nee, als je dat gewoon vind, is dat een verder prima reden, ik zou zeggen, tegen je man zeggen dat je daarom dat ding niet wilt... als argument heeft het hier voor anderen weinig nut, maar vertel het gewoon je man ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef YPPY het volgende:
Stomme reden, maar ja, het is niet voor niks een vrouwentopic.
Blijkbaar nooit met vim leren werken ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef Bigs het volgende:
Zo is Textmate bijvoorbeeld zwaar superieur aan Notepad++ of welke andere editor dan ook.
lijkt me ook ja, dingen zijn zo goedkoop tegenwoordig, dat je er beter twee kan hebben, om ruzie te voorkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef just me het volgende:
Ik zou bijna zeggen doe je man de deur uit en koop wat je wilt
Te laat!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef YPPY het volgende:
Kan dit topic verwijderd worden voor hij vanmiddag thuis komt?
imac ofzo is groot zatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zelf een MacBook en een vaste Windows pc. Totaal geen problemen met het gebruik van de Mac, gaat allemaal vrij vanzelf. En ik ben ook een vrouw!Enige irritante is dat mini scherm, maar zo lang je geen laptop koopt moet dat goed komen.
Oh en ik vind de mighty mouse irritant.
Zolang je gewoon voor een Mac kiest niet..quote:
Mijn eerste commentaar is daardoor des te objectiever.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met een Apple, zolang je maar geen extremistische Apple-Jehova trekjes gaat vertonen zoals zoveel Apple users.
Dus als je een mooie (wel iets te dure) machine wil hebben die prima in de huiskamer kan etc, gewoon doen.
Klassiek topic waar de vooroordelen je weer om de oren vliegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Waarom overstappen? Windows (XP - Vista) is zo stabiel als wat en je kunt er nog gewoon alles mee. De mac levert gewoon geen voordelen. Nadelen daarentegen...
tja, het valt me op dat jij je ook erg, erg vaak komt melden in topics over apple om je mening te geven dat alle apple-gebruikers jehova's zouden zijn en dan maar blijft doorgaan op dat vooroordeelquote:
Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Elk topic waarin een Windows probleem is komt er wel weer een Apple gebruiker melden dat je dan maar een Apple moet kopen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of iemand die IE7 in een Mozilla topic aanraad, brrrr..
Nog eventjes en je gaat driemaal daags ook nog in CUL posten welke heerlijke zelfbereidde cullinaire maaltijd je net verobert hebt met een leuk fotootje erbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Zoals sommigen ook wel weten heb ik zelf ook 3 Apple's thuis en een iPod.
Hoezo nog eventjes, je kent mijn kloon Pietverdriet niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nog eventjes en je gaat driemaal daags ook nog in CUL posten welke heerlijke zelfbereidde cullinaire maaltijd je net verobert hebt met een leuk fotootje erbij
Je hebt ook wel gelijk met je opmerking over Apple aanraden in Windows topics en fanboy-gedrag, maar in dit topic werden volgens mij alle argumenten redelijk onderbouwd (op deze en deze na danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo nog eventjes, je kent mijn kloon Pietverdriet niet?.
iedereen heeft zo zijn "windmolens" en ik hou gewoon niet van dweperig fanboy gedrag. Er zijn wel meer "stokpaardjes: op FOK! waar ik op reageer als ik me verveel.
Ik weet het, was ook slechts een geintje tussendoor hoor. Ik heb me ook al normaal in deze discussie gemengdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk met je opmerking over Apple aanraden in Windows topics en fanboy-gedrag, maar in dit topic werden volgens mij alle argumenten redelijk onderbouwd (op deze en deze na dan) en dan komt zo'n plaatje de discussie niet ten goede. Ik kon er overigens wel om lachen
Daar geloof ik dus weinig van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik was Appleaar maar ben terug.
Apple is kudt!
2004-2005; iBook G3 (600)quote:
Mooi voorbeeld dusquote:
gamers vooral en mensen die graag zelf computers in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Voor welke doelgroep is apple niet geschikt dan?
Als iemand niet meer dan kudt roept en het verder niet onderbouwt dan geloof ik er weinig van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dus.
Waarom zou het niet kunnen? Waarom zou iemand niet gewoon een Apple niet prettig vinden werken? het is gewoon een kwestie van smaak en gewenning.
Ik werk prima op beide, maar vind Apple soms toch een beetje wollig en pluizig overkomen, speels, frivool. En dat is nou niet echt mijn ding zeg maar.
Ik geloof hem prima, ken hier in het bedrijf mensen zat die jaren op een Apple moesten werken en nu erg blij zijn met een Windows machine.
doden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Gamers om mee te beginnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Het kan op twee manieren niet geschikt zijn: mensen die het programma wat op Apples draait, OS X, niet kunnen gebruiken, of mensen voor wie de computers zelfs niets is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Inderdaad, nu met Cedega is het kinderspel om populaire games als GTA - San Andreas en de Need For Speed reeks te spelen. Native, in OS X.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want er draaien echt geen games op een mac http://www.apple.com/games/articles/
De fervente Mac-gebruiker bij ons op school, die altijd en overal maar over zijn Mac kon praten, was de reden dat het nog een paar maanden duurde voor ik mijn eerste Mac kocht. Anders had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het, was ook slechts een geintje tussendoor hoor. Ik heb me ook al normaal in deze discussie gemengd.
En het plaatje komt van een pro-Apple site af. Beetje zelfspot is ook prima natuurlijk en daar ontbreekt het vaak wel aan
.
Er is gewoon een doelgroep voor Apple en daar is natuurlijk niets mis mee, maar er is ook gewoon een hele grote groep mensen voor wie een Apple niet geschikt is. En daar is OOK niets mis mee.
Ik ken ook wel een aantal mensen die het niet beviel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Zucht, laat ik dan maar beginnen met typen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand niet meer dan kudt roept en het verder niet onderbouwt dan geloof ik er weinig van.
http://life.tweakers.net/(...)p-de-lange-baan.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want er draaien echt geen games op een mac http://www.apple.com/games/articles/
Dat er steeds meer games voor de Mac zijn wil nog niet zeggen dat de Mac ineens een game machine is geworden. Een gamer gaat echt geen 1000+ euro uitgeven aan een machine met slechts een Radeon HD, die je ook nog eens nooit kunt upgraden. Of zou hij meteen voor de Mac Pro moeten gaan? Voor 2500 euro kan ik echt wel een betere game-machine samenstellen, en voor dat geld heb je nog niet eens zo'n supersnelle Mac Pro in huis. Nee, met de software zit het nog wel goed voor de mensen die af en toe een spel willen doen, maar Mac hardware is echt nog niet ideaal voor die-hard gamers hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mac pro?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://life.tweakers.net/(...)p-de-lange-baan.html
Natuurlijk KAN het wel, maar je haalt bij lange nooit de performance van bijv mijn PC. Er zitten redelijke videokaarten in maar geen toppers. En probeer maar eens 2 8800GTX'en in je iMac te gooien.
Voor de ECHTE gamer is een Apple gewoon geen optie.
Dan is een Mac meer als genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:35 schreef YPPY het volgende:
Van de spelletjes doe ik alleen simpele dingen, het hele 3d gebeuren vind ik toch al niks. Op zich vind ik het wel best zoals het nu is, maar ik denk dat ik snel gewend zal zijn aan het anders. Alleen de sneltoetsen he, daar moet ik wel memotjes voor op het beeldscherm maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |