Ik zeg problem solved..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja joh, dat is het probleem ook niet. En het is ook geen PC 'voor haar', het wordt onze gezamenlijke PC. Plek voor 2 PC's hebben we namelijk niet, en ik wil graag een wat krachtigere Mac dan mijn MB. Desnoods maak ik het ding dual-boot ofzo.
Daarom.quote:
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, Nietz had em toch ook in 1 dag. Al vraag ik me af hoe ie dat geflikt heeft..
MacBook alike toch? Had jij de wireless of bedrade versie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik al verteld dat het nieuwe toetsenbord echt een genot is om mee te werken?
Ik zou ook de bedrade willen want een numpad kan toch wel fijn zijn enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bedraad, maar het lijkt gewoon alsof je op je bureau aan het typen bent. Je polsen staan totaal niet krom, dus gewoon vrijwel horizontaal aan de tafel en tiptoetsen a-like zoals de Macbook..
En je krijgt niet van die vieze zut in je je toetsenbord en vergeling van je toetsenbord heb je niet met dat aluminium..
F5quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.
quote:
welk topic?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Stuur ET eens op dat topic af, Swets..
Dit topic.quote:
Ik wilde het nog net niet zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
Ja, en d'r geen G5 aanpraten he!
zal die van mij ook wel op die dag komen. ik kijk mee met jouw updatesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
de 24"en moesten voor heen NL nog uit het verre oosten komen... in NL stonden wel wat 20"ers klaar...
Mijne kan ik nu op of voor de 24e verwachten...
Eerlijk gezegd had ik eigenlijk allang verwacht dat ze "Ja en Amen" zou zeggen, toen je zei dat je graag een iMac wilde kopen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg nooit vrouwen aan de telefoon, Noodle.
Ik check 't 4 keer per dag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
zal die van mij ook wel op die dag komen. ik kijk mee met jouw updates![]()
Begin je al te schuimbekken en trillen je handen al?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik check 't 4 keer per dag.
Om 06.10 uur (ongeveer)
Om 11 uur op mijn werk (internet op mijn pc is kapot (500mhz bakkie![]()
) dus kijk rond die tijd bij een collega)
Om 16.20 ofzo als ik weer thuis ben
En 's avonds nog een keertje
Mijn collega's pesten me ermeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Begin je al te schuimbekken en trillen je handen al?
Daarom ook nooit je bek open trekken tegenover je collega's voordat je em hebt... dadelijk komt ie nog een weekje later..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn collega's pesten me ermee
"ik denk dat ie gewoon helemaal niet komt"
"als jij vrij neemt om hem aan te nemen, zorgen wij dat wij aan het begin van je straat zijn om de wagen tegen te houden"
etc
Och, ze vinden het wel ook tof.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daarom ook nooit je bek open trekken tegenover je collega's voordat je em hebt... dadelijk komt ie nog een weekje later..
hier al net zo... m'n vriend: volgens mij komt ie gewoon een week later hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, ze vinden het wel ook tof.
't is gewoon grappig zo
Lekker aardig is ie voor je!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
hier al net zo... m'n vriend: volgens mij komt ie gewoon een week later hoor...![]()
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef Lunar het volgende:
Morgen eerste verzendmogelijkheid van mijn Mac Mini
tevens tvp
Leuk, maar ik zou liever zelf van het leven genieten, dan iemands ander leven volgen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tastyblogsnack.com/live
Tof. Het leven van een Mac-chick live volgen.
Ik heb er 3 gehad (bankoverschrijving)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef De_Hertog het volgende:
Wachten duurt lang.
Krijg je trouwens 3 of 2 mails van Apple? Ik dacht dat er naast een bestelbevestiging en een verzendbevestiging ook nog een bevestiging van betaling kwam. Of is dat alleen bij bankoverschrijvingen? Ik heb nu per cc betaald en nog maar 1 mailtje gezien.
CTRL indrukken samen met je muisknopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef YPPY het volgende:
uhm... hoe moet ik met rechts klikken op dit ding van J.?![]()
Zie je wel! Een Apple is niks voor jou!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef YPPY het volgende:
uhm... hoe moet ik met rechts klikken op dit ding van J.?![]()
Anytimequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef YPPY het volgende:
Bedankt HW. Je bent een schat.Nu heb ik mooi mijn knutsels kunnen posten.
OK, maar een USB muisje is ook voor OSX nog wel veilig te installeren zonder dat het crasht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef YPPY het volgende:
Het is niet mijn laptop en ik ben zo onhandig dat ik bang ben dat ik iets kapot maak. Vond het al heel wat dat ik mijn fototoestel erop heb aan gesloten.
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, maar een USB muisje is ook voor OSX nog wel veilig te installeren zonder dat het crasht hoor.
*wacht op flames*.
ach, hij hoopt ook wel dat ie eerder komt, want dan heeft hij de Windows voor hem alleenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lekker aardig is ie voor je!
Je iMac komt vast ong. gelijk met die van mij![]()
Ik moet wel inloggen, zodat ik niks kan verprutsen aan zijn instellingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Wel lief dat J. zijn notebook zomaar uitleend. Dat zou ik nooit durven.
Leuk dingetje, hangt hier ook aan mijn werk Macje. Oudje, maar werkt wel ok nog, zo'n schemerlamp modelletjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeft
*wacht op flames over de Mighty Mouse*
Flame, flame nou ja. Het blijft een waardeloze kutmuis, ondanks hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeft
*wacht op flames over de Mighty Mouse*
Het leuke is er wel weer vanaf hoor en tegenwoordig komt HW hier ook alleen maar om te schoppen met steeds weer hetzelfde..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef Svyatagor het volgende:
Heerlijke flamewar daar in dat topic van J's vrouw.
Nouja, ik bedoelde meer dat het weer typisch zo'n topic is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het leuke is er wel weer vanaf hoor en tegenwoordig komt HW hier ook alleen maar om te schoppen met steeds weer hetzelfde..Toegevoegde waarde: 0,0
Sterker nog, ik vind het bizar dat een modje het nodig vind om een topic, waar hele simpele vragen gesteld worden door de toedoen van een mod tot een jihad wordt omgevormd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het leuke is er wel weer vanaf hoor en tegenwoordig komt HW hier ook alleen maar om te schoppen met steeds weer hetzelfde..Toegevoegde waarde: 0,0
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
..
Die heatwave moet eens stevig door een scania getroffen worden.
Kan je zo'n spreadsheets ook gemakkelijk delen naar een Windows met Office (of een mac met office, maakt niet uit, maar voor de volledigheid windows)?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Numbers trouwens heersend. Eindelijk een bedrijf dat snapt wat mensen in Excel doen: Spreadsheetjes maken met een layout er omheen. Iets dat in Excel ampert lukt, en in pages geweldig goed gaat. Je hebt simpelweg meerdere losse spreadsheet-eilandjes in één werkblad.
Het is bijster simpel om naar een eilandje te refereren als je een berekening maakt, en alle lossen eilandjes staan ook overzichtelijk in een sidebar.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Ferrari Enzo?
iPhoto '06 of '08?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:32 schreef Flipper01 het volgende:
ff een vraagje..
Kan ik met iPhoto m'n filmrol ook opdelen? Ik heb namelijk verschillende fotosessies gehouden welke het liefst in aparte filmrollen zou willen importeren, maar als ik m'n camera aansluit kan ik alleen alle foto's tegelijk importeren..
Ik heb nog '06..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
iPhoto '06 of '08?
In '08 gaat het in ieder geval heel simpel.
Koop jij nou echt elke nieuwe Applequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iMac 24" met 2.4 ghz besteld. Die 2.8 Ghz extreme heb ik niet echt nodig.
Best leuk, erg weinig afgeschreven op de oude 24" iMac
Tja, 't lijkt erop. Maar dit ding kost me dus iets minder dan 50 euro, want die oude 24" heb ik voor 1600 euro verkocht: daar kan geen AppleCare tegenopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Koop jij nou echt elke nieuwe Apple
Tof. Ben benieuwd naar je levertijd. Zelf twijfel ik nog tussen de 20 inch 2.0 en 2.4 Ghz. De extra HD ruimte vind ik ook wel lekker in het tweede model, en de snellere CPU is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iMac 24" met 2.4 ghz besteld. Die 2.8 Ghz extreme heb ik niet echt nodig.
Best leuk, erg weinig afgeschreven op de oude 24" iMac
Dat doe je idd goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, 't lijkt erop. Maar dit ding kost me dus iets minder dan 50 euro, want die oude 24" heb ik voor 1600 euro verkocht: daar kan geen AppleCare tegenop![]()
Je kunt het 2.0 GHz model voor 50 euro naar dezelfde 320 GB schijf upgraden, of voor 140 naar een 500 GB variant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tof. Ben benieuwd naar je levertijd. Zelf twijfel ik nog tussen de 20 inch 2.0 en 2.4 Ghz. De extra HD ruimte vind ik ook wel lekker in het tweede model, en de snellere CPU is mooi meegenomen.
Ja, maar de snellere videokaart trekt me ook wel eigenlijk. Ik wil wel een model waar ik wat langer mee toe kan, en ik sluit het incidentele spelletje (al dan niet via Bootcamp) ook niet uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt het 2.0 GHz model voor 50 euro naar dezelfde 320 GB schijf upgraden, of voor 140 naar een 500 GB variant.
Tja ik heb een 2 jaar oude iBook daar krijg ik mijn 24" iMac niet voor bij elkaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
Zo doe ik het ook hoor, anders is het echt onbetaalbaar allemaal. Net ook weer een stapel meuk op marktplaats verkocht, daar kan ik die iMac al haast van halen..
Het was ook maar een tipquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar de snellere videokaart trekt me ook wel eigenlijk. Ik wil wel een model waar ik wat langer mee toe kan, en ik sluit het incidentele spelletje (al dan niet via Bootcamp) ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |