moet je mijn hasses maar eens zien in het echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook een grote smoel op het forum he jochie.![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moet je mijn hasses maar eens zien in het echt
Die hoeft geen rozen van je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef outsidr het volgende:
Wats je huisadres....
Ik wil yvonne ook rozen toesturen
Shag en Wodka?quote:
Ik meld me nog een keer aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom ook! Het is tijd dat ik weer eens met opa ga spreken.
Je kan je nu nog afmelden voor deze meet.
quote:
Oh...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hier zegt ze toch écht van niet.![]()
Yvonne - FOK! - Dordrecht. That will do.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh...
Nou ik wil alsnog der adres hebben
Ik kan niet pa!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij ook zo'n plek in die herberg. Ik neem jezus ook mee trouwens.
Ik heb iets anders te doen, iets met mijn kruis ofzo, geen idee wat die rare romeinsen ermee bedoelden....quote:
Dan neem ik jozef wel mee. Die had niets te doen geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb iets anders te doen, iets met mijn kruis ofzo, geen idee wat die rare romeinsen ermee bedoelden....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga Arma in zijn keel steken en zijn bloed opdrinken
Scheveningen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Doe je dat wel vaker? Dan zoeken ze je in Scheveningen.
De broed/badplaats van terroristenquote:
Ik ben het met deze post eens, Berenanus is een zeer relaxte, en uiteraard ontzettend toffe gozer!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
Hier wilde ik toch even op reageren.
[..]
Ik hoopte eigenlijk je te kunnen meeten en mezelf even bewijzen dat ik toch best leuk ben. Heb nu namelijk steeds het idee dat ik een negatieve stempel heb bij de modjes...
REAGEREN OP DEZE POST IS NIET MOGELIJK
Jammer dat je niet komt.
Nou ja, als ik niet op de meet in Grunn kom, dan kom ik wel weer naar de eerstvolgende meet om meneer Nanus in levende lijve te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben het met deze post eens, Berenanus is een zeer relaxte, en uiteraard ontzettend toffe gozer!
Berenanus![]()
![]()
Wij maken geen foto als je in de regen staat te wachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
wtfbbq misschien kom ik ook wel ff langs om te pilsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |