Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef enter het volgende:
Remlof toch? laten we die kamers gaan regelen dan en van deze dagen
Ik was even heel wat jointjes weg rokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt niet explosief op gereageerd Deo, beetje jammer
En zelfs Berenanus is nergens meer te bekennen!![]()
Did he crawl up his own anus?
10 Punten voor enterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:19 schreef enter het volgende:
Ik heb nog even een mailtje gestuurd met een aantal vragen naar Simplon
Omdat ik nu al weet dat er mensen gaan afzeggen, even de voorwaardens goed doornemen![]()
Hebben het er vanmiddag nog over gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef enter het volgende:
Van deze mensen weet ik het zeker
Berenanus <---- Ook
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet <---- Ook
Memento-Mori
Pien85 <---- Ook
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
misschien kunnen we iets regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag bij jou in bed enter![]()
Ik dach dat jij bij nietz bleef slapen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef enter het volgende:
Berenanus
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet
Memento-Mori
Pien85
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
Ik wil geen trioquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag bij jou in bed enter![]()
Jij hebt niets te willenquote:
quote:
heul spannendquote:
die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef enter het volgende:
[..]
heul spannendvroeger was het altijd stiekum overlopen naar de jongens, nu slapen we gewoon gezamenlijk
![]()
Ik vraag me ineens weer af waarom ik een BOB heb geregeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef enter het volgende:
[..]
heul spannendvroeger was het altijd stiekum overlopen naar de jongens, nu slapen we gewoon gezamenlijk
![]()
Ik heb nog wel een plekje in mijn slaapzakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens weer af waarom ik een BOB heb geregeld
Ho Ho HOO!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekje in mijn slaapzak![]()
![]()
Vraag hem dat lekker zelf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ho Ho HOO!, vindt jouw anus dat wel goed?
Het wordt krap, maar als er een andere mannetjesbeer in past, moet die van mij ook wel lukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ho Ho HOO!, vindt jouw anus dat wel goed?
Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak (quote:
Hij is groter gewend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Het wordt krap, maar als er een andere mannetjesbeer in past, moet die van mij ook wel lukken.
Zak genoeg voor een extra anusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Beste meneer H.A Rigeanus, vindt u dat goed dat u met een andere anus in een zak () moet slapen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef WurM het volgende:
WurM zegt:
zal ik zeggen dat QuoRocks en WurM 's avonds komen?
QuoRocks zegt:
ja
QuoRocks en WurM komen 's avonds!
Dierensexquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
gaan we dan ook seks hebbne ?
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
gvd loopt die anus hier een beetje te slettebakken![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
TOF!
[..]
Dierensex
[..]
Ja [afbeelding]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!quote:
Jij houdt je handjes ook niet thuis!quote:
ja kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ook "STOUTE HOND!" roepen! en je tikken op je billen geven terwijl je een hamburger opeet uit je drinkbakje en dat ik je daarna in je bek neuk en dat je moet kotsen!![]()
tot vanavond schat
[..]
Jij houd je handjes ook niet thuis!Dus ik mag ook best met andere spelen!!
![]()
zomg liek wtfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn hart ging er sneller van kloppen
ging ie een beetje omhoog staan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben benieuwd om jou te meetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
zomg leef jij nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ging ie een beetje omhoog staan?
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg verquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd om jou te meeten
Ja dat vind ik dus ook. Maar waarschijnlijk komen we met de autoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg ver
Jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, ik had ook gezegd dat ik bleef slapen. Relmof, met je neus!
En Brechtje ook als het goed is
quote:
Dat zijn platjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, want mijn haar jeukt nu van de gel gisteravond
daar weet jij alles van hmmm?quote:
En jeuken dat het doet gekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar weet jij alles van hmmm?
Ja, Rubber aandoen, dat begint te jeuken hé?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En jeuken dat het doet gek![]()
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
90 bij 180 gok ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
wat kleinquote:
PDL, Brechtje en Pien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?
Wat doet Merel die avond?quote:
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moeten we maar iets anders verzinnen.
Juist!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
kunnen jullie de camera gebruiken om te filmen, en grof geld te verdienenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Juist!
Sunchaser ofzo.
En dan hebben we een groot bed
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
Gewoon iedereen uit bed trappen, dan hebben we een super groot bedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
*zwaait*quote:
Daarom blijf ik ook slapen gekkenhuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?
Ja, nu welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
Je stinkt man!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Berenanus het volgende:
[..]
*zwaait*
Ik ben vies, ik moet douchen.. Maar die bureaustoel.. die wilt niet onder me vandaan!
Wiets!quote:
Tssssquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiets!.
Ik denk het niet eigenlijk....
Ben je toch al te laat mee cuteyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Wiets het volgende:
[..]
Nouja, dan moet ik maar een andere man versieren ben ik bang!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toch al te laat mee cutey.
Zo kut he!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Armageddon het volgende:
Het stikt van de vrouwen op de meet ziet ik alweer.
Ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo kut he!
Hoop dat er een hoop afmelden!![]()
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkquote:
Zo zullen ze het bier voor ons halen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Je hebt altijd uitzonderingen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |