Ik vind dat Marsepein dat best wel een keer mag laten horenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef becky27 het volgende:
in dit nummer van FB moet Marsepein echt een datum voor de meeting rond hebben, afgesproken?![]()
![]()
(tevens tvp)
Is dit een hint om er 290 binnen 1 dag bij te krijgen? ( dit is eigenlijk vragen om problemenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Marsepein het volgende:
Mensen vergeef me mijn beperkte aanwezigheid. Ik ben met heel veel heel druk. De meeting komt, echt, en de afspraak wordt binnen de komende 290 posts gemaakt.
Hup naar de keuken en je mond spoelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Over welke meeting gaat dit? Dat van die klusuitwisseling?
Maar we/jullie kunnen toch ook een datum prikken zonder dat Marsepein daar het voortouw in neemt? Of zeg ik nu iets geks?
Gewoon een topic openen, met bijvoorbeeld als titel: Klein domotica vraagjequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Hmok, ik twijfelde. Centraal domotica topic dan? Want zo groot is mijn vraag ook weer niet.
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen, met bijvoorbeeld als titel: Klein domotica vraagje
kan iemand dit voor me uitschrijven? ik nie snappuhquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef ROG het volgende:
[..]
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.
En waarom is er eigenlijk geen #K&W op IRC?
Omdat al die klussers hard bezig zijn joh! Die hebben geen tijd om te kletsen op IRC.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef ROG het volgende:
[..]
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.
En waarom is er eigenlijk geen #K&W op IRC?
TopicTitel aanpassenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
kan iemand dit voor me uitschrijven? ik nie snappuh
Appeltje eitje, vooral voor K&W'ers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:15 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik op IRC moet komen![]()
Aaah toe?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat al die klussers hard bezig zijn joh! Die hebben geen tijd om te kletsen op IRC.
ooh ok.....weer wat geleerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
TopicTitel aanpassen
OpeningPost wissen
Ik heb mIRC nog niet terug gezet op mijn laptop nadat ik hem schoongeveegd heb, dat moet dus eerst, maar daarnaast heb ik IRC echt zelden meer aan staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef ROG het volgende:
[..]
Appeltje eitje, vooral voor K&W'ers.
[..]
Aaah toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |