Ik heb er 3 gehad (bankoverschrijving)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef De_Hertog het volgende:
Wachten duurt lang.
Krijg je trouwens 3 of 2 mails van Apple? Ik dacht dat er naast een bestelbevestiging en een verzendbevestiging ook nog een bevestiging van betaling kwam. Of is dat alleen bij bankoverschrijvingen? Ik heb nu per cc betaald en nog maar 1 mailtje gezien.
CTRL indrukken samen met je muisknopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef YPPY het volgende:
uhm... hoe moet ik met rechts klikken op dit ding van J.?![]()
Zie je wel! Een Apple is niks voor jou!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef YPPY het volgende:
uhm... hoe moet ik met rechts klikken op dit ding van J.?![]()
Anytimequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef YPPY het volgende:
Bedankt HW. Je bent een schat.Nu heb ik mooi mijn knutsels kunnen posten.
OK, maar een USB muisje is ook voor OSX nog wel veilig te installeren zonder dat het crasht hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef YPPY het volgende:
Het is niet mijn laptop en ik ben zo onhandig dat ik bang ben dat ik iets kapot maak. Vond het al heel wat dat ik mijn fototoestel erop heb aan gesloten.
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, maar een USB muisje is ook voor OSX nog wel veilig te installeren zonder dat het crasht hoor.
*wacht op flames*.
ach, hij hoopt ook wel dat ie eerder komt, want dan heeft hij de Windows voor hem alleenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lekker aardig is ie voor je!
Je iMac komt vast ong. gelijk met die van mij![]()
Ik moet wel inloggen, zodat ik niks kan verprutsen aan zijn instellingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Wel lief dat J. zijn notebook zomaar uitleend. Dat zou ik nooit durven.
Leuk dingetje, hangt hier ook aan mijn werk Macje. Oudje, maar werkt wel ok nog, zo'n schemerlamp modelletjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeft
*wacht op flames over de Mighty Mouse*
Flame, flame nou ja. Het blijft een waardeloze kutmuis, ondanks hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij de iMac krijg je zelfs een muis die een soort van rechtermuisknop heeft
*wacht op flames over de Mighty Mouse*
Het leuke is er wel weer vanaf hoor en tegenwoordig komt HW hier ook alleen maar om te schoppen met steeds weer hetzelfde..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:52 schreef Svyatagor het volgende:
Heerlijke flamewar daar in dat topic van J's vrouw.
Nouja, ik bedoelde meer dat het weer typisch zo'n topic is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het leuke is er wel weer vanaf hoor en tegenwoordig komt HW hier ook alleen maar om te schoppen met steeds weer hetzelfde..Toegevoegde waarde: 0,0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |