Ik gok op dat laatste. JJ heeft op VOL ook gezegd dat ze alleen een reiskostenvergoeding kreegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
DOB brengt dus gewoon 5 manuren per uur in rekening terwijl er iedere keer hoogstens 2 personen tegelijk bezig zijn??
Of zouden ze het echt gratis doen??
Ik denk wel dat ze het gratis doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
DOB brengt dus gewoon 5 manuren per uur in rekening terwijl er iedere keer hoogstens 2 personen tegelijk bezig zijn??
Of zouden ze het echt gratis doen??
Ach... toch aardig dat ze zoveel incompetentie ook gewoon gratis laten zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:59 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik gok op dat laatste. JJ heeft op VOL ook gezegd dat ze alleen een reiskostenvergoeding kreeg
Pff... Het groeit en het groeit de haat tegen DOBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Bianca geeft nog maar eens af op Stanley.
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Damn... Lieke neemt m'n text letterlijk over
shit, weer gemist. Ik zit telkens op de verkeerde streamsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Bianca geeft nog maar eens af op Stanley.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Deze is trouwens ook machtig:: http://nl.youtube.com/watch?v=1wWq1DuyQ_E
En Lieke zit er langer dan Nadia, dus volgens mij had Nadia dan zowel maandag als gisteren nog niet aan de beurt moeten zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda tegen Lieke: Ik zit hier al langer,daarom ben ik eerder aan de beurt.
Wat een onzin zeg.
Ik kan niet wachten tot die DOB-doos hier ff gaat lezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef 2live het volgende:
Bianca denkt dat Stranley bang is dat hij niet meer mag komen en daarom kraakt hij het af.
Nee, trut Stanley heeft verstand van haren en een opleiding daarvoor gedaan en jij niet!!!!
Dat het een egokwestie was, en dat Stanley bang is dat hij weg moet omdat DOB er weer is, en dat hij Bianca aanviel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef avonne het volgende:
[..]
shit, weer gemist. Ik zit telkens op de verkeerde streams
wat zei ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |