Ik ben benieuwd om jou te meetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn hart ging er sneller van kloppen
zomg leef jij nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ging ie een beetje omhoog staan?
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg verquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd om jou te meeten
Ja dat vind ik dus ook. Maar waarschijnlijk komen we met de autoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik weet niet cker of ik kom, Groningen is namelijk erg ver
Jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, ik had ook gezegd dat ik bleef slapen. Relmof, met je neus!
En Brechtje ook als het goed is
quote:
Dat zijn platjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, want mijn haar jeukt nu van de gel gisteravond
daar weet jij alles van hmmm?quote:
En jeuken dat het doet gekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar weet jij alles van hmmm?
Ja, Rubber aandoen, dat begint te jeuken hé?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En jeuken dat het doet gek![]()
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
90 bij 180 gok ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef Armageddon het volgende:
Hoe groot zijn die bedden daar eigenlijk? Volgens mij komen er drie bij mij in bed al
wat kleinquote:
PDL, Brechtje en Pien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie?, PDL, Brechtje en yvonne?
Wat doet Merel die avond?quote:
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moeten we maar iets anders verzinnen.
Juist!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
kunnen jullie de camera gebruiken om te filmen, en grof geld te verdienenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Juist!
Sunchaser ofzo.
En dan hebben we een groot bed
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
Gewoon iedereen uit bed trappen, dan hebben we een super groot bedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We trappen gewoon een willekeurige fokker het nest uit en dan schuiven we de bedden tegen elkaar.![]()
*zwaait*quote:
Daarom blijf ik ook slapen gekkenhuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, jij woont toch heel niet in de buurt van Groningen negert?
Ja, nu welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen te doen hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |