nieuwe lijstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
Dan kom je maar gewoon langs, wij gaan ook niet slapen
enter, ik hoef geen dekbeddegoed enzo, ik heb besloten dat ik gewoon wakker blijf en keihard ga chillen met iedereen!
Ja, ik heb t écht nodig... vooral voor de mensen om me heenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
Dus je hebt echt koffie nodig joh?
Ik ben blij dat ik die zooi niet drink
Gekke?! Een beestachtig lekkere!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vind het maar een gekke combinatie![]()
We hebben voor het keihard chillen wel de slaapzaal nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
ok, jullie blijven wakkerhet is niet handig als Kogelmagneet niet wil en de rest wel, dus kijk maar even wat jullie doen. Of slapen of de hele nacht doorgaan.
![]()
Slapers in Simplon: ( = ontbijten / = beddegoed)
Armageddon
Brechtje
Enter
Kaneelstokje
Memento-Mori
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
Vork
Pff, sex-addictquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:58 schreef Berenanus het volgende:
Dus we blijven wel "slapen".
Aangezien ik van niks weet, zal het wel Kogelmagneet zijn jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef enter het volgende:
Ohh ik dacht eigenlijk dat jullie met Kaneelstokje kwamen maar dat is Kogelmagneet? toch?
Jullie zijn lastig.
Blijven jullie nou slapen of niet?
Nog genoeg bedenktijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik van niks weet, zal het wel Kogelmagneet zijn ja![]()
Ik weet nog steeds niet of ik kom![]()
Ik ontbijt nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:34 schreef enter het volgende:
Zo dus....![]()
Slapers in Simplon: (= ontbijten /
= beddegoed)
Armageddon![]()
![]()
Berenanus![]()
Brechtje
Enter![]()
![]()
Kogelmagneet![]()
Memento-Mori![]()
![]()
Pien85
Q+
remlof
Surveillance-Fiets![]()
![]()
TheSorrow![]()
Vork![]()
Nu snap ik t ook niet meer, toch alleen Berenanus en The Sorrow en ikke met Kogelmagneet, of nog anders ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef enter het volgende:
Ohh ik dacht eigenlijk dat jullie met Kaneelstokje kwamen maar dat is Kogelmagneet? toch?
Jullie zijn lastig.
Ok, OP aangepast.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ontbijt niet
[..]
Nu snap ik t ook niet meer, toch alleen Berenanus en The Sorrow en ikke met Kogelmagneet, of nog anders ofzo?
1 troost, ik snap t ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:06 schreef remlof het volgende:
Tenminste voor zover ik het nog snap
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef remlof het volgende:
Wie?
Hij is HIP!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]
[url=http://i92.photobucket.com/albums/l23/Psyxius/BA-zwaard.gif]afbeelding[/url]
Hij is cool, kent ook TheSorrow, Pien85, Kogelmagneet en mij. en heeft een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |