quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:46 schreef enter het volgende:
[..]
Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen Koetjesrepen KoetjesrepenKoetjesrepenKoetjesrepen
en toch als ik er zo wat langer naar kijk, vind ik het ding toch eng...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
tvp
Ow ja, of was dat een "misschien"?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningenmeetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
MMarsu moet nog in de lijst van komers, geloof ik.
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef horned_reaper het volgende:
ik denk dat ik er ook wel bij ben (H)
ik woon toch vlakbij![]()
![]()
en ik ben nog nooit echt op een FOKmeeting geweestdus kan gezellig worden.
jij viezerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:58 schreef QuoRocks het volgende:
[..]
lol, gast wat moet jij hier nou weer dan?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen!

Je staat bij de misschieners. Tevens een paar kloons uit de lijstjes verwijderd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:36 schreef MissHobje het volgende:
Oja euhm misschien dem.. kweet nog niet![]()
Ja, want mensen klonen is verboden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je staat bij de misschieners. Tevens een paar kloons uit de lijstjes verwijderd.
Vrijwel niets hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebas, wat heb jij astrid allemaal verteld?
Heel veel, wees gevreesd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebas, wat heb jij astrid allemaal verteld?
Fets kloonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De grapjes over rookworsten zullen je om de oren vliegen.
wel als ze neit warm genoeg zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn HEMA-rookworsten echt zo kut, Deo?
Ja, alleen niet gisteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg Sebas, heb je astrid al verteld over die kénkerdwerg?
Nee maar zo is er wel een beter beeld van het echte aantal mensen dat (misschien) komtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, want mensen klonen is verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |