Daar had ik gisteren geen zin in, na de meet (en vooral na het stappen dat ik daarna nog heb gedaan) had ik heel de dag geen zin in bierquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:36 schreef Marsepein het volgende:
Bier!

Antwoord van Marsepein:quote:................. Heb vanavond een uurtje zitten webshoppen voor cv materialen, de ervaringen met recent aangeschaft elektro-installatie materiaal via webshops waren dusdanig goed dat ik dit ook maar eens wilde proberen.
Voor één van mijn volgende projecten heb ik een deur nodig en zat me net af te vragen hoe ik daar wat info van bij elkaar zou kunnen krijgen. Tijdens het piekeren even routinematig lang K&W en zag deze vraag bovenaan staan.
Zouden we niet een sticky topic kunnen maken met een opsomming van allerlei (vooral goede) webshops voor van allerlei zaken die met K&W te maken hebben?..................
quote:[..]
Ik neem je vraag even mee 'naar achter' maar het eerste wat in mij opkomt is de FOK!wiki, voor en door users
Het duurt wel even voordat er feedback komt, BE is er niet, en ik wil het overleggen, hou dus ons K&W FB topic in de gaten, ok?

Je bedoelt Spam hier je handige en kekke woonlinks denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Archont het volgende:
Kwil nu niet off-topic gaan, maar is er geen topic voor klus&woon links??

Even overleg gehad, je kunt natuurlijk best een topic maken met handige en betrouwbare 'Doe-het-zelf'webshops. Dat zal ook ook best een heel handig topic zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef quo_ het volgende:
Ik ben allergisch voor slowchat dus dit topic lees ik eigenlijk nooit.
Maar omdat mijn reactie op een vraag van marsepein een beetje teveel off-topic is zet ik mijn reactie hier maar even neer.

Een ladder vasthouden doe je met 2 handenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De buurvrouw vroeg me of ik even haar ladder wilde vasthouden toen ze het plafond ging schilderen. Ik heb haar maar even geholpen...
NESFW*
*Not Entirily Suitable For Work

Dát was me nog noet opgevallen...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Een ladder vasthouden doe je met 2 handen![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dát was me nog noet opgevallen...
[..]
![]()
![]()
![]()

tadaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Help... Ergens in een topic zag ik een mannetje/vrouwtje waaraan je je sleutels kunt ophangen. Ik kan het niet meer vindenIk zoek het linkje dat erbij hoorde want daar had ik weer iets anders leuks gezien

Gelukkig wel ja, dat weekend verstoort iedere keer mijn ritmequote:

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
Onderverdeling in klustopics en andere topics is gesneuveld?

Blijkbaar kunnen we je feliciteren !?quote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef MMach het volgende:
Mijn broer gaat alleen gaan wonen! Hij heeft 2 weken geleden een appartemnt gevonden in Brussel, gebouwd in 2007, met garage enzo. Het is wel nog helemaal leeg, maar vandaag gaan we kijken.![]()
Dat wil wel zeggen dat ik nog meer alleen thuis ga zijn.

Gefeliciteerd dat hij wat gevoden heeft (en jouw nu meer de vrije hand geeftquote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef MMach het volgende:
Mijn broer gaat alleen gaan wonen! Hij heeft 2 weken geleden een appartemnt gevonden in Brussel, gebouwd in 2007, met garage enzo. Het is wel nog helemaal leeg, maar vandaag gaan we kijken.![]()
Dat wil wel zeggen dat ik nog meer alleen thuis ga zijn.

Ehhhh ja, maar is dat niet heel fout, als avatarquote:Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Gurb het volgende:
https://secure.structures(...)/visual_bouwhelm.gif
plaatje doet het niet, maar het is een blauwe bouwhelm

ik dacht:quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ehhhh ja, maar is dat niet heel fout, als avatar![]()

Tot er een beter idee komt, accepteer ik je redenatiequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik dacht:
een moderator is een soort van uitvoerder die op het internet net als op de bouw / klus ervoor zorgt dat alles vlekkeloos loopt. Een uitvoerder moet dan ook altijd het goede voorbeeld geven, en dus altijd een helm dragen.
En jij bent blauw, want je bent moderator.
Dus: een blauwe helm![]()

quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tot er een beter idee komt, accepteer ik je redenatie![]()

Die maak ik nooit schoon. Ik bewaar ze in Alu-folie tot ik er klaar mee ben en dan gooi ik ze weg...quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:55 schreef becky27 het volgende:
even een vraag, hoe maak ik het beste lakrollers schoon (voor de vloer)??

doe ik ook zoquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die maak ik nooit schoon. Ik bewaar ze in Alu-folie tot ik er klaar mee ben en dan gooi ik ze weg...

quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heeft niet zo'n rafelig verklein-randje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |