Berenanus z'n TT was ook beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van jou is beter[afbeelding]
Jij had m ook dichtgegooid...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
Het kan niet altijd kaviaar zijn heer Nanus.
Dat dacht ik dus. Misschien had ik na het maken van het topic bier moeten halen ipv net ervoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van jou is beter[afbeelding]
Jij had m ook dichtgegooid...
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, een retourtje Berlijn is goedkoper dan een retourtje Groningen
Maar dit is het enige weekend dat ik en m'n reisgenoot allebei kunnen en we zouden nog gaan...
pwnd, het lukt toch welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
Hier wilde ik toch even op reageren.
[..]
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...
REAGEREN OP DEZE POST IS NIET MOGELIJK
jawel hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...
Jammer dat je niet komt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Jekoos het volgende:
IK BEN NOG STEEDS EEN MISSCHIENNER!!!!!!!!!!
Hoienter, wij gaan zoenen en meer
Heb ik niet nodig. Meestal zijn er opeens een aantal afmeldingen als ik kom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh god, Armageddon komt ook
je neemt toch neit de Oldbie knokploeg mee?
[DUUR WOORD] zeg nou gewoon dat jullie je DNA-stengeltjes willen mixenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Jekoos het volgende:
IK BEN NOG STEEDS EEN MISSCHIENNER!!!!!!!!!!
Hoienter, wij gaan zoenen en meer
ik niet, ik ben niet bang voor de grote boze oldbiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Meestal zijn er opeens een aantal afmeldingen als ik kom.
Ohja, nog vergeten te reageren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook! Het is tijd dat ik weer eens met opa ga spreken.
Je kan je nu nog afmelden voor deze meet.
leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja, nog vergeten te reageren.
Ik kom ook.![]()
Bierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waarom kom je niet ook gewoon naar de kroeg de 3 gezusters?![]()
Er moet gewoon een paar vat bier in je smoel gegoten worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bier
oh ja, en ik ben zoeen kénkerautist dus ik ben bang voor grote groepen mensen die ik neit ken
bier + mij =quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Er moet gewoon een paar vat bier in je smoel gegoten worden.![]()
Dat valt wel mee als je Yvonne hebt gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bier
oh ja, en ik ben zoeen kénkerautist dus ik ben bang voor grote groepen mensen die ik neit ken
nuchter?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als je Yvonne hebt gezien![]()
Maakt niets uitquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Er moet gewoon een paar vat bier in je smoel gegoten worden.![]()
Het heeft geen zin, dat kutjong durft toch niet mee te gaan naar een kroeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maakt niets uit
Ze neemt je onder je hoede and she will treat you accordingly
sterf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, dat kutjong durft toch niet mee te gaan naar een kroeg.
Ha...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, dat kutjong durft toch niet mee te gaan naar een kroeg.
moet je mijn hasses maar eens zien in het echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook een grote smoel op het forum he jochie.![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moet je mijn hasses maar eens zien in het echt
Die hoeft geen rozen van je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef outsidr het volgende:
Wats je huisadres....
Ik wil yvonne ook rozen toesturen
Shag en Wodka?quote:
Ik meld me nog een keer aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook! Het is tijd dat ik weer eens met opa ga spreken.
Je kan je nu nog afmelden voor deze meet.
quote:
Oh...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hier zegt ze toch écht van niet.![]()
Yvonne - FOK! - Dordrecht. That will do.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh...
Nou ik wil alsnog der adres hebben
Ik kan niet pa!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij ook zo'n plek in die herberg. Ik neem jezus ook mee trouwens.
Ik heb iets anders te doen, iets met mijn kruis ofzo, geen idee wat die rare romeinsen ermee bedoelden....quote:
Dan neem ik jozef wel mee. Die had niets te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb iets anders te doen, iets met mijn kruis ofzo, geen idee wat die rare romeinsen ermee bedoelden....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga Arma in zijn keel steken en zijn bloed opdrinken
Scheveningen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Doe je dat wel vaker? Dan zoeken ze je in Scheveningen.
De broed/badplaats van terroristenquote:
Ik ben het met deze post eens, Berenanus is een zeer relaxte, en uiteraard ontzettend toffe gozer!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt.
Nou ja, als ik niet op de meet in Grunn kom, dan kom ik wel weer naar de eerstvolgende meet om meneer Nanus in levende lijve te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben het met deze post eens, Berenanus is een zeer relaxte, en uiteraard ontzettend toffe gozer!
Berenanus![]()
![]()
Wij maken geen foto als je in de regen staat te wachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
wtfbbq misschien kom ik ook wel ff langs om te pilsen
Ik wel, er is meteen een coffeeshop om de hoek daar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef TheSorrow het volgende:
Brechtje![]()
Gaan we smoken op de meet?
Godverdomme remlof, ik wou je zo graag zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ik niet op de meet in Grunn kom, dan kom ik wel weer naar de eerstvolgende meet om meneer Nanus in levende lijve te zien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef Berenanus het volgende:
Brechtje, Sala-adin & Armageddon.
Vet dat jullie ook komen. Ik wil zo graag de mensen zien die bij deze lettertjes horen
Half mislukt? I smell jealousyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb zin om voor een zekere blowende hippie met een half mislukte afro kapsel een naamfoto te maken
Daar mag je toch niet naar binnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik wel, er is meteen een coffeeshop om de hoek daar.
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij maken geen foto als je in de regen staat te wachten![]()
Ik haal welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar mag je toch niet naar binnen?
Alsof niemand dat voor mij gaat halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar mag je toch niet naar binnen?
Uhu!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga ook met Arma smoken!En met Berenanus!
En met jou
En met mn naamgenoot, boem-dikkeh!
Ik ga daar verdomd stoned worden heb ik zo het gevoel
schijnt dat Sunchaser plannen heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:21 schreef outsidr het volgende:
Ik hoop toch zoooooooo dat iemand een bad trip krijgt
Leuker is als FOKtv ook nog eens ff langs komt wippen
Of dat iemand de WC uitkomt met witte poedersnor, en met een gezicht van: wat, WAT?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:21 schreef outsidr het volgende:
Ik hoop toch zoooooooo dat iemand een bad trip krijgt
Leuker is als FOKtv ook nog eens ff langs komt wippen
Remlof moet ook gewoon komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Godverdomme remlof, ik wou je zo graag zien.
Waarom zo standaard.... witquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Of dat iemand de WC uitkomt met witte poedersnor, en met een gezicht van: wat, WAT?
Oh?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
schijnt dat Sunchaser plannen heeft
we krijgen een deel 2quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Alleen nu nuchter ?quote:
Willen sommige mensen dat wel ?quote:
hij had het erover om *MISCHIEN*te komen filmemquote:
Ik welquote:
Dan blijft zn camera niet lang heel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij had het erover om *MISCHIEN*te komen filmem
Wij ook met hem dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar zorgt mevrouw hoogstpersoonlijk voor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan blijft zn camera niet lang heel.![]()
eey kuthippie, check je FoBOquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij ook met hem dus dat komt goed.
Ohja?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij ook met hem dus dat komt goed.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar zorgt mevrouw hoogstpersoonlijk voor?
Ik zag het, vet stoerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eey kuthippie, check je FoBO
quote:
verkoop zijn camera voor doekkoe, kan je weer wiet kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
En ik help je wel mee met zn camera slopen
wordt je kop rood, nog roder na een flinke heisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zou juist degene moeten zijn die verlegen word
Nee de camera wordt gesloopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkoop zijn camera voor doekkoe, kan je weer wiet kopen
1 gram schijnt in 050 6 euro per te zijn
Hier in Z-Town is het 6,50quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkoop zijn camera voor doekkoe, kan je weer wiet kopen
1 gram schijnt in 050 6 euro per te zijn
En dan nog ff flink erbij hoesten, dan explodeert iequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wordt je kop rood, nog roder na een flinke heis
Jij bent gewoon bang voor Sunschaser dus moet Brechtje het maar weer oplossen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb niets gezegd.
* TheSorrow kruipt bang in een hoekje
Bang? Nooitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor Sunschaser dus moet Brechtje het maar weer oplossen.![]()
![]()
Fittie..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Paramnesia het volgende:
Dus we krijgen fittie
Zou aardig gek zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Paramnesia het volgende:
Dus we krijgen fittie
Je wattie ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Paramnesia het volgende:
Dus we krijgen fittie
ga de surinamer eens niet verbeterenquote:
Denk dat hij gewoon een camera mee neemt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef enter het volgende:
[..]
Juistmaar hij komt alleen bier drinken toch?
Een dampiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is een lekker dampie draaien en oproken, tot over 20 minuutjes ofzo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ik niet op de meet in Grunn kom, dan kom ik wel weer naar de eerstvolgende meet om meneer Nanus in levende lijve te zien
FIX HEM!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oew, ik heb toch zon goed idee voor een Berenanus paint
O jeetjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tom, ik Pm je hem zo wel, ik weet niet zeker of ie door de beugel kan![]()
het past ideaal bij Berenanusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O jeetjeBen benieuwd wat ik voorgeschoteld ga krijgen
![]()
![]()
Hoop het wel anders duw ik die camera up his arse.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:35 schreef enter het volgende:
[..]
Juistmaar hij komt alleen bier drinken toch?
Ik ben niet zo van de wiet. Ik leg wel een lijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
Nog een member voor het Sloop FOKTV team
We gaan hem toch wel ff smoken daar of niet maat?
Dat is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wiet. Ik leg wel een lijn.![]()
Ey lijntrekkert, met je neus, ik ben er waarschijnlijk wel bij. Berlijn wordt oktober hoor ik net.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de wiet. Ik leg wel een lijn.![]()
Mooi! Remlof, pas je de OP ff aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey lijntrekkert, met je neus, ik ben er waarschijnlijk wel bij. Berlijn wordt oktober hoor ik net.
ik zou maar alvast voorzuipenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef Paramnesia het volgende:
Dus wij gaan toch de grote remlof ontmoeten
ik denk dat hij bang is dat hij bier tekort komt.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij bier tekort komt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey lijntrekkert, met je neus, ik ben er waarschijnlijk wel bij. Berlijn wordt oktober hoor ik net.
Geen idee waar Wiets isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Sebasser het volgende:
Goeie TT, is er nou eindelijk antwoord op?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij bier tekort komt.
janee, want ik riep het ook al in het eerste topic, en het tweede, en nu moet ze toch na al die maand wel eens wat van zich laten horen eig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee waar Wiets is.
Maar zou wel tof zijn als ze zou komen![]()
Ja eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
janee, want ik riep het ook al in het eerste topic, en het tweede, en nu moet ze toch na al die maand wel eens wat van zich laten horen eig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef Wiets het volgende:
SebasserChipszak, Opa, Nietzman, Ik kom naar de meet! Als er bier is
![]()
Jullie staan erbij.quote:
Ik zorg voor je bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef Wiets het volgende:
SebasserChipszak, Opa, Nietzman, Ik kom naar de meet! Als er bier is
![]()
succesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef TheSorrow het volgende:
Mja ik ga maar es naar bed, moet morgen om 8 uur in Limboland zijn, 6 uur van huis af...
Trustuh
Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef enter het volgende:
Remlof toch? laten we die kamers gaan regelen dan en van deze dagen
Ik was even heel wat jointjes weg rokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt niet explosief op gereageerd Deo, beetje jammer
En zelfs Berenanus is nergens meer te bekennen!![]()
Did he crawl up his own anus?
10 Punten voor enterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:19 schreef enter het volgende:
Ik heb nog even een mailtje gestuurd met een aantal vragen naar Simplon
Omdat ik nu al weet dat er mensen gaan afzeggen, even de voorwaardens goed doornemen![]()
Hebben het er vanmiddag nog over gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef enter het volgende:
Van deze mensen weet ik het zeker
Berenanus <---- Ook
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet <---- Ook
Memento-Mori
Pien85 <---- Ook
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
misschien kunnen we iets regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag bij jou in bed enter![]()
Ik dach dat jij bij nietz bleef slapen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef enter het volgende:
Berenanus
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet
Memento-Mori
Pien85
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
Ik wil geen trioquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag bij jou in bed enter![]()
Jij hebt niets te willenquote:
quote:
heul spannendquote:
die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef enter het volgende:
[..]
heul spannendvroeger was het altijd stiekum overlopen naar de jongens, nu slapen we gewoon gezamenlijk
![]()
Ik vraag me ineens weer af waarom ik een BOB heb geregeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef enter het volgende:
[..]
heul spannendvroeger was het altijd stiekum overlopen naar de jongens, nu slapen we gewoon gezamenlijk
![]()
Ik heb nog wel een plekje in mijn slaapzakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens weer af waarom ik een BOB heb geregeld
Ho Ho HOO!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekje in mijn slaapzak![]()
![]()
Vraag hem dat lekker zelf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ho Ho HOO!, vindt jouw anus dat wel goed?
Het wordt krap, maar als er een andere mannetjesbeer in past, moet die van mij ook wel lukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ho Ho HOO!, vindt jouw anus dat wel goed?
Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak (quote:
Hij is groter gewend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Het wordt krap, maar als er een andere mannetjesbeer in past, moet die van mij ook wel lukken.
Zak genoeg voor een extra anusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak () moet slapen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
WurM zegt:
zal ik zeggen dat QuoRocks en WurM 's avonds komen?
QuoRocks zegt:
ja
QuoRocks en WurM komen 's avonds!
Dierensexquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
gaan we dan ook seks hebbne ?
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
gvd loopt die anus hier een beetje te slettebakken![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!quote:
Jij houdt je handjes ook niet thuis!quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!![]()
tot vanavond schat
[..]
Jij houd je handjes ook niet thuis!Dus ik mag ook best met andere spelen!!
![]()
zomg liek wtfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn hart ging er sneller van kloppen
ging ie een beetje omhoog staan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben benieuwd om jou te meetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
zomg leef jij nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ging ie een beetje omhoog staan?
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg verquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd om jou te meeten
Ja dat vind ik dus ook. Maar waarschijnlijk komen we met de autoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg ver
Jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, ik had ook gezegd dat ik bleef slapen. Relmof, met je neus!
En Brechtje ook als het goed is
quote:
Dat zijn platjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, want mijn haar jeukt nu van de gel gisteravond
daar weet jij alles van hmmm?quote:
En jeuken dat het doet gekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar weet jij alles van hmmm?
Ja, Rubber aandoen, dat begint te jeuken hé?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En jeuken dat het doet gek![]()
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
90 bij 180 gok ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
wat kleinquote:
PDL, Brechtje en Pien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?
Wat doet Merel die avond?quote:
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moeten we maar iets anders verzinnen.
Juist!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
kunnen jullie de camera gebruiken om te filmen, en grof geld te verdienenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Juist!
Sunchaser ofzo.
En dan hebben we een groot bed
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
Gewoon iedereen uit bed trappen, dan hebben we een super groot bedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
*zwaait*quote:
Daarom blijf ik ook slapen gekkenhuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?
Ja, nu welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
Je stinkt man!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
*zwaait*
Ik ben vies, ik moet douchen.. Maar die bureaustoel.. die wilt niet onder me vandaan!
Wiets!quote:
Tssssquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiets!.
Ik denk het niet eigenlijk....
Ben je toch al te laat mee cuteyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Wiets het volgende:
[..]
Nouja, dan moet ik maar een andere man versieren ben ik bang!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toch al te laat mee cutey.
Zo kut he!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Het stikt van de vrouwen op de meet ziet ik alweer.
Ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo kut he!
Hoop dat er een hoop afmelden!![]()
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkquote:
Zo zullen ze het bier voor ons halen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt altijd uitzonderingen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |