Die bos stro kun je met goed fatsoen geen haar meer noemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef miraculeus het volgende:
Amanda heeft gisteren haar haar 4x geverfd?
ik verbaas me er telkens weer over dat het nog op haar hoofd blijft zitten
mooi, gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Stanley vindt het haar van Amanda te donker en van Nada te rood.
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bianca van DOB heeft gister niet anders gedaan dan het werk van Stanley de grond intrappen... je kunt dus hoogstens stellen dat Stanley nu terugkaatst, maar hij doet het wel gewoon waar die DOB-doos bij is, dus hij heeft meer fatsoen dan zij.
Hmmm maar dat was ze alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
Stanley heeft wel gelijk, die pony van Palma is echt te kort.
Ze is nu net een dragqueen met een verkeerde pruik.
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.
Hij wilde Nadia's haar niet lichter doen maar het moest van achter nadat mevrouw de watervallen weer eens opengetrokken had... Vooral Nadia zelf heeft een puinhoop van haar haar gemaakt, en ik kan niet zeggen dat DOB het gisteren echt verbeterd heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "Elkaar de vliegen afvangen". Laat onverlet dat die Stan wel een puinhoopje heeft gemaakt van Nadia's haar. Eigenlijk een beetje door z'n eigen schuld, hij had het moeten laten voor wat het was en zich niets aantrekken van Nadia's tranen.
En Bianca deed net heel verbaasd: Echt?? 6 keer verven in 3 dagen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wilde Nadia's haar niet lichter doen maar het moest van achter nadat mevrouw de watervallen weer eens opengetrokken had... Vooral Nadia zelf heeft een puinhoop van haar haar gemaakt, en ik kan niet zeggen dat DOB het gisteren echt verbeterd heeft.
En toen ging het ook nog wel, het ging pas mis toen Amanda er 's avonds ook weer mee aan de gang ging en de volgende dag Denniks en daarna DOB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.
Hij had gewoon moeten liegen en zeggen dat hij geen blondeer bij zich had.
wat ik begreep wilde hij het zelf ook niet, maar kwam er op het plasma scherm dat Nadia haar zin moest krijgen, en heeft hij dus in opdracht van achter gehandeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wilde er ook niks meer aan doen, maar Nadia heeft het afgedwongen met tranen.
Hij had gewoon moeten liegen en zeggen dat hij geen blondeer bij zich had.
Niet zo gek veel meer, Hizihair heeft alle gesponsorde spullen weer meegenomen. Maar je heb gelijk inderdaad, er lag ook spul waarmee Amanda en Dennis haar haar konden doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.
Hizihair heeft alles weggehaald, volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat spul in hele voorraden in de kapsalon... tegen de achtermuur achter de spoelbak, naast de achterdeur.
Groot gelijk, dat zeikwijf verdient niks meer, eigenlijk ook geen extentions.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
Stanley is even klaar met Nadia..hij doet voorlopig niets meer bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |