Dat zei Ellie gisteravond, neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef SiRojK het volgende:
IK SLA JE KOP DER AF, BLOEDZUIGUHR!
Ja... en ook zo oprecht voor iemand die alleen maar drama maakt over een paar datesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
klinkt alsof ze al samen bejaard zijn
Je ziet aan het gezicht van Lieke dat ze het helemaal niets vindt, het staat een beetje op onweer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef Dreamboy het volgende:
Huup tegen Lieke ik wil een beetje klef gaan doen richting Nadia.
Lieke: Kijk uit he dat ze jou niet playt
Hij raakt een beetje gefrustreerd van Amandel en Nadaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zei Ellie gisteravond, neem ik aan?
Goed gezien van Stanleyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Het is Stanley dus ook opgevallen dat Lieke gisteren weer als laatste aan de beurt was.
Terecht dat ze vandaag als eerste mocht.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:34 schreef mootie het volgende:
Misschien dat iemand Nadia over het wonder van kaasschaven kan vertellen.
Lekker is dat, kappers die elkaar de vliegen gaan zitten afvangen......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
stan; ik vind je pony zo kort palma, wie heeft dat gedaan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
stan; ik vind je pony zo kort palma, wie heeft dat gedaan?
Bianca van DOB heeft gister niet anders gedaan dan het werk van Stanley de grond intrappen... je kunt dus hoogstens stellen dat Stanley nu terugkaatst, maar hij doet het wel gewoon waar die DOB-doos bij is, dus hij heeft meer fatsoen dan zij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker is dat, kappers die elkaar de vliegen gaan zitten afvangen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |