Ja je vader vertellen dat ie niet meer zo naar pr0n moet zoeken op internetquote:Iemand enig idee hoe ik dit verhaal kan oplossen??
Geprobeerd, ik heb alleen geen valide windows.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
IE7 downloaden?
warez. slotje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Geprobeerd, ik heb alleen geen valide windows.![]()
Gedaan, ze vinden niks meer. Ik heb de wormen er ook al af maar dit is volgens mij ten koste gegaan van enkele noodzakelijke windows files.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja je vader vertellen dat ie niet meer zo naar pr0n moet zoeken op internet
Seriously, spyware scans o.id. IE7 downloaden, herstelpunt terugzetten.
Heel soms wel, maar 9 van de 10 keer klapt die er gewoon direct uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
geeft IE niet een bepaalde foutmelding?
Iets van blabla.dll kan niet worden gevonden.
als je dat nou nog eens probeert. kan je kijken wat ie mist, en dat downloaden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heel soms wel, maar 9 van de 10 keer klapt die er gewoon direct uit.
formatterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:38 schreef Sjakie01 het volgende:
bestaat er geen mogelijkheid om alleen internet explorer er helemaal af te tyfen en opnieuw erop te zetten?? Of die andere programma's te laten draaien op Mozilla??
Kan ik niet alleen de explorer herinstalleren dan??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klinkt als een hopeloze zaak. Format c, (legale) Windows met alle updates erop en een fatsoenlijke antivirus en antispyware downloaden.
Je kan IE 6 los downloaden, dat kun je nog proberen, maar als dat niet werkt. Dan rest alleen nog een windows herinstall.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan ik niet alleen de explorer herinstalleren dan??
Maar waarom draaien MSN, CS en dat pokerprogramma niet op Mozilla dan?? Omdat dat windows aplicaties zijn??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je kan IE 6 los downloaden, dat kun je nog proberen, maar als dat niet werkt. Dan rest alleen nog een windows herinstall.
Omdat MSN, CS en dat pokerprogramma niets met de browser te maken hebben. Een browser (IE, Mozilla) zijn "losse" programma's die geen invloed hebben op het wel of niet functioneren van bv. CS of MSN.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar waarom draaien MSN, CS en dat pokerprogramma niet op Mozilla dan?? Omdat dat windows aplicaties zijn??
http://www.youtube.com/watch?v=euZ0j7vtKEQquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
uitmuntende smilie voor dit topic
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=euZ0j7vtKEQ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |