Beetje manke vergelijking, lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:42 schreef sweetgirly het volgende:
Het is net als met een oude pc die gecrasht is, maar waar je een nieuwe harde schijf inpropt en hij doet het weer ! Of je koopt een geheel nieuwe pc, met nog meer mogelijkheden ! Dat kan ook nog.
maar pin me er niet op vast![]()
Een flinke discussie is niet hetzelfde als een grote bek opzetten!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
hehe neen ik hou gewoon van een flinke discussie![]()
Uitermate goede vraag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waar komen zielen vandaan?
Nou, die zegt in grote lijnen wel hetzelfde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:45 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
hier kan ik me al veel meer in vinden dan wat loppe beweert![]()
Nee dat kan inderdaad niet, daarom is dat hele reincarnatie verhaal ook zo'n onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het kan best dat China dat propageert, maar dat kan niet. Want het kind is de reďncarnatie van de Dalai Lama. Dus die moet eerst excarneren: dood gaan.
ik weet niet hoe ze er in het boeddhisme tegenaan kijken, maar ik geloof dat alles 'een ziel' heeft en dat het bestaan van een ziel los staat van het hele leven dood verhaal. maar dat is omdat ik geloof dat 'ziel' / 'bewustzijn' de grondslag is van alles binnen het bestaan en dus altijd en overal aanwezig. en hoe het 'zielengeheugen' dan zit.. nog niet helemaal uitgedokterd wat nou precies het verschil is tussen een mens en een deurklink wat betreft dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hoe zit het dan met dingen die geen ziel hebben, zoals een deurklink of een pot mayonaise? Zijn die niet deel van alles?
Dat je niet alles moet geloven wat je leest, is een open deur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:28 schreef redzet het volgende:
Veel zweverige mensen in dit topic.![]()
Geloof niet alles wat je leest.![]()
wetenschap is mss achterhaaldquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:17 schreef Ahura het volgende:
Tja deze rubriek lijkt me nou niet bepaald iets voor mensen die alles wetenschappelijk zien...
Grootste Nederlander aller tijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een flinke discussie is niet hetzelfde als een grote bek opzetten!![]()
dude jij gelooft echt alles wat je leest he.. zijn serieus honderden van die "wetenschappelijke" theorieen die gewoon nergens op slaan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef Loppe het volgende:
Niet akkoord.
Kwantumfysica brengt ons dichter bij het paranormale. Wetenschap kan ons dichter bij God brengen, zie Higgs-boson (=godsdeeltje).
Wanneer talloze prominente wetenschappers die theorieën trachten te bewijzen in peperdure installaties (bvb CERN), kan men niet meer zeggen dat ze nergens op slaan.quote:dude jij gelooft echt alles wat je leest he.. zijn serieus honderden van die "wetenschappelijke" theorieen die gewoon nergens op slaan..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |