15 minquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Nix heeft al 10 min echt helemaal niks gezegd
trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef pasjesjen het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen tot morgen allemaal![]()
Kan er een sluipschutter op het dak van de villa gaan zitten en dennix met koffiebonen bont en blauw schieten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-yygE-7HbjM&mode=related&search=
Er komt idd zo goed als niks uit....quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef pasjesjen het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen tot morgen allemaal![]()
Welke vrouwen hebben dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja brain denkt dat als vrouwen hier met een theedoek op hun kop mogen lopen dan mogen wij mannen dat ook.![]()
Hij wacht met flammen tot hij weer thuis isquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:46 schreef farceman het volgende:
Nix heeft al 10 min echt helemaal niks gezegd
Amanda en Nadia vinden het zoooooo cool staan, Brian gaat vragen of hij vaker bandana's mag dragenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Welke vrouwen hebben dat dan?
Ik weet wel dat ze zwabbers op hun hoofd hebben maar theedoeken![]()
1000% zelfsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef farceman het volgende:
sowieso 100% gaat daten door......
idd en er komt ook nog steeds niks zinnigs uit...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Dennis snapt echt niks van het spel, hij ziet het allemaal wel... Hij snapt niet dat hij nu even wat minuutjes kan scoren.
Zat vrouwen buiten de kooi.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Welke vrouwen hebben dat dan?
Ik weet wel dat ze zwabbers op hun hoofd hebben maar theedoeken![]()
Hij is helemaal gefixeerd op zijn dating-dag...dan gaat hij zijn minuutjes scoren en daarom prakizeert hij er ook niet over om die dag te skippenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Dennis snapt echt niks van het spel, hij ziet het allemaal wel... Hij snapt niet dat hij nu even wat minuutjes kan scoren.
Yep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow moslimvrouwen met hoofddoekjes![]()
Dennix is de grootste lafbek die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert heeft zijn hielen gelicht en Dennis roept heel stoer tegen Japio:Kleine kut kabouter wat hij zegt interesseert me geen moer, ik spuug op hem
Hmm, vreemd dat hij net niets heeft gezegd toen hij er nog zat...
wat irritant!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:40 schreef Meganog het volgende:
Dennis weer zeer relaxed op ijsblokjes aan het kauwen.
Jaap zegt nog, ik zou er nu heen gaan en tegen nadia zeggen dat je met haar wilt praten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Morgen moet DEnnis weer praten...nooit meteen.
Vervang die sjaak
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik weet nu Dennis' argumenten al: We gaan er geen probleem van maken, want dan hebben Huub en Lieke er lol van.
Dennis gaat weer op mute, ijsblokjes.
DAAR MOETEN ZE EENS IETS AAN DOEN!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
De gevaarlijke Huub van wie Dennis zich echt niks aantrekt hoor
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |