Ze worden expres buiten beeld gelaten, normaal gesproken staat stream 1 nl. van de andere kant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:04 schreef Desii het volgende:
[..]
als ze praten met elkaar, mag er wel geluid bij
als ze hun nachtelijk ritueel gaan uitvoeren, mag het van mij wel zonder audio![]()
Redactie loopt weer te schakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:58 schreef farceman het volgende:
Waarom is er nu in godsnaam geen geluid en stream op Nadia en Nix?
Wat een censuur weer
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Brian in de survival mode met dat hoofdoekje? Een rugzak en een paar bergschoenen en hij kan zo voor een week of zes de ardennen in..
We Dont Care You Wining Bitchquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Goeie morgen kinders, wat een stralende dag vandaag. Helaas werd ik wakker omdat een of ander kutfiguur 2 vuilnis zakken recht voor mijn deur heeft gedeponeerd waardoor die kut meeuwen mijn om verdomme 6 uur al wekte. Gelukkig zie ik er een enveloppe bij liggen, dus dat adres gaan we vandaag effe bezoeken, en zijn of haar vuil terug gooien door de brieven bus. Ik haat zulke mensen, die mogen wat mij betreft gelijk doodgereden worden. Mensen vergeten vaak dat honden alles pakken wat interessant lijkt, daarom hou ik mijn buurt graag schoon. Maar het zal niet lang meer duren voor mijn wijk opgepoetst zal worden. Hoop dat al die zwakzinnigen die in de buurt wonen allemaal op een grote hoop in ASOland geplaatst worde.
Dat zouden ze moeten doen. midden op het ijsel meer...een tokkie eilandje bouwen voor alle teringaso's in NL...nou dan een kleine ferry er tussen en nog een eilandje bouwen voor alle buitelands geboren wanna B nederlanders die crimineel zijn. Gewoon opsluiten al die mongolen.
wat lul je. Ashish Parag..en noem je moeder een bitch,..voor ik echt heel grof ga worden hier.quote:
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:05 schreef Lady-night het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat hij Huub helemaal naar z'n mallemoer zou willen beuken als de regels zo waren dat fysiek geweld toegestaan was. Dan zou hij nou in coma op de IC liggen zegt hij.
Goeie morgen, beste man, alles ok...waarom is brian boos? heb een tijdje effe niks gevold.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!
En Huub heeft dat niet door....![]()
Goedemorgen....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Goeie morgen kinders, wat een stralende dag vandaag. Helaas werd ik wakker omdat een of ander kutfiguur 2 vuilnis zakken recht voor mijn deur heeft gedeponeerd waardoor die kut meeuwen mijn om verdomme 6 uur al wekte. Gelukkig zie ik er een enveloppe bij liggen, dus dat adres gaan we vandaag effe bezoeken, en zijn of haar vuil terug gooien door de brieven bus. Ik haat zulke mensen, die mogen wat mij betreft gelijk doodgereden worden. Mensen vergeten vaak dat honden alles pakken wat interessant lijkt, daarom hou ik mijn buurt graag schoon. Maar het zal niet lang meer duren voor mijn wijk opgepoetst zal worden. Hoop dat al die zwakzinnigen die in de buurt wonen allemaal op een grote hoop in ASOland geplaatst worde.
Dat zouden ze moeten doen. midden op het ijsel meer...een tokkie eilandje bouwen voor alle teringaso's in NL...nou dan een kleine ferry (met titanic trekjes) er tussen en nog een eilandje bouwen voor alle buitelands geboren wanna B nederlanders die crimineel zijn. Gewoon opsluiten al die mongolen. Extremisten is een ander verhaal die moet je per direct de doodstraf geven. Gister in de tram ook weer zo'n ....aantje. wat een grote kenkerbek had die zeg, tegen een gozer van wel ruim 2 meter en hij was 1.68 ofzo. Ging helemaal wederom nergens over. Verbazingwekkend genoeg, kunnen dat soort ventjes het nooit alleen af. Want als die dat tegen mij had gedaan had ik zo'n stalen stang beetgepakken in de tram en mijn linker of rechter voet met een snelheid van 80 KM/u op zijn neus geplant. Dood aan zulke mensen. Wat een egoistsch ras is het mensen ras zeg. Tis gewoon ziekelijk. Ik gok dat van de 6 miljard mensen er opzeker 2.5 miljard klaar zijn voor het kerhof zo debiel zijn ze.
Geheel offtopic. Maar jah dat interesseerd me gelukkig geen moer, had zin om te babbelen en jullie liggen allemaal nog te bed. Dus jah...tis net alsof ik tegen mezelf lul, ....maar jah..
GOEIE MORGEN...weer een dag zonder Zorgen
Ik ben een dame! Alles is ok..met jou ook, ondanks de meeuwen? Meeuwen zijn prachtige vogels, overlevers, maar maken wel veel herrie..quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Goeie morgen, beste man, alles ok...waarom is brian boos? heb een tijdje effe niks gevold.
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon die onvoorstelbare woede van Brian voor Huub..dat heeft niks meer te maken met het spel..Brian haat Huub echt!!
En Huub heeft dat niet door....![]()
Goedemorgen....
hahah goeie..standaard boos....anyway...zijn idd mooie vogels met een ENORME spanwijdte..maar ik zie ze liever niet om 0615 schreeuwen om een luier ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ben een dame! Alles is ok..met jou ook, ondanks de meeuwen? Meeuwen zijn prachtige vogels, overlevers, maar maken wel veel herrie..![]()
Volgens mij is er gisteren niks voorgevallen wat de woede van Brian rechtvaardigd.
Brian is standaard boos op Huub...
en over wie heb jij het.??quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!
Goedemorgen....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Weet je wat, of wie, achterlijk is gestoorde wezen? Jij!
Goedemorgen....
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..quote:
ga huilen klein kind beetje info van me zoeken en meteen tof lopen doen en ja ik noem me moeder een bitchquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat lul je. Ashish Parag..en noem je moeder een bitch,..voor ik echt heel grof ga worden hier.
tijdje weg geweest ofzo? trouwens ben je een beetje nazi ofzo?? met je domme ondertitel: what's the difrent between a pizza and a jew? a pizza doesn't scream when you put it in a oven.
wat een goeie grap...gelukkig niet al 20 jaar oud. zo niet langer. heel origineel. ze zouden jou met je bijdehante smoelwerk in een oven moeten flikkeren.
jij bent zeker de grappenmaker vd eeuw boekhoudertje.
kots van mensen als jij.
vergis je niet de helft van de mensheid is een Jaap. behalve het gore gedeelte dan he...Nu ben ik even Sereuze Len..en strax ben ik weer emo len...ben ook gestopt met het roken van een apeteitelijk jointje. dus de energie vloeit over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mensen mensen mensen
wat een agressie zo 's morgens vroeg het lijkt DGK wel
effe diep ademhalen allemaal, bakkie leut erbij, voor de rokers een peukie
en relax effe zeg......
enne pumastreamer ik lach me gek om jou maar ik hoop dat het allemaal niet
te serieus is zeg , zal alles maar met een korrel zout nemen
je lijk wel een JAAP![]()
Na inburgeren nu ook omburgerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..
schrijf het vast verkeerd maar ik schrijf dit even zoals ik het uitspreek.
waak minoe bola bo sanca....
'hahha....bedreig je me nou...ik lach je heel hard uit dat je dat even weet. O en ik kan je makkelijk aan hoor...echt geen enkel probleem. Behalve dan dat ik je te min vind om aan te raken dus helaas andere keer vriend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:07 schreef bob_marley het volgende:
[..]
ga huilen klein kind beetje info van me zoeken en meteen tof lopen doen en ja ik noem me moeder een bitchmaar dat is niet jou fuckin probleem je loopt te klagen in een cos terwijl het geen KLB is lul!
en mij bijdehante smoelwerk in een oven flikkeren? de persoon die dat kan moet nog geboren worden![]()
en als jij denkt dat jij het kan bring it on bitch!![]()
jongen ga is lekker dood ziek ventje...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:08 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Na inburgeren nu ook omburgeren![]()
je hebt wel een grote bek voor iemand die achter een computer isquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jongen ga is lekker dood voor ik je mol.
Heb je je zetpil al genomen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan...vast een domme antiliaan...familie van hem denk ik aangezien hij ook geen correct Nederlands schrijft. konjo bo focking mamma...tonto bo lergie...jah ik kan ook wat antiliaans...dus misschien spreekt het hem aan..
schrijf het vast verkeerd maar ik schrijf dit even zoals ik het uitspreek.
waak minoe bola bo sanca....
wat ben jij een stoere man..je hebt zeker geen intelligentie dat je kracht wil gebruiken...ik zal nooit in een ring met jou stappen dat heb ik 10 jaar lang al gedaan, ben nu fotograaf...mocht je ooit een wijf krijgen wat ik betwijfel..kan je me altijd vragen voor een fotoshoot hoor..maar zullen we weer on topic gaan voor je je ogen uitkrabt van je minderwaardigheidscomplex en je irritatie...en dan nog wat...stoer achter mijn beeldscherm...jah idd..problemen mee..doen fotograven wel vaker he...foto's bekijken bewerken enzo..fok is slechts een hele hele kleine bijzaak in mijn leven hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
je hebt wel een grote bek voor iemand die achter een computer is
wil je afspreken in een ring dat we het ff kunnen uitvechten? natuurlijk met FOK!tv erbij![]()
nou nou...if you find your balls just send me a pm en ik zet een fight op in een ring oke man tegen man (mist je je kloten kan vinden)
nee joh blijf..ik ga wel weg..ik sta boven dat soort k. kneuzen...werk aan de winkel. laters..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou jongens vecht het effe lekker uit allemaal, ik kom later nog wel es kijken
![]()
is geen bedreiging (je bent echt domquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
'hahha....bedreig je me nou...ik lach je heel hard uit dat je dat even weet. O en ik kan je makkelijk aan hoor...echt geen enkel probleem. Behalve dan dat ik je te min vind om aan te raken dus helaas andere keer vriend.![]()
Wedden dat jij niet eens begrijpt waar het liedje over gaat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-iXahMekSBA
![]()
Brilliant DrsH!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
.
Gezien het feit dat DGK zo langzamerhand een absoluut dieptepunt bereikt en dit ook zijn weerslag op de Cossers heeft, moeten we denk ik de programmering van de Cossen aanpassen. Jammer dat ik de touwtjes niet in handen heb voor wat betreft de toe te passen streamlocks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe programmering zal er als volgt uit zien:
schelden in de Cos is toegestaan;
maak elkaar uit voor alles wat mooi en lelijk is;
grof taalgebruik (inclusief godslasterlijke taal) is toegestaan;
probeer bestaande relaties via het medium Cos te verstoren, breken om er vervolgens zelf in te stappen;
seksueel getinte opmerkingen hebben de voorkeur;
kwets elkaar zo veel mogelijk waar het geaardheid en afkomst betreft;
gebruik zoveel mogelijk de hieronder staande smile figuren dit zet aan tot onberekenbare reacties.
Aan de moderators het vriendelijke doch dringende verzoek ruimhartig met het bovenstaande om te gaan en pas in te grijpen op het moment dat het te saai dreigt te worden.
Ik zelf zal mij niet in discussies mengen omdat ik het te druk zal hebben met het gade slaan van het groeps (Cos) proces.
Ik hoop dat wij als Cossers zo nog enig plezier beleven aan het posten hier, daarbij de streams naar de achtergrond verdringende, uiteindelijk kunnen wij dan op een waardige wijze naar ons zelf toe verantwoorden dat definitief afscheid nemen van DGK geen zwaktebod is.
Voor heden veel kijkplezier bij het volgen van een uiterst boeiende DGK, geniet en huiver van hetgeen de spelers te bieden hebben en laat op de Cos de tijd dat Natasia er nog was herintreden![]()
![]()
![]()
![]()
OMG wat heb jij het ver geschopt in het levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat ben jij een stoere man..je hebt zeker geen intelligentie dat je kracht wil gebruiken...ik zal nooit in een ring met jou stappen dat heb ik 10 jaar lang al gedaan, ben nu fotograaf...mocht je ooit een wijf krijgen wat ik betwijfel..kan je me altijd vragen voor een fotoshoot hoor..maar zullen we weer on topic gaan voor je je ogen uitkrabt van je minderwaardigheidscomplex en je irritatie...en dan nog wat...stoer achter mijn beeldscherm...jah idd..problemen mee..doen fotograven wel vaker he...foto's bekijken bewerken enzo..fok is slechts een hele hele kleine bijzaak in mijn leven hoor...
....die niet eens weet van vulflitsen zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:13 schreef PumaStreamer het volgende:
ben nu fotograaf...
Jij snapt iets niet jonge domme vent....uiterlijk spieren en kracht heeft geen moer met vechten te maken...maar als je een echte vechtsport man ben had je dat wel geweten. maar ik heb eigenlijk verder niet zo'n zin om met mensen als jij te praten daar voel ik me oprecht echt te goed voor...dus jah ik zeg dat ik mij meer waard vind dan jij.....simpel omdat je hier iemand gewoon uitscheld zonder reden...(niet mij) je bent dom.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:16 schreef bob_marley het volgende:
[..]
is geen bedreiging (je bent echt dom) is een uitdaging...en om nou te zeggen dat je me aan kan zonder dat je me hebt gezien of wat dan ook vindt ik wel a bald statement maar goed jij gaat ook meteen janken als er een paar meeuwen vliegen dusja...
![]()
goede morgen deze morgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
....die niet eens weet van vulflitsen zijn![]()
(Goedenmorgen Fokkertjes die WEL vrolijk zijn vandaag![]()
)
godver de kanker....hoeveel kut mongolen zijn hier eigenlijk...kunnen jullie niet gewoon doodgaan ofzo...laat mensen is met rust tis toch een COS...kankert gewoon op. tis zo zwak ....quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
....die niet eens weet van vulflitsen zijn![]()
(Goedenmorgen Fokkertjes die WEL vrolijk zijn vandaag![]()
)
Kijk een fan van het eerste uurquote:
Hey DrsH...heb jij niet wat uurtjes vrij om wat mensen hier te behandelen?? jezus wat een volk hier vandaag...het is toch te triest voor woorden dat mensen incl ik dus ruzie maken om een paar pixels op een scherm getypt door ...quote:
dude ik quote je dat je me wilt mollen en dan zeg ik, lets do it like men and fight in a ring maar daar kruip je al voor terrug met andere woorden dan moet je ook niet zo'n bek op zetten dat je me wilt mollen, LUL!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt iets niet jonge domme vent....uiterlijk spieren en kracht heeft geen moer met vechten te maken...maar als je een echte vechtsport man ben had je dat wel geweten. maar ik heb eigenlijk verder niet zo'n zin om met mensen als jij te praten daar voel ik me oprecht echt te goed voor...dus jah ik zeg dat ik mij meer waard vind dan jij.....simpel omdat je hier iemand gewoon uitscheld zonder reden...(niet mij) je bent dom.
over intelligentie gesprokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
godver de kanker....hoeveel kut mongolen zijn hier eigenlijk...kunnen jullie niet gewoon doodgaan ofzo...laat mensen is met rust tis toch een COS...kankert gewoon op. tis zo zwak ....
Fok...waarom maken jullie geen open forum met webcams...kunnen we lachen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |