Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak (quote:
Hij is groter gewend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Het wordt krap, maar als er een andere mannetjesbeer in past, moet die van mij ook wel lukken.
Zak genoeg voor een extra anusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak () moet slapen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
WurM zegt:
zal ik zeggen dat QuoRocks en WurM 's avonds komen?
QuoRocks zegt:
ja
QuoRocks en WurM komen 's avonds!
Dierensexquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
gaan we dan ook seks hebbne ?
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
gvd loopt die anus hier een beetje te slettebakken![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!quote:
Jij houdt je handjes ook niet thuis!quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!![]()
tot vanavond schat
[..]
Jij houd je handjes ook niet thuis!Dus ik mag ook best met andere spelen!!
![]()
zomg liek wtfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn hart ging er sneller van kloppen
ging ie een beetje omhoog staan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben benieuwd om jou te meetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
zomg leef jij nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ging ie een beetje omhoog staan?
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg verquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd om jou te meeten
Ja dat vind ik dus ook. Maar waarschijnlijk komen we met de autoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg ver
Jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, ik had ook gezegd dat ik bleef slapen. Relmof, met je neus!
En Brechtje ook als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |