laatste dag talpa is?
Ik denk niet dat Carlos komt en ja, ze weten ook van de live-uitzending.quote:
Ze hebben in de krant gelezen dat vandaag in hun tuin live afscheid van Tien wordt genomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef Mearloow het volgende:
[..]
Wat mij betreft een overdosis, samen met Nada.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Mearloow het volgende:
vanavond om half 9 live show op tv?
Ja. Geen live DGK, maar live afscheid van Tien vanuit de tuin van DGK. Zal mij niets verbazen als er geen bewoner aan te pas komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Mearloow het volgende:
De gouden kooi finale?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Mearloow het volgende:
haha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
Is die gast de broer van Adje ofzo?
Deze?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
Is die gast de broer van Adje ofzo?
Dat is een belediging voor alle 7 jarigequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef riri het volgende:
zeer opvallend...nadia is echt nog een kind van 7 in haar gedrag....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ff in de herhaling: http://nl.youtube.com/watch?v=LN8UlyEph8Y&NR=1 vanaf minuut 8 ongeveer , echt MACHTIG!
Dat kwam uit je tenen zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
Amanda moet weer in gezelschap van 20 man op 3 vierkante meter een broodje pindakaas met honing gaan eten... Egocentrischkuthoerenbeflelijkstomklotewijf
Go Jorisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef SiRojK het volgende:
Amanda moet weer in gezelschap van 20 man op 3 vierkante meter een broodje pindakaas met honing gaan eten... Egocentrischkuthoerenbeflelijkstomklotewijf
Whahahahha, lui ik tieren op elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ff in de herhaling: http://nl.youtube.com/watch?v=LN8UlyEph8Y&NR=1 vanaf minuut 8 ongeveer , echt MACHTIG!
Ben nog niet zover, maar nu al leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Yep, die komt de heren knippen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
Komt Stanley vandaag ook nog?
mooi, gewoon alle twee eruit en twee leuke mensen erin!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Palma zegt dat ze achter doodziek worden van Nada en Dennix. Ik kan het me zo voorstellen.
Zijn haar is aan een knipbeurt toe. Ik hoop dat Stanley zo verstandig is om weg te blijven na al het gezeik over de haren van Nada en Amanda.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Wat zit Dennis op de achtergrond toch steeds: Stanleeeeeey" te blaten?
'Dit is kunstgras, pleurusgras!'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha na de achtste minuut maakt Elly een glippertje , ik krijg nog medelijden ook![]()
Elly moet de kooi in !
hij is wat opgewonden natuurlijk. z'n grote liefde komt hem straks knippenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Wat zit Dennis op de achtergrond toch steeds: Stanleeeeeey" te blaten?
ik zie in dgk liever geen stelletjes en heb daarom maar op nada en nix gestemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:24 schreef Dreamboy het volgende:
Wie is jouw favoriete stel? Huup en Lieke stijgen aardig op de tien site.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia: Sex is het enige wat we met mekaar zouden hebben ooit.
Dat zei Ellie gisteravond, neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef SiRojK het volgende:
IK SLA JE KOP DER AF, BLOEDZUIGUHR!
Ja... en ook zo oprecht voor iemand die alleen maar drama maakt over een paar datesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
klinkt alsof ze al samen bejaard zijn
Je ziet aan het gezicht van Lieke dat ze het helemaal niets vindt, het staat een beetje op onweer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Lieke ik wil een beetje klef gaan doen richting Nadia.
Lieke: Kijk uit he dat ze jou niet playt
Hij raakt een beetje gefrustreerd van Amandel en Nadaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Ellie gisteravond, neem ik aan?
Goed gezien van Stanleyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Het is Stanley dus ook opgevallen dat Lieke gisteren weer als laatste aan de beurt was.
Terecht dat ze vandaag als eerste mocht.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:34 schreef mootie het volgende:
Misschien dat iemand Nadia over het wonder van kaasschaven kan vertellen.
Lekker is dat, kappers die elkaar de vliegen gaan zitten afvangen......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
stan; ik vind je pony zo kort palma, wie heeft dat gedaan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
stan; ik vind je pony zo kort palma, wie heeft dat gedaan?
Bianca van DOB heeft gister niet anders gedaan dan het werk van Stanley de grond intrappen... je kunt dus hoogstens stellen dat Stanley nu terugkaatst, maar hij doet het wel gewoon waar die DOB-doos bij is, dus hij heeft meer fatsoen dan zij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker is dat, kappers die elkaar de vliegen gaan zitten afvangen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |