Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Ik stuurde iemand naar bed, zie bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Berenanus het volgende:
Volgens mij ging ze slapen![]()
Kom meidje, lezen voordat je je ogen dicht doet!
Ga je hem ook instoppen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef enter het volgende:
Poll: Jekoos moet naar bed?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding verwijderd]
Ook een poll maken? Klik hier
geef koos maar een nachtzoenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zag net pas dat je uit 91 kwam, dat verklaart t
Val eens?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Jekoos het volgende:
falles fallas fallus. whatever!
thee van poewage.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Je rijdt zonder licht!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
owja, vergeet ik bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
Mensjes, ik ga lekker de douche in en naar mn nest, heb t wel weer gehad voor vandaag
Alvast weltrusten en slaap lekker enzo
Auf wiedersehen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef TheSorrow het volgende:
Mensjes, ik ga lekker de douche in en naar mn nest, heb t wel weer gehad voor vandaag
Alvast weltrusten en slaap lekker enzo
Auf wiedersehen![]()
Ik slaap nog niet. Eerst mijn bier opmaken. Want met je bier naar bed gaan geeft vreemde kinderen. en leg dat thuis maar eens uit!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef RealZeus het volgende:
Zo, en nu de rest slaapt ga ik dit hele topic in mijn uppie lekker volbaggeren
MWUAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
[insert bliksem en donder]
En waarom sta ik nog niet bij de Misschieners.
En ik blijf niet slapen![]()
maar uiteraard kom ik wel neuken![]()
![]()
Ja! GOFFEDOMME! nog steeds, en ik wil slapen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef enter het volgende:
iedereen is hyper
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ja! GOFFEDOMME! nog steeds, en ik wil slapen!
enter, zing eens voor mij!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef enter het volgende:
[..]
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepen
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:41 schreef enter het volgende:
iedereen is hyper
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef enter het volgende:
[..]
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepen
en toch als ik er zo wat langer naar kijk, vind ik het ding toch eng...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
tvp
Ow ja, of was dat een "misschien"?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningenmeetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik denk dat ik er ook wel bij ben (H)
ik woon toch vlakbij![]()
![]()
en ik ben nog nooit echt op een FOKmeeting geweestdus kan gezellig worden.
jij viezerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!
Je staat bij de misschieners. Tevens een paar kloons uit de lijstjes verwijderd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:36 schreef MissHobje het volgende:
Oja euhm misschien dem.. kweet nog niet![]()
Ja, want mensen klonen is verboden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je staat bij de misschieners. Tevens een paar kloons uit de lijstjes verwijderd.
Vrijwel niets hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebas, wat heb jij astrid allemaal verteld?
Heel veel, wees gevreesd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebas, wat heb jij astrid allemaal verteld?
Fets kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De grapjes over rookworsten zullen je om de oren vliegen.
wel als ze neit warm genoeg zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn HEMA-rookworsten echt zo kut, Deo?
Ja, alleen niet gisteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg Sebas, heb je astrid al verteld over die kénkerdwerg?
Nee maar zo is er wel een beter beeld van het echte aantal mensen dat (misschien) komtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, want mensen klonen is verboden.
wil ik die kennen?quote:
Als je nu niet non-sexueel tegen astrid kan praten zal ik hem op je af sturen.quote:
Deze durk speelt met magic kaarten en is 24, of hoe oud issie precies? 28?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ken wel een durk.
Een uber nerd. Tenminste, uiterlijk. hij is ook nog eens niet heel bijster slim.
En kennen is een groot woord. Ik weet z'n naam en hoe hij eruit ziet, ging om met iemand bij wie ik in de straat altijd met auto's sleutelde.
Durkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ken wel een durk.
Een uber nerd. Tenminste, uiterlijk. hij is ook nog eens niet heel bijster slim.
En kennen is een groot woord. Ik weet z'n naam en hoe hij eruit ziet, ging om met iemand bij wie ik in de straat altijd met auto's sleutelde.
Geen idee wat z'n hobby's zijn, hoef het niet te weten eigenlijk ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Deze durk speelt met magic kaarten en is 24, of hoe oud issie precies? 28?
Hij was 8 jaar ouders als mij toendertijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Deze durk speelt met magic kaarten en is 24, of hoe oud issie precies? 28?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je nu niet non-sexueel tegen astrid kan praten zal ik hem op je af sturen.
En dat is een dreigement, dus ik denk niet nee.
Ja, zoiets ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was 8 jaar ouders als mij toendertijd.
23 ofzo ? 24? Zoiets.
True True.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja.
Maar hij is sociaal ergens in de 11 blijven hangen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen in groningen kent durk ofzo?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Durk is vrij bekend hoor
Vooral bij de Martini kerkhof-gangers.
Ik kwam hem perongeluk tegen in een winkel toen ik met een vriend avn me daar was.
Die vriend kende hem en ik kende Durk nog heel vaag van het Simsalabim feest.
Hij herkende me.![]()
Hoe gedraagt en kleed jouw durk zich?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Als het dezelfde durk is, hoop ik van niet.
[..].
Geen idee, tis alweer heel wat jaren geleden dat ik hem ontmoette.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe gedraagt en kleed jouw durk zich?
Idd. Thank the heavens and praise the lord!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Nouja, mooi dat j hem niet kent![]()
* RealZeus pakt telefoonboek om het nummer van de EHBO-post op te zoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:36 schreef MissHobje het volgende:
Oja euhm misschien dem.. kweet nog niet![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus pakt telefoonboek om het nummer van de EHBO-post op te zoeken.
Jumpmasterhob in tha house.![]()
Tof beestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
BLORK!
(vet woord)
Dit is trouwens een blork:
[afbeelding]
Als ik ga dan ga ik met de bus, dus thuis brengen wordt dit keer iets lastiger.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]omg
:D:D
Als ik het maar links doe dan kom ik zelf wel thuis met mijn autootje
Kijk, dat zijn de betere plannen. Me dunkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
Dan kom je maar gewoon langs, wij gaan ook niet slapen
enter, ik hoef geen dekbeddegoed enzo, ik heb besloten dat ik gewoon wakker blijf en keihard ga chillen met iedereen!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kom, ga ik niet in Simplon slapen.![]()
Sorry Anusje![]()
Ik neem een slaapzak mee voor het geval het nodig is. Moet toch de volgende ochtend terug rijden (mits we een auto hebben), dus wel een beetje wakker zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
enter, ik hoef geen dekbeddegoed enzo, ik heb besloten dat ik gewoon wakker blijf en keihard ga chillen met iedereen!
Dus je komt langs?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere plannen. Me dunkt.![]()
Daar hebben we medicijnen voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik neem een slaapzak mee voor het geval het nodig is. Moet toch de volgende ochtend terug rijden (mits we een auto hebben), dus wel een beetje wakker zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar hebben we medicijnen voor
We nemen wel koffie mee ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon slaapzakje enzo mee neem... hoe zit t trouwens met ontbijt, valt alleen een kop koffie ook onder ontbijt? Want als ik geen koffie op heb dan willen kogelmagneet en berenanus enzo niet met mij in 1 auto zitten...
Ja dat heeft ze nodig!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je hebt echt koffie nodig joh?
Ik ben blij dat ik die zooi niet drink
Uitjes én bruine bonen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Honger!
Ben uitjes maken voor bij de bruine boontjesEn daarna waarschijnlijk gelijk weg....
Fijne avond mensen!![]()
![]()
Uien met bruine bonen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef TheSorrow het volgende:
Honger!
Ben uitjes maken voor bij de bruine boontjesEn daarna waarschijnlijk gelijk weg....
Fijne avond mensen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Uien met bruine bonen...
Sterkte aan de mensen die de komende 24 uur in je omgeving moeten verkeren.
nieuwe lijstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, ik heb t écht nodig... vooral voor de mensen om me heenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je hebt echt koffie nodig joh?
Ik ben blij dat ik die zooi niet drink
Gekke?! Een beestachtig lekkere!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vind het maar een gekke combinatie![]()
We hebben voor het keihard chillen wel de slaapzaal nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
ok, jullie blijven wakkerhet is niet handig als Kogelmagneet niet wil en de rest wel, dus kijk maar even wat jullie doen. Of slapen of de hele nacht doorgaan.
![]()
Slapers in Simplon: ( = ontbijten / = beddegoed)
Armageddon
Brechtje
Enter
Kaneelstokje
Memento-Mori
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
Vork
Pff, sex-addictquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef Berenanus het volgende:
Dus we blijven wel "slapen".
Aangezien ik van niks weet, zal het wel Kogelmagneet zijn jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef enter het volgende:
Ohh ik dacht eigenlijk dat jullie met Kaneelstokje kwamen maar dat is Kogelmagneet? toch?
Jullie zijn lastig.
Blijven jullie nou slapen of niet?
Nog genoeg bedenktijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik van niks weet, zal het wel Kogelmagneet zijn ja![]()
Ik weet nog steeds niet of ik kom![]()
Ik ontbijt nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef enter het volgende:
Zo dus....![]()
Slapers in Simplon: (= ontbijten /
= beddegoed)
Armageddon![]()
![]()
Berenanus![]()
Brechtje
Enter![]()
![]()
Kogelmagneet![]()
Memento-Mori![]()
![]()
Pien85
Q+
remlof
Surveillance-Fiets![]()
![]()
TheSorrow![]()
Vork![]()
Nu snap ik t ook niet meer, toch alleen Berenanus en The Sorrow en ikke met Kogelmagneet, of nog anders ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef enter het volgende:
Ohh ik dacht eigenlijk dat jullie met Kaneelstokje kwamen maar dat is Kogelmagneet? toch?
Jullie zijn lastig.
Ok, OP aangepast.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ontbijt niet
[..]
Nu snap ik t ook niet meer, toch alleen Berenanus en The Sorrow en ikke met Kogelmagneet, of nog anders ofzo?
1 troost, ik snap t ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef remlof het volgende:
Tenminste voor zover ik het nog snap
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef remlof het volgende:
Wie?
Hij is HIP!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[url=http://i92.photobucket.com/albums/l23/Psyxius/BA-zwaard.gif]afbeelding[/url]
Hij is cool, kent ook TheSorrow, Pien85, Kogelmagneet en mij. en heeft een auto
Euj! ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
nieuwe lijst
Slapers in Simplon: (= ontbijten /
= beddegoed)
Armageddon![]()
![]()
Berenanus![]()
Brechtje
Enter![]()
![]()
Kogelmagneet![]()
Memento-Mori![]()
![]()
Pien85![]()
Q+
remlof
Surveillance-Fiets![]()
![]()
TheSorrow![]()
Vork![]()
Kijk, dat doet mij deugd. Dat ik, zolang ik wil, pogingen mag doen om jou te versieren, terwijl dat toch nooit lukt.quote:
Ben jij Boem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Leia het volgende:
Ja man, klere zooi![]()
Ik mag gewoon mijn imago niet op in die klere kroeg![]()
En tevens snappen ze mijn humor niet, want ik had er een keer ruzie omdat ik zomaar achter iemand ging lopen en vervolgens zei dat ik dacht dat ie een polonaise wou beginnen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Leia het volgende:
Ja man, klere zooi![]()
Ik mag gewoon mijn imago niet op in die klere kroeg![]()
En tevens snappen ze mijn humor niet, want ik had er een keer ruzie omdat ik zomaar achter iemand ging lopen en vervolgens zei dat ik dacht dat ie een polonaise wou beginnen![]()
Blijf maar weg nr. 158964quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Rammstino het volgende:
Ik wil misschien ook wel komen, mits er allemaal oude nerds komen natuurlijk, dan pas ik![]()
Bedoelde U met "mits" niet eigenlijk "tenzij" ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Rammstino het volgende:
Ik wil misschien ook wel komen, mits er allemaal oude nerds komen natuurlijk, dan pas ik![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dit opvatten als 'Ja, Leia is Boem!'?
Overigens ben ik een Ouwe Nerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:37 schreef Rammstino het volgende:
Buiten de bebouwde kom.
En ik was gewoon het woordje niet vergeten, wat ik bedoelde te zeggen was:
Mits er niet allemaal oude nerds komen natuurlijk
Wat is er mis met groentemannen?![]()
Heul niet. Ik kwam om 4.30u uit de plaatschelijke kroeg stuiteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:26 schreef enter het volgende:
Ik weet wel dat "de hele nacht doorgaan" en keihard chillen bij elke meet wordt gezegd maar de meeste mensen gaan toch rond 2/3 uur naar huis.
even aaien danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet. Ik kwam om 4.30u uit de plaatschelijke kroeg stuiteren.![]()
En ik ben niet helemaal nuchter.
Wil je me nu aanraken??![]()
![]()
Mag ik op je nek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet. Ik kwam om 4.30u uit de plaatschelijke kroeg stuiteren.![]()
En ik ben niet helemaal nuchter.
Wil je me nu aanraken??![]()
![]()
quote:
Eignelijk moet dat dan zonder te vragen.. 1, 2 .... POEF!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zal hij vast heel leuk vinden, nu hij net een paar uur in z'n nest ligt.
.
Moet ik nu goffedomme in elk topic / foboboek / msn tegen je zeggen hoe het met met gaat!!!! !:*(quote:
Mjamjam. TheSorrow is best een toffe peer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow deelt borrelnootjes uit
Nee, ik heb een kater.quote:
Zal ik ook wat zakken van die dingen meenemen voor in t hotel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mjamjam. TheSorrow is best een toffe peer.![]()
Haayquote:
Doe maar niet, dan vreet ik me weer vierkantquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zal ik ook wat zakken van die dingen meenemen voor in t hotel?
Naar een surf feest, en denken aan jouquote:
Je mag het wel voor jezelf meenemen hoor.quote:
Denk je ook aan mij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Niets
Mss even naar Noorderzon ofzo
(Soort festival van 16/26 aug)![]()
quote:
Hehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bosbessenlollie.
Naakt rondrennen met een paraplu.quote:
Op mijn hoofd hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Naakt rondrennen met een paraplu.
ow jaquote:
Pics?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef Sebasser het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook van die latex pakjes die op een paraplu lijken.
en bedanktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fets had er ooit 1 aan, alleen ik was er te misselijk van om een foto te maken.
eerder een misselijke kop nuquote:
Opgeslot alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef WurM het volgende:
Ik heb eigenlijk een plaatje ofzo nodig van een bierviltje van Heineken en dan geen foto... Minstens 800*800 pixels.
Zal ik er een topic over openen of helpen jullie me zoeken?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:23 schreef TheSorrow het volgende:
Het is weekend, kom op zegWaar is ieder1
ja kan ook beide is goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:36 schreef ChipsZak. het volgende:
OP bedoel je denk k?
Het beste komt nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:12 schreef Afwazig het volgende:
Zonde van mijn tijd dat ik deze pagina heb gelezen.
Ja, allemaal stomme smileysquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Stelletje baggerbekken.Allemaal smilies.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |