Ik zeg problem solved..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja joh, dat is het probleem ook niet. En het is ook geen PC 'voor haar', het wordt onze gezamenlijke PC. Plek voor 2 PC's hebben we namelijk niet, en ik wil graag een wat krachtigere Mac dan mijn MB. Desnoods maak ik het ding dual-boot ofzo.
Daarom.quote:
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, Nietz had em toch ook in 1 dag. Al vraag ik me af hoe ie dat geflikt heeft..
MacBook alike toch? Had jij de wireless of bedrade versie?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik al verteld dat het nieuwe toetsenbord echt een genot is om mee te werken?
Ik zou ook de bedrade willen want een numpad kan toch wel fijn zijn enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bedraad, maar het lijkt gewoon alsof je op je bureau aan het typen bent. Je polsen staan totaal niet krom, dus gewoon vrijwel horizontaal aan de tafel en tiptoetsen a-like zoals de Macbook..
En je krijgt niet van die vieze zut in je je toetsenbord en vergeling van je toetsenbord heb je niet met dat aluminium..
F5quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zat volgens mij echt te F5-en op de store.
quote:
welk topic?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Stuur ET eens op dat topic af, Swets..
Dit topic.quote:
Ik wilde het nog net niet zeggen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
Ja, en d'r geen G5 aanpraten he!
zal die van mij ook wel op die dag komen. ik kijk mee met jouw updatesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
de 24"en moesten voor heen NL nog uit het verre oosten komen... in NL stonden wel wat 20"ers klaar...
Mijne kan ik nu op of voor de 24e verwachten...
Eerlijk gezegd had ik eigenlijk allang verwacht dat ze "Ja en Amen" zou zeggen, toen je zei dat je graag een iMac wilde kopen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg nooit vrouwen aan de telefoon, Noodle.
Ik check 't 4 keer per dag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
zal die van mij ook wel op die dag komen. ik kijk mee met jouw updates![]()
Begin je al te schuimbekken en trillen je handen al?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik check 't 4 keer per dag.
Om 06.10 uur (ongeveer)
Om 11 uur op mijn werk (internet op mijn pc is kapot (500mhz bakkie![]()
) dus kijk rond die tijd bij een collega)
Om 16.20 ofzo als ik weer thuis ben
En 's avonds nog een keertje
Mijn collega's pesten me ermeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Begin je al te schuimbekken en trillen je handen al?
Daarom ook nooit je bek open trekken tegenover je collega's voordat je em hebt... dadelijk komt ie nog een weekje later..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn collega's pesten me ermee
"ik denk dat ie gewoon helemaal niet komt"
"als jij vrij neemt om hem aan te nemen, zorgen wij dat wij aan het begin van je straat zijn om de wagen tegen te houden"
etc
Och, ze vinden het wel ook tof.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daarom ook nooit je bek open trekken tegenover je collega's voordat je em hebt... dadelijk komt ie nog een weekje later..
hier al net zo... m'n vriend: volgens mij komt ie gewoon een week later hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, ze vinden het wel ook tof.
't is gewoon grappig zo
Lekker aardig is ie voor je!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
hier al net zo... m'n vriend: volgens mij komt ie gewoon een week later hoor...![]()
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:10 schreef Lunar het volgende:
Morgen eerste verzendmogelijkheid van mijn Mac Mini
tevens tvp
Leuk, maar ik zou liever zelf van het leven genieten, dan iemands ander leven volgen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.tastyblogsnack.com/live
Tof. Het leven van een Mac-chick live volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |