betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Heeft een van de dames daar een visie over?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef markisboer het volgende:
is het saai in de goudenkooi ?
Jij hebt echt overal verstand van hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.
[..]
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.
Thnx, weer iets geleerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
betekent dat Naad dat spiraaltje (ik gok Mirena) pas net heeft. In het begin kan je wel drie maanden af en aan ongesteld izjn, daarna wordt het minder waarna je vervolgens een jaar of vier zo goed als verlost bent van maandelijkse ongemakkelijheden. Denk dat Nadia vlak voor haar intreden in de kooi met het oog op verleidingspraktijken en ongewenste zwangerschappen zich heeft laten volstoppen met dit hormoonhoudend ankervormig stukje plastic.
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Omg, als Amanda en Brain, en Dennix en Nada tegelijk ruzie hebben,
dan gaan ze gewoon bij elkaar in bed slapen
Ik moet er niet aan denken![]()
Was dat maar waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niets van weet hou ik gewoon m'n mond
Past wel bij hem toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En reken er maar op dat Nadia wel zorgt dat Amanda zich aan die afspraak kan houden als het nodig is
Hij ziet er echt uit als een pauper, maar Flens zal er wel voor vallenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Brian mag er weer gewoon bijlopen als de eerste de beste schooier?![]()
SHE...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
ruud.nl ik kwam deze net tegen en moest gelijk aan jou denken
Nena![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit als een pauper, maar Flens zal er wel voor vallen![]()
Echt miljonairstyle![]()
Wel typisch hoe Nadia in dat kommetje zit te prikken, alsof er wat teveel calorieën inzitten.quote:
The Bundies.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog eentje die er bij hoort:
[afbeelding]
Die was gisternacht toch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Desii het volgende:
Kijken naar de sterrenregen... die helaas niet te zien is ivm bewolking
[afbeelding]
Mooie capquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Desii het volgende:
Kijken naar de sterrenregen... die helaas niet te zien is ivm bewolking
[afbeelding]
Die is er pas over 6 minuten.quote:
Ik heb me gisternacht een partij sterren naar beneden zien vallen!quote:
Nee de Bundies zijn leuk.quote:
Trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze die stoel er niet uit schoppen bel ik 112. Schandlig dat de stoel overal mee wegkomt. Ik ga aangifte doen bij de politie van Eemnes.![]()
[afbeelding]
Truste Fok!![]()
Heeft dennis net verteld in kantoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Py het volgende:
Huh hoe kan Jaap van die date weten?
ow okquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Heeft dennis net verteld in kantoor
nee Jaap begon erover tegen Dennixquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef Kailany het volgende:
[..]
Heeft dennis net verteld in kantoor
Nadiaquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:09 schreef Py het volgende:
Oh Nadia is helemaal hyperdepyper van al die aandacht
Ze zei tegen Dimitrie, jij wil me altijd tongzoenenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:10 schreef ricofromrio het volgende:
volgens mij wilde nadia dimitrie op zijn bek kussen
Brian in de survival mode met dat hoofdoekje? Een rugzak en een paar bergschoenen en hij kan zo voor een week of zes de ardennen in..quote:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee de Bundies zijn leuk.![]()
![]()
Dit zooitje is te erg voor woorden.![]()
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nogquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda heeft een drukke dag morgen
DOB bellen
Tilly bellen
nog iemand bellen
iedereen zn nagels doen
en ook nog sporten met Nadia![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Kailany het volgende:
Nadia wil kusjes van Dennis
Dennis: heeft ze net met haar mond ergens anders gezeten?
Brian Jaap voor de grap, ja bij mij....
Nadia zeurt nog om kusjes, maar dennis zegt dat ie aan het schaken is
vervolgens gaat nadia naar amanda om te zeggen dat dennis boos is
Inderdaad even edittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nog![]()
Ze zou zo maar een brunout kunnen krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan vergeet je het vier maal daags tangen nog![]()
ok... deed net iets te laat mn audio aan op die stream dus heb dat net gemist..quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nee Jaap begon erover tegen Dennix
Jaap: Met wie gaat Dimitrie op date
Dennix: Met Nadia
Och, het is haar hoofd, daar zit niet veel in dat weg kan brandenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze zou zo maar een brunout kunnen krijgen![]()
Dimitrie heeft het tegen huub verteld,quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nee Jaap begon erover tegen Dennix
Jaap: Met wie gaat Dimitrie op date
Dennix: Met Nadia
chips?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het is haar hoofd, daar zit niet veel in dat weg kan branden![]()
Wat zit er eigenlijk in het kopje naast Lieke?
yep al gezien vanmiddag superquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:32 schreef Lady-night het volgende:
Kennen jullie deze al???
http://www.youtube.com/watch?v=AGn6ak0Q-eQ
quote:
Het wordt tijd dat die natte dweil nadia weet hoe laat het is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:15 schreef Varen het volgende:
Nadia wil zoenen, ze zegt Dennis kusjes, Deniis wil schaken. Ze zegt, Dennis doe niet zo boos.
Ze zegt tegen Amanda, mijn plan werkt nu al, al ik vanacht in tas haar bed lig, weet je hoe laat het is
quote:
Ja brain denkt dat als vrouwen hier met een theedoek op hun kop mogen lopen dan mogen wij mannen dat ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Brian nu een theedoek om zijn hoofd gebonden![]()
Die kon ik nog nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-yygE-7HbjM&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |