quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Vonk![]()
Lezen: K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic deel 19. Klus on!![]()
(Dat is 1 post boven jouw post)
[ url = http://www.hetveerhuis.nl/ ]meet & greet[ / url ]quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou , kheb wel wat geoefend in preview en het ziet er niet uit, zoals ik elders wel eens zie.
[http://www.hetveerhuis.nl/]meet & greet[/http://www.hetveerhuis.nl/]
Ziet iemand wat er niet goed gaat?
En dat kettingie -op z'n utregs - al helemaal niet, vanwege wel/niet toegestane scriptvensters (???)
Geduld is wel een schone zaak.
ThX voor het meenemen naart volgende deel ! voor dummiesquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[ url = http://www.hetveerhuis.nl/ ]meet & greet[ / url ]
Zonder spaties maakt:
meet & greet
Je nam url iets te letterlijk![]()
Open een algemeen kleine klusjes topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Oh, dit is ook slowchat!
Mogen kleine vragen die geen topic waard zijn hier ook? Ja, hè?
Ik heb een stukje kunststof kabelgoot in de hoek zitten hier, netjes de randen weggekit enzo omdat het toch de komende jaren niet open hoeft (hoop ik), en nu wil ik er een klats latex overheen mikken. Direct latexen of eerst een laag alkyd grondverf? Ik ga er geen speciale kunststof primer voor kopen iig, da's het niet waard.
Of moet ik hier een topic voor openen?
Zoiets mist er eigenlijk wel ja! Bestaat dat nog niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Open een algemeen kleine klusjes topic![]()
![]()
* Brighteyes doet mee...quote:
volgens mij mag elke uneto vni installateur een gasleiding verleggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef becky27 het volgende:
even een vraag, hij staat ook al in mijn becky topic maar wat voor soort bedrijven mogen wettelijk (verzekeringstechnisch gezien) een gasleiding verleggen?
Voor het uitzetten van die gekke script melding moet je FOK! (Of iig het forum) bij jouw 'trusted sites' voegen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef AnneX het volgende:
En dat kettingie -op z'n utregs - al helemaal niet, vanwege wel/niet toegestane scriptvensters (???)
Ik zie het indd. Geen foto's lijkt het, maar schetsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:39 schreef Marsepein het volgende:
Echte voorbeelden staan daar niet, er wordt voor zover ik weet met de brander spuitpleisters gewerkt bij ons, en op kleur, althans hagelwit.
Donequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zou één van de modjes de TT willen veranderen bij Renovatie badkamer Graag het gedeelte afl 1 etc. verwijderen.
BvD
Hmm, goede reden indd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef Marsepein het volgende:
Ja, het bezoeken van een winkel is makkelijker, maar ik zit op mijn werk
Ik hoor het de werkgever al zeggen:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
Is het in de bouw overigens niet gewoon om een jaarlijkse salarisverhoging te krijgen? Of is het er 1 buiten de gewone verhogingen om?
Of: vertel maar wat je wilt verdienen, dan lachen we daar samen om. Vervolgens vertel ik je wat je werkelijk gaat verdienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik hoor het de werkgever al zeggen:
'Wil je verhoging? Daar staat de steiger'
of
'Wil je opslag? Loop even naar het magazijn, opslag genoeg'
Niet echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
Is het in de bouw overigens niet gewoon om een jaarlijkse salarisverhoging te krijgen? Of is het er 1 buiten de gewone verhogingen om?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Of: vertel maar wat je wilt verdienen, dan lachen we daar samen om. Vervolgens vertel ik je wat je werkelijk gaat verdienen.
Bij mij (kantoorpersoneel bouw) wel idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
Daar had ik gisteren geen zin in, na de meet (en vooral na het stappen dat ik daarna nog heb gedaan) had ik heel de dag geen zin in bierquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Marsepein het volgende:
Bier!
Antwoord van Marsepein:quote:................. Heb vanavond een uurtje zitten webshoppen voor cv materialen, de ervaringen met recent aangeschaft elektro-installatie materiaal via webshops waren dusdanig goed dat ik dit ook maar eens wilde proberen.
Voor één van mijn volgende projecten heb ik een deur nodig en zat me net af te vragen hoe ik daar wat info van bij elkaar zou kunnen krijgen. Tijdens het piekeren even routinematig lang K&W en zag deze vraag bovenaan staan.
Zouden we niet een sticky topic kunnen maken met een opsomming van allerlei (vooral goede) webshops voor van allerlei zaken die met K&W te maken hebben?..................
quote:[..]
Ik neem je vraag even mee 'naar achter' maar het eerste wat in mij opkomt is de FOK!wiki, voor en door users
Het duurt wel even voordat er feedback komt, BE is er niet, en ik wil het overleggen, hou dus ons K&W FB topic in de gaten, ok?
Je bedoelt Spam hier je handige en kekke woonlinks denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Archont het volgende:
Kwil nu niet off-topic gaan, maar is er geen topic voor klus&woon links??
Even overleg gehad, je kunt natuurlijk best een topic maken met handige en betrouwbare 'Doe-het-zelf'webshops. Dat zal ook ook best een heel handig topic zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef quo_ het volgende:
Ik ben allergisch voor slowchat dus dit topic lees ik eigenlijk nooit.
Maar omdat mijn reactie op een vraag van marsepein een beetje teveel off-topic is zet ik mijn reactie hier maar even neer.
Een ladder vasthouden doe je met 2 handenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De buurvrouw vroeg me of ik even haar ladder wilde vasthouden toen ze het plafond ging schilderen. Ik heb haar maar even geholpen...
NESFW*
*Not Entirily Suitable For Work
Dát was me nog noet opgevallen...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Een ladder vasthouden doe je met 2 handen![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dát was me nog noet opgevallen...
[..]
![]()
![]()
![]()
tadaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Help... Ergens in een topic zag ik een mannetje/vrouwtje waaraan je je sleutels kunt ophangen. Ik kan het niet meer vindenIk zoek het linkje dat erbij hoorde want daar had ik weer iets anders leuks gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |