Als professional moet je juist je eigen grenzen bewaken en geen miskleunen maken. Nu ging het van kwaad tot erger met als eindresultaat dat het dan ook echt niet mooi meer was en er terecht geklaagd werd. Stan zat natuurlijk ook wel een beetje in een spagaat, de eerste keer daar en dan gelijk een klant met lastigheidsfactor maximaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wilde hij het zelf ook niet, maar kwam er op het plasma scherm dat Nadia haar zin moest krijgen, en heeft hij dus in opdracht van achter gehandeld.
Als professional kun je wel op je strepen gaan staan en weigeren, maar als Nadia gek als een deur is, waarom niet gewoon doen wat ze vraagt? Hij heeft haar duidelijk zijn mening erover gegeven.
Wat doet die vrouw daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zo gek veel meer, Hizihair heeft alle gesponsorde spullen weer meegenomen. Maar je heb gelijk inderdaad, er lag ook spul waarmee Amanda en Dennis haar haar konden doen.
Amanda wilde roken, Huub wees haar er op dat het niet zo'n strak plan was met een zwangere vrouw in de kamer.
was toch lachen, gisteren, met dat oranje haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu weer twee dagen maar die kappersziekte heeft zowel in de kooi als hier wel heel erg hard toegeslagenHet gaat bijna nergens anders meer over.
Het gaat bij Amanda en Nadia sowieso nergens anders over... tenzij ze het over sex hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
Ik kijk nu weer twee dagen maar die kappersziekte heeft zowel in de kooi als hier wel heel erg hard toegeslagenHet gaat bijna nergens anders meer over.
Gisteren vond ik het inderdaad vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
[..]
was toch lachen, gisteren, met dat oranje haar?
Maar vandaag is het niet bijster interessant, nee.
Lars heeft zijn haar gestyled.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:55 schreef Dark het volgende:
Is Brian al bij de kapper geweest?
Zijn coupe kan wel een opknapbeurtje gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |