Tuurlijk mag iedereen komen, zou van de gekke zijn als dat niet is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat lijkt me wel toch? Dat het gewoon een aanleiding is maar verder gewoon een grote meet met iedereen?
Helaas kan ik dus echt niet op beide data, dus ik moet weer verstek laten gaan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Is Kamerik per Openbaarvervoer een beetje bereikbaar? Dat was namelijk in Drimmelen een klein probleempje.![]()
Ik herinner me iets van een leenauto en een grasveldquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de auto en navigatie was het nog lastig
Ik zou beide dagen kunnen, Hellen weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van een leenauto en een grasveld![]()
We kunnen ook de polderchallenge doen, das polsstokspringen over baggerslootjes en met zelfgemaakte (!) vlotten naar de overkant van de sloot varen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Klompengolfen![]()
Nou daar denk ik nog even over![]()
Is Kamerik per Openbaarvervoer een beetje bereikbaar? Dat was namelijk in Drimmelen een klein probleempje.![]()
Hebben we die discussie niet al eens eerder gehad, toen nog met Conflict?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Moet er per sé nog iets anders gedaan worden dan ouwehoeren en eten dan?
wat mij betreft niet hoor, het is puur een voorstel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Moet er per sé nog iets anders gedaan worden dan ouwehoeren en eten dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan op beide data wel; een activiteit zal wel leuk zijn maar niet noodzakelijk![]()
Jeuh mijn eerste fok meet waar ik heen zou kunnen gaan![]()
![]()
eventueel een idee om het na de vakantie's die in nederland zijn te plannen ? ivm animo e.d.
zo ik ben echt heeel suf zeg zie nu pas in je eerste post dequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat lijkt me wel toch? Dat het gewoon een aanleiding is maar verder gewoon een grote meet met iedereen?
Helaas kan ik dus echt niet op beide data, dus ik moet weer verstek laten gaan.
]]quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:35 schreef AnneX het volgende:
Jeteje, wat is het druk...
Kom er niet tussen. Derde poging:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |