betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Heeft een van de dames daar een visie over?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef markisboer het volgende:
is het saai in de goudenkooi ?
Jij hebt echt overal verstand van hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.
[..]
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.
Thnx, weer iets geleerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Omg, als Amanda en Brain, en Dennix en Nada tegelijk ruzie hebben,
dan gaan ze gewoon bij elkaar in bed slapen
Ik moet er niet aan denken![]()
Was dat maar waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niets van weet hou ik gewoon m'n mond
Past wel bij hem toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig is
Hij ziet er echt uit als een pauper, maar Flens zal er wel voor vallenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
SHE...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
ruud.nl ik kwam deze net tegen en moest gelijk aan jou denken
Nena![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als een pauper, maar Flens zal er wel voor vallen![]()
Echt miljonairstyle![]()
Wel typisch hoe Nadia in dat kommetje zit te prikken, alsof er wat teveel calorieën inzitten.quote:
The Bundies.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog eentje die er bij hoort:
[afbeelding]
Die was gisternacht toch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Desii het volgende:
Kijken naar de sterrenregen... die helaas niet te zien is ivm bewolking
[afbeelding]
Mooie capquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Desii het volgende:
Kijken naar de sterrenregen... die helaas niet te zien is ivm bewolking
[afbeelding]
Die is er pas over 6 minuten.quote:
Ik heb me gisternacht een partij sterren naar beneden zien vallen!quote:
Nee de Bundies zijn leuk.quote:
Trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze die stoel er niet uit schoppen bel ik 112. Schandlig dat de stoel overal mee wegkomt. Ik ga aangifte doen bij de politie van Eemnes.![]()
[afbeelding]
Truste Fok!![]()
Heeft dennis net verteld in kantoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Py het volgende:
Huh hoe kan Jaap van die date weten?
ow okquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Heeft dennis net verteld in kantoor
nee Jaap begon erover tegen Dennixquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Heeft dennis net verteld in kantoor
Nadiaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:09 schreef Py het volgende:
Oh Nadia is helemaal hyperdepyper van al die aandacht
Ze zei tegen Dimitrie, jij wil me altijd tongzoenenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef ricofromrio het volgende:
volgens mij wilde nadia dimitrie op zijn bek kussen
Brian in de survival mode met dat hoofdoekje? Een rugzak en een paar bergschoenen en hij kan zo voor een week of zes de ardennen in..quote:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee de Bundies zijn leuk.![]()
![]()
Dit zooitje is te erg voor woorden.![]()
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nogquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda heeft een drukke dag morgen
DOB bellen
Tilly bellen
nog iemand bellen
iedereen zn nagels doen
en ook nog sporten met Nadia![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Kailany het volgende:
Nadia wil kusjes van Dennis
Dennis: heeft ze net met haar mond ergens anders gezeten?
Brian Jaap voor de grap, ja bij mij....
Nadia zeurt nog om kusjes, maar dennis zegt dat ie aan het schaken is
vervolgens gaat nadia naar amanda om te zeggen dat dennis boos is
Inderdaad even edittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nog![]()
Ze zou zo maar een brunout kunnen krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nog![]()
ok... deed net iets te laat mn audio aan op die stream dus heb dat net gemist..quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nee Jaap begon erover tegen Dennix
Jaap: Met wie gaat Dimitrie op date
Dennix: Met Nadia
Och, het is haar hoofd, daar zit niet veel in dat weg kan brandenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze zou zo maar een brunout kunnen krijgen![]()
Dimitrie heeft het tegen huub verteld,quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nee Jaap begon erover tegen Dennix
Jaap: Met wie gaat Dimitrie op date
Dennix: Met Nadia
chips?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het is haar hoofd, daar zit niet veel in dat weg kan branden![]()
Wat zit er eigenlijk in het kopje naast Lieke?
yep al gezien vanmiddag superquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef Lady-night het volgende:
Kennen jullie deze al???
http://www.youtube.com/watch?v=AGn6ak0Q-eQ
quote:
Het wordt tijd dat die natte dweil nadia weet hoe laat het is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Varen het volgende:
Nadia wil zoenen, ze zegt Dennis kusjes, Deniis wil schaken. Ze zegt, Dennis doe niet zo boos.
Ze zegt tegen Amanda, mijn plan werkt nu al, al ik vanacht in tas haar bed lig, weet je hoe laat het is
quote:
Ja brain denkt dat als vrouwen hier met een theedoek op hun kop mogen lopen dan mogen wij mannen dat ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Brian nu een theedoek om zijn hoofd gebonden![]()
Die kon ik nog nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-yygE-7HbjM&mode=related&search=
15 minquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Nix heeft al 10 min echt helemaal niks gezegd
trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef pasjesjen het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen tot morgen allemaal![]()
Kan er een sluipschutter op het dak van de villa gaan zitten en dennix met koffiebonen bont en blauw schieten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-yygE-7HbjM&mode=related&search=
Er komt idd zo goed als niks uit....quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef pasjesjen het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen tot morgen allemaal![]()
Welke vrouwen hebben dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja brain denkt dat als vrouwen hier met een theedoek op hun kop mogen lopen dan mogen wij mannen dat ook.![]()
Hij wacht met flammen tot hij weer thuis isquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Nix heeft al 10 min echt helemaal niks gezegd
Amanda en Nadia vinden het zoooooo cool staan, Brian gaat vragen of hij vaker bandana's mag dragenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Welke vrouwen hebben dat dan?
Ik weet wel dat ze zwabbers op hun hoofd hebben maar theedoeken![]()
1000% zelfsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef farceman het volgende:
sowieso 100% gaat daten door......
idd en er komt ook nog steeds niks zinnigs uit...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Dennis snapt echt niks van het spel, hij ziet het allemaal wel... Hij snapt niet dat hij nu even wat minuutjes kan scoren.
Zat vrouwen buiten de kooi.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Welke vrouwen hebben dat dan?
Ik weet wel dat ze zwabbers op hun hoofd hebben maar theedoeken![]()
Hij is helemaal gefixeerd op zijn dating-dag...dan gaat hij zijn minuutjes scoren en daarom prakizeert hij er ook niet over om die dag te skippenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Dennis snapt echt niks van het spel, hij ziet het allemaal wel... Hij snapt niet dat hij nu even wat minuutjes kan scoren.
Yep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow moslimvrouwen met hoofddoekjes![]()
Dennix is de grootste lafbek die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert heeft zijn hielen gelicht en Dennis roept heel stoer tegen Japio:Kleine kut kabouter wat hij zegt interesseert me geen moer, ik spuug op hem
Hmm, vreemd dat hij net niets heeft gezegd toen hij er nog zat...
wat irritant!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:40 schreef Meganog het volgende:
Dennis weer zeer relaxed op ijsblokjes aan het kauwen.
Jaap zegt nog, ik zou er nu heen gaan en tegen nadia zeggen dat je met haar wilt praten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Morgen moet DEnnis weer praten...nooit meteen.
Vervang die sjaak
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik weet nu Dennis' argumenten al: We gaan er geen probleem van maken, want dan hebben Huub en Lieke er lol van.
Dennis gaat weer op mute, ijsblokjes.
DAAR MOETEN ZE EENS IETS AAN DOEN!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
De gevaarlijke Huub van wie Dennis zich echt niks aantrekt hoor
[afbeelding]
Ze mogen geen kauwgom kauwen, maar dat iedereen Dennis mute omdat hij 24/7 aan het knagen is...... geen probleem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!
Sterker nog, hij zegt tegen Jaap: we moeten morgen met Nadia praten....Niet hij alleen, neuh! Met Jaap als zijn backup! Wat een laf jochie!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Morgen moet DEnnis weer praten...nooit meteen.
Vervang die sjaak
het stopt gewoon niet. doet hij dit vaker dan? ik word gek! hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!
Als hij een glas in zn hand heeft....... heel vaak dus..... knars knars knauw knauw.... en als je het eenmaal gehoord hebt blijf je er op letten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:47 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het stopt gewoon niet. doet hij dit vaker dan? ik word gek! haha
Het is geen angst, het interreseert hem gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Kailany het volgende:
[..]
Jaap zegt nog, ik zou er nu heen gaan en tegen nadia zeggen dat je met haar wilt praten...
die gast durft gewoon die kant niet op... we praten morgen wel... pfffff
dat kan ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het is geen angst, het interreseert hem gewoon niet.
Ze zou ook met Amanda iets leuk kunnen gaan doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Ja Nadia weet dat ze jaloers wordt als jij (Dennis) gaat daten, dus wil ze met een jongen wat leuks gaan doen, bodypainten of zo...dan heeft ze wat te doen."
Wat heeft Huub hem dan vandaag aan gedaan.Huub doet juist aardig tegen Brian.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij Huub helemaal naar z'n mallemoer zou willen beuken als de regels zo waren dat fysiek geweld toegestaan was. Dan zou hij nou in coma op de IC liggen zegt hij.
Wat een vriendelijk, schattig mannetje is het toch ook... En dan heeft dit gedoe nog niet eens iets met hem te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij Huub helemaal naar z'n mallemoer zou willen beuken als de regels zo waren dat fysiek geweld toegestaan was. Dan zou hij nou in coma op de IC liggen zegt hij.
Het kan mij niet zwart genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:53 schreef Kailany het volgende:
[..]
dat kan ook![]()
en nu probeert hij zijn straatje schoon te vegen bij A en B... en maakt hij eigenlijk Nadia gewoon zwart.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het kan mij niet zwart genoeg.![]()
Brrrrrrian mept volgens mij sowieso graag. Hij zou niet alleen Huub willen meppen, maar ook nadia en zijn slettebekje. Hij zou er denk niet eens voor terugdeinzen om zijn eigen moeder (lievequote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Ik zou niet gauw iemand (die ik eigenlijk niet ken) tot de grond toe af willen branden of verbaal zo gigantisch in de zeik willen nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:16 schreef farceman het volgende:
Hhaah ruzie Nix en Nadia, komt lieke binen gaan ze zoenen hoe triest en neit jezelf kun je zijn?
Je bedoelt verkoold hequote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het kan mij niet zwart genoeg.![]()
als ze praten met elkaar, mag er wel geluid bijquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:58 schreef farceman het volgende:
Waarom is er nu in godsnaam geen geluid en stream op Nadia en Nix?
Wat een censuur weer
Ze worden expres buiten beeld gelaten, normaal gesproken staat stream 1 nl. van de andere kant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:04 schreef Desii het volgende:
[..]
als ze praten met elkaar, mag er wel geluid bij
als ze hun nachtelijk ritueel gaan uitvoeren, mag het van mij wel zonder audio![]()
Redactie loopt weer te schakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:58 schreef farceman het volgende:
Waarom is er nu in godsnaam geen geluid en stream op Nadia en Nix?
Wat een censuur weer
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Brian in de survival mode met dat hoofdoekje? Een rugzak en een paar bergschoenen en hij kan zo voor een week of zes de ardennen in..
We Dont Care You Wining Bitchquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Goeie morgen kinders, wat een stralende dag vandaag. Helaas werd ik wakker omdat een of ander kutfiguur 2 vuilnis zakken recht voor mijn deur heeft gedeponeerd waardoor die kut meeuwen mijn om verdomme 6 uur al wekte. Gelukkig zie ik er een enveloppe bij liggen, dus dat adres gaan we vandaag effe bezoeken, en zijn of haar vuil terug gooien door de brieven bus. Ik haat zulke mensen, die mogen wat mij betreft gelijk doodgereden worden. Mensen vergeten vaak dat honden alles pakken wat interessant lijkt, daarom hou ik mijn buurt graag schoon. Maar het zal niet lang meer duren voor mijn wijk opgepoetst zal worden. Hoop dat al die zwakzinnigen die in de buurt wonen allemaal op een grote hoop in ASOland geplaatst worde.
Dat zouden ze moeten doen. midden op het ijsel meer...een tokkie eilandje bouwen voor alle teringaso's in NL...nou dan een kleine ferry er tussen en nog een eilandje bouwen voor alle buitelands geboren wanna B nederlanders die crimineel zijn. Gewoon opsluiten al die mongolen.
wat lul je. Ashish Parag..en noem je moeder een bitch,..voor ik echt heel grof ga worden hier.quote:
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Goeie morgen, beste man, alles ok...waarom is brian boos? heb een tijdje effe niks gevold.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!
En Huub heeft dat niet door....![]()
Goedemorgen....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Goeie morgen kinders, wat een stralende dag vandaag. Helaas werd ik wakker omdat een of ander kutfiguur 2 vuilnis zakken recht voor mijn deur heeft gedeponeerd waardoor die kut meeuwen mijn om verdomme 6 uur al wekte. Gelukkig zie ik er een enveloppe bij liggen, dus dat adres gaan we vandaag effe bezoeken, en zijn of haar vuil terug gooien door de brieven bus. Ik haat zulke mensen, die mogen wat mij betreft gelijk doodgereden worden. Mensen vergeten vaak dat honden alles pakken wat interessant lijkt, daarom hou ik mijn buurt graag schoon. Maar het zal niet lang meer duren voor mijn wijk opgepoetst zal worden. Hoop dat al die zwakzinnigen die in de buurt wonen allemaal op een grote hoop in ASOland geplaatst worde.
Dat zouden ze moeten doen. midden op het ijsel meer...een tokkie eilandje bouwen voor alle teringaso's in NL...nou dan een kleine ferry (met titanic trekjes) er tussen en nog een eilandje bouwen voor alle buitelands geboren wanna B nederlanders die crimineel zijn. Gewoon opsluiten al die mongolen. Extremisten is een ander verhaal die moet je per direct de doodstraf geven. Gister in de tram ook weer zo'n ....aantje. wat een grote kenkerbek had die zeg, tegen een gozer van wel ruim 2 meter en hij was 1.68 ofzo. Ging helemaal wederom nergens over. Verbazingwekkend genoeg, kunnen dat soort ventjes het nooit alleen af. Want als die dat tegen mij had gedaan had ik zo'n stalen stang beetgepakken in de tram en mijn linker of rechter voet met een snelheid van 80 KM/u op zijn neus geplant. Dood aan zulke mensen. Wat een egoistsch ras is het mensen ras zeg. Tis gewoon ziekelijk. Ik gok dat van de 6 miljard mensen er opzeker 2.5 miljard klaar zijn voor het kerhof zo debiel zijn ze.
Geheel offtopic. Maar jah dat interesseerd me gelukkig geen moer, had zin om te babbelen en jullie liggen allemaal nog te bed. Dus jah...tis net alsof ik tegen mezelf lul, ....maar jah..
GOEIE MORGEN...weer een dag zonder Zorgen
Ik ben een dame! Alles is ok..met jou ook, ondanks de meeuwen? Meeuwen zijn prachtige vogels, overlevers, maar maken wel veel herrie..quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Goeie morgen, beste man, alles ok...waarom is brian boos? heb een tijdje effe niks gevold.
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!
En Huub heeft dat niet door....![]()
Goedemorgen....
hahah goeie..standaard boos....anyway...zijn idd mooie vogels met een ENORME spanwijdte..maar ik zie ze liever niet om 0615 schreeuwen om een luier ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ben een dame! Alles is ok..met jou ook, ondanks de meeuwen? Meeuwen zijn prachtige vogels, overlevers, maar maken wel veel herrie..![]()
Volgens mij is er gisteren niks voorgevallen wat de woede van Brian rechtvaardigd.
Brian is standaard boos op Huub...
en over wie heb jij het.??quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!
Goedemorgen....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!
Goedemorgen....
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..quote:
ga huilen klein kind beetje info van me zoeken en meteen tof lopen doen en ja ik noem me moeder een bitchquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat lul je. Ashish Parag..en noem je moeder een bitch,..voor ik echt heel grof ga worden hier.
tijdje weg geweest ofzo? trouwens ben je een beetje nazi ofzo?? met je domme ondertitel: what's the difrent between a pizza and a jew? a pizza doesn't scream when you put it in a oven.
wat een goeie grap...gelukkig niet al 20 jaar oud. zo niet langer. heel origineel. ze zouden jou met je bijdehante smoelwerk in een oven moeten flikkeren.
jij bent zeker de grappenmaker vd eeuw boekhoudertje.
kots van mensen als jij.
vergis je niet de helft van de mensheid is een Jaap. behalve het gore gedeelte dan he...Nu ben ik even Sereuze Len..en strax ben ik weer emo len...ben ook gestopt met het roken van een apeteitelijk jointje. dus de energie vloeit over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mensen mensen mensen
wat een agressie zo 's morgens vroeg het lijkt DGK wel
effe diep ademhalen allemaal, bakkie leut erbij, voor de rokers een peukie
en relax effe zeg......
enne pumastreamer ik lach me gek om jou maar ik hoop dat het allemaal niet
te serieus is zeg , zal alles maar met een korrel zout nemen
je lijk wel een JAAP![]()
Na inburgeren nu ook omburgerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..
schrijf het vast verkeerd maar ik schrijf dit even zoals ik het uitspreek.
waak minoe bola bo sanca....
'hahha....bedreig je me nou...ik lach je heel hard uit dat je dat even weet. O en ik kan je makkelijk aan hoor...echt geen enkel probleem. Behalve dan dat ik je te min vind om aan te raken dus helaas andere keer vriend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:07 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ga huilen klein kind beetje info van me zoeken en meteen tof lopen doen en ja ik noem me moeder een bitchmaar dat is niet jou fuckin probleem je loopt te klagen in een cos terwijl het geen KLB is lul!
en mij bijdehante smoelwerk in een oven flikkeren? de persoon die dat kan moet nog geboren worden![]()
en als jij denkt dat jij het kan bring it on bitch!![]()
jongen ga is lekker dood ziek ventje...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:08 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Na inburgeren nu ook omburgeren![]()
je hebt wel een grote bek voor iemand die achter een computer isquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongen ga is lekker dood voor ik je mol.
Heb je je zetpil al genomen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..
schrijf het vast verkeerd maar ik schrijf dit even zoals ik het uitspreek.
waak minoe bola bo sanca....
wat ben jij een stoere man..je hebt zeker geen intelligentie dat je kracht wil gebruiken...ik zal nooit in een ring met jou stappen dat heb ik 10 jaar lang al gedaan, ben nu fotograaf...mocht je ooit een wijf krijgen wat ik betwijfel..kan je me altijd vragen voor een fotoshoot hoor..maar zullen we weer on topic gaan voor je je ogen uitkrabt van je minderwaardigheidscomplex en je irritatie...en dan nog wat...stoer achter mijn beeldscherm...jah idd..problemen mee..doen fotograven wel vaker he...foto's bekijken bewerken enzo..fok is slechts een hele hele kleine bijzaak in mijn leven hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
je hebt wel een grote bek voor iemand die achter een computer is
wil je afspreken in een ring dat we het ff kunnen uitvechten? natuurlijk met FOK!tv erbij![]()
nou nou...if you find your balls just send me a pm en ik zet een fight op in een ring oke man tegen man (mist je je kloten kan vinden)
nee joh blijf..ik ga wel weg..ik sta boven dat soort k. kneuzen...werk aan de winkel. laters..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou jongens vecht het effe lekker uit allemaal, ik kom later nog wel es kijken
![]()
is geen bedreiging (je bent echt domquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
'hahha....bedreig je me nou...ik lach je heel hard uit dat je dat even weet. O en ik kan je makkelijk aan hoor...echt geen enkel probleem. Behalve dan dat ik je te min vind om aan te raken dus helaas andere keer vriend.![]()
Wedden dat jij niet eens begrijpt waar het liedje over gaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-iXahMekSBA
![]()
Brilliant DrsH!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gezien het feit dat DGK zo langzamerhand een absoluut dieptepunt bereikt en dit ook zijn weerslag op de Cossers heeft, moeten we denk ik de programmering van de Cossen aanpassen. Jammer dat ik de touwtjes niet in handen heb voor wat betreft de toe te passen streamlocks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe programmering zal er als volgt uit zien:
schelden in de Cos is toegestaan;
maak elkaar uit voor alles wat mooi en lelijk is;
grof taalgebruik (inclusief godslasterlijke taal) is toegestaan;
probeer bestaande relaties via het medium Cos te verstoren, breken om er vervolgens zelf in te stappen;
seksueel getinte opmerkingen hebben de voorkeur;
kwets elkaar zo veel mogelijk waar het geaardheid en afkomst betreft;
gebruik zoveel mogelijk de hieronder staande smile figuren dit zet aan tot onberekenbare reacties.
Aan de moderators het vriendelijke doch dringende verzoek ruimhartig met het bovenstaande om te gaan en pas in te grijpen op het moment dat het te saai dreigt te worden.
Ik zelf zal mij niet in discussies mengen omdat ik het te druk zal hebben met het gade slaan van het groeps (Cos) proces.
Ik hoop dat wij als Cossers zo nog enig plezier beleven aan het posten hier, daarbij de streams naar de achtergrond verdringende, uiteindelijk kunnen wij dan op een waardige wijze naar ons zelf toe verantwoorden dat definitief afscheid nemen van DGK geen zwaktebod is.
Voor heden veel kijkplezier bij het volgen van een uiterst boeiende DGK, geniet en huiver van hetgeen de spelers te bieden hebben en laat op de Cos de tijd dat Natasia er nog was herintreden![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat heb jij het ver geschopt in het levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat ben jij een stoere man..je hebt zeker geen intelligentie dat je kracht wil gebruiken...ik zal nooit in een ring met jou stappen dat heb ik 10 jaar lang al gedaan, ben nu fotograaf...mocht je ooit een wijf krijgen wat ik betwijfel..kan je me altijd vragen voor een fotoshoot hoor..maar zullen we weer on topic gaan voor je je ogen uitkrabt van je minderwaardigheidscomplex en je irritatie...en dan nog wat...stoer achter mijn beeldscherm...jah idd..problemen mee..doen fotograven wel vaker he...foto's bekijken bewerken enzo..fok is slechts een hele hele kleine bijzaak in mijn leven hoor...
....die niet eens weet van vulflitsen zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef PumaStreamer het volgende:
ben nu fotograaf...
Jij snapt iets niet jonge domme vent....uiterlijk spieren en kracht heeft geen moer met vechten te maken...maar als je een echte vechtsport man ben had je dat wel geweten. maar ik heb eigenlijk verder niet zo'n zin om met mensen als jij te praten daar voel ik me oprecht echt te goed voor...dus jah ik zeg dat ik mij meer waard vind dan jij.....simpel omdat je hier iemand gewoon uitscheld zonder reden...(niet mij) je bent dom.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef bob_marley het volgende:
[..]
is geen bedreiging (je bent echt dom) is een uitdaging...en om nou te zeggen dat je me aan kan zonder dat je me hebt gezien of wat dan ook vindt ik wel a bald statement maar goed jij gaat ook meteen janken als er een paar meeuwen vliegen dusja...
![]()
goede morgen deze morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
....die niet eens weet van vulflitsen zijn![]()
(Goedenmorgen Fokkertjes die WEL vrolijk zijn vandaag![]()
)
godver de kanker....hoeveel kut mongolen zijn hier eigenlijk...kunnen jullie niet gewoon doodgaan ofzo...laat mensen is met rust tis toch een COS...kankert gewoon op. tis zo zwak ....quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
....die niet eens weet van vulflitsen zijn![]()
(Goedenmorgen Fokkertjes die WEL vrolijk zijn vandaag![]()
)
Kijk een fan van het eerste uurquote:
Hey DrsH...heb jij niet wat uurtjes vrij om wat mensen hier te behandelen?? jezus wat een volk hier vandaag...het is toch te triest voor woorden dat mensen incl ik dus ruzie maken om een paar pixels op een scherm getypt door ...quote:
dude ik quote je dat je me wilt mollen en dan zeg ik, lets do it like men and fight in a ring maar daar kruip je al voor terrug met andere woorden dan moet je ook niet zo'n bek op zetten dat je me wilt mollen, LUL!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt iets niet jonge domme vent....uiterlijk spieren en kracht heeft geen moer met vechten te maken...maar als je een echte vechtsport man ben had je dat wel geweten. maar ik heb eigenlijk verder niet zo'n zin om met mensen als jij te praten daar voel ik me oprecht echt te goed voor...dus jah ik zeg dat ik mij meer waard vind dan jij.....simpel omdat je hier iemand gewoon uitscheld zonder reden...(niet mij) je bent dom.
over intelligentie gesprokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
godver de kanker....hoeveel kut mongolen zijn hier eigenlijk...kunnen jullie niet gewoon doodgaan ofzo...laat mensen is met rust tis toch een COS...kankert gewoon op. tis zo zwak ....
Fok...waarom maken jullie geen open forum met webcams...kunnen we lachen....
Sterf dan ook gewoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:24 schreef PumaStreamer het volgende:
Het is overduidelijk dat er vandaag een paar mensen zijn om hier te zieken..ik zeg tegen jullie ga je graf lekker graven neem een duik uit een boom met hoofd naar benee...voel je er verder niks van maar laat mij met rust.
hij wilt ook metro worden net als dennixquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Wat voor boxer heeft brian in godsnaam aan..zo'n nylonvisnetachtig iets...heel smerig doorkijkmateriaal.
ondanks dat ik je absoluut niet mag is it wel een grappig opmerking. en metro sexueel is overigens niks mis mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:30 schreef bob_marley het volgende:
[..]
hij wilt ook metro worden net als dennix![]()
ik heb zo ook me goede kantenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ondanks dat ik je absoluut niet mag is it wel een grappig opmerking. en metro sexueel is overigens niks mis mee.
kijk...ik wilde vriendelijk gaan worden..maar nu heb ik zoiets van...hmm..nee ik denk ik ga schelden en je de grond in stampen..nee...ik sta boven jou...vind het te ver gaan nu. en ik wil me graag netjes houden maar ik scheld heel graag...alleen slaat fok dan weer op tilt.quote:
dont push itquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kijk...ik wilde vriendelijk gaan worden..maar nu heb ik zoiets van...hmm..nee ik denk ik ga schelden en je de grond in stampen..nee...ik sta boven jou...je bent niks. ajuus. je bent geen enkel woord meer waard dus bij deze schrijf wat je wil tegen me...ik lees het jij blij..maar een reactie ...eat me.
Zij zal zich wel weer ritueel opfokken in verband met de verschrikkelijke rotzooi in het huisquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:36 schreef blomst het volgende:
Palma is ook al te horen, ze gooit met het bestek.
Hey sammy steek dees maar in je reetquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:35 schreef Sammy-S het volgende:
PumaStreamer steek het on topic plaaatje in je reet,wil je?
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:37 schreef Liess het volgende:
Is die mongool weer bezig hier, dan ga ik meteen.
het is wel een voordeel dat ik mijn leesbril nu eens af kan zettenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey sammy steek dees maar in je reet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kneus.
Je bent ook altijd aan het zeiken he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:37 schreef Liess het volgende:
Is die mongool weer bezig hier, dan ga ik meteen.
hé idioot jij begon met offtopic en nu beetje ontopic komen spammen flikker toch een eind op je moest toch werken nou what the fuck doe je hier nog?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey sammy steek dees maar in je reet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kneus.
Nee hoor Varen maak je geen zorgen de Cossers volgen de nieuwe programmeringquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Varen het volgende:
heee fijne dag allemaalin 078schijnt de zon en de lucht is blauw.
Iedereen slaapt nog, maar ik hoor de huishouding.
Hebben jullie ruzie![]()
Ik werk achter mijn PC domme lul.....en JIJ begon met mij een bitch te noemen...dus nou heel gauw opgerot...ik ben zelfs zo eerlijk dat als BeeQueen mij een berichtje stuurt met dat ik te ver ga er nog echt over na denk ook.. en zelfs soms mijn excuus aan fok aanbied voor mijn temperamentvolle karakter ....maar jij bent nu begonnen..enzoals wel vaker...Puma schaamt zich niet snel dus daag me uit..en je krijgt dit...simpel.....waarom noem je mensen dan ook een bitch VOOR NIKS...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef bob_marley het volgende:
[..]
hé idioot jij begon met offtopic en nu beetje ontopic komen spammen flikker toch een eind op je moest toch werken nou what the fuck doe je hier nog?![]()
jah maar lieverd...ik was nooit chago...ik flipte alleen omdat ik Bitch genoemd werd uit het niks...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
wat een paar meeuwen al niet kunnen veroorzaken
[afbeelding]
ga huilenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik werk achter mijn PC domme lul.....en JIJ begon met mij een bitch te noemen...dus nou heel gauw opgerot...ik ben zelfs zo eerlijk dat als BeeQueen mij een berichtje stuurt met dat ik te ver ga er nog echt over na denk ook.. en zelfs soms mijn excuus aan fok aanbied voor mijn temperamentvolle karakter ....maar jij bent nu begonnen..enzoals wel vaker...Puma schaamt zich niet snel dus daag me uit..en je krijgt dit...simpel.....waarom noem je mensen dan ook een bitch VOOR NIKS...
Goede morgen BQquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen deze morgen, de stemming zit er al goed in hier
![]()
hey lieverd alles goed..jah tis weer gezellig hoor...ik ga effe de hond lopen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
![]()
Kun je jezelf wel vinden in de nieuwe programmering verder????quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
O,o, als het vandaag in DGK ook zo gaat als hier, kunnen we een opwindend dagje verwachten.
Volgens mij is het nieuwe maan of zo, daar raken de mensen vaak van in de war. Eigenlijk moeten de ruziemakers gewoon de dag even overnieuw beginnen en dan vriendelijk, zijn jullie mannen?
...Jah ik was al over nieuw begonnen..met mijn On topic plaatje..maar helaas kon de rest het niet laten toch door te zeiken..en idd http://www.apporte.nl/index.html volle maan is het over 14 dagen pas...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
O,o, als het vandaag in DGK ook zo gaat als hier, kunnen we een opwindend dagje verwachten.
Volgens mij is het nieuwe maan of zo, daar raken de mensen vaak van in de war. Eigenlijk moeten de ruziemakers gewoon de dag even overnieuw beginnen en dan vriendelijk, zijn jullie mannen?
Het wordt wel tijd voor wat actie in dat hok, de laatste 2 dagen waren er zooooooooo saai.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:50 schreef Varen het volgende:
ach, alles wentquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je jezelf wel vinden in de nieuwe programmering verder????![]()
haha..echt....ik zeg niet vaak over anderen dat ze grappig zijn..maar je hoort in de top 10 thuis van grappigste mensen op fok wat mij betreft. (compliment dus)....stand up comedy niks voor je als alle zielen uitgeknepen zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kun je jezelf wel vinden in de nieuwe programmering verder????![]()
Wat vind jij van de nieuwe programmering ik toets dit namelijk graag tussentijdsquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor wat actie in dat hok, de laatste 2 dagen waren er zooooooooo saai.![]()
potdomme ook echt..wow...lang gelee dat ik die hoorde..en jah....actieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom wordt er niemand wakker gemaakt, het is potdome bijna 9 uur.![]()
Wat zal ik zeggen, het is even wennen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe programmering ik toets dit namelijk graag tussentijds![]()
![]()
![]()
![]()
laat ze nog lekker even slapen, voor hun word het ook weer een saaie dag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Dan maken we ons dus weer op voor 1 COS vandaag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:58 schreef blomst het volgende:
[..]
laat ze nog lekker even slapen, voor hun word het ook weer een saaie dag.
Wat maakt de huishouding een lawaai .
Maar als je eenmaal gewend bent dan hakt hij er wel in hequote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen, het is even wennen.![]()
Goedemorgen vakantiegangster! En de rest, uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef beequeen het volgende:
![]()
Hee morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen vakantiegangster! En de rest, uiteraard.
Volgens mij heb ik dit weekend het saaiste DGK-weekend ooit gemist. Wat zonde.
Maar vandaag wordt weer een enerverende dag vol stangen, tangen en hangen.
rtl beleid he dan krijg je datquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
Vroeg ik me ook af. Van Dennis?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:12 schreef Katewalker het volgende:
Wat was dat nou voor een enorme pluk donkerbruin haar (meer een kwart pruik) waar Palma mee liep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |