Ze mogen geen kauwgom kauwen, maar dat iedereen Dennis mute omdat hij 24/7 aan het knagen is...... geen probleem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!
Sterker nog, hij zegt tegen Jaap: we moeten morgen met Nadia praten....Niet hij alleen, neuh! Met Jaap als zijn backup! Wat een laf jochie!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef farceman het volgende:
Morgen moet DEnnis weer praten...nooit meteen.
Vervang die sjaak
het stopt gewoon niet. doet hij dit vaker dan? ik word gek! hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mee eens, Redactie kom in actie AUB!!!
Als hij een glas in zn hand heeft....... heel vaak dus..... knars knars knauw knauw.... en als je het eenmaal gehoord hebt blijf je er op letten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:47 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het stopt gewoon niet. doet hij dit vaker dan? ik word gek! haha
Het is geen angst, het interreseert hem gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Kailany het volgende:
[..]
Jaap zegt nog, ik zou er nu heen gaan en tegen nadia zeggen dat je met haar wilt praten...
die gast durft gewoon die kant niet op... we praten morgen wel... pfffff
dat kan ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het is geen angst, het interreseert hem gewoon niet.
Ze zou ook met Amanda iets leuk kunnen gaan doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Ja Nadia weet dat ze jaloers wordt als jij (Dennis) gaat daten, dus wil ze met een jongen wat leuks gaan doen, bodypainten of zo...dan heeft ze wat te doen."
Wat heeft Huub hem dan vandaag aan gedaan.Huub doet juist aardig tegen Brian.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij Huub helemaal naar z'n mallemoer zou willen beuken als de regels zo waren dat fysiek geweld toegestaan was. Dan zou hij nou in coma op de IC liggen zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |