Ben zelf nu van ubuntu af. Hoop gelazer met mijn wifi kaartje mee gehad terwijl die onder mandriva direct werkte en nog een hoop kleine dingetjes die je onder ubuntu maar moeizaam werkend krijgt terwijl het onder mandriva een kwestie van 3 muisklikken is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb nog een splinter nieuwe ubuntu cd besteld, hij is sinds eergister binnen. Nog niet geinstalleerd.
En bedankt
was het zo opwindendquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:
deze madam komt net uit haar sterrenkijktentje
m'n stoel was nat van het vocht van buiten
Gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik eindelijk, voor het eerst deze zomer, een serieuze pogign aan het wagen om tenminste een beetje kleur op mijn blote tietjes te vergaren.... besluit de zoon van een van de achtertokkies ruzie te gaan maken met zijn ouwelui en de ramen in te keilen.
De ouwelui zijn nu druk doende om de zooi van hun enig jong op te ruimen.
Wow, it's me.... shame and scandal in the family.
Moest aan dit liedje denken.
Zonnetje is nu, net ik naar binnen ben gegaan omdat het me wat veel werd, aan het verwateren. Mara het regent hier voorlopig nog niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben.![]()
Maar schijnt er bij jou zon dan? hier regent het bijna
Dus toch!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:00 schreef nokwanda het volgende:
@DW, EW is mijn pup, he, dus die komt af en toe even hier buurten.
Ha die Sara, en, nog vallende sterren gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:
deze madam komt net uit haar sterrenkijktentje
m'n stoel was nat van het vocht van buiten
lekker sauna!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:48 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen
Jaaaa, ik ga later in de middag naar de sauna.
Vorige keer was dat "kapsels" kijken
Moet nog lachen als ik eraan denk.
Zet die kabouters van je inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow weer thuis! ff beetje bijkomen en dan weer puinruimen
Straks.... Als alles eenmaal aan kant is, mogen zij het bijhouden!quote:
Precies. Overal op de wereld krijgen mensen veel kinderen die allemaalm oeeten meehelpen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Straks.... Als alles eenmaal aan kant is, mogen zij het bijhouden!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Overal op de wereld krijgen mensen veel kinderen die allemaalm oeeten meehelpen.
Dus waarom jij niet![]()
hoi yvonnequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha die Sara, en, nog vallende sterren gezien?
Als je deze gemist hebt, van ongeveer 17-22 augustus heb je nog kansen en rond 1 september ook.
En uiteraard in november weer.
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef yvonne het volgende:
Dat klinkt goed Sara
Dus je hebt genoten.
Sterrenkijken is leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.
zoals ik in WFL al geschreven heb, ik ben van jongs af gefascineerd door de sterren en planeten
in Zuid-Afrika zie je de melkweg heel duidelijk want daar is het pikkedonker
en nog iets, ik heb dringend een grotere brievenbus nodig, m'n post was gekreukt
nah ja, als ik verhuis krijg ik toch een nieuwe brievenbus en een speciaal luikje voor grote post en pakketten hihi
bewogen dagje vandaag, heb m'n studiootje gekuist. m'n bad blinkt weer als een spiegeltje.
en er staat een vette fout in de TT
Sara
Wat toevallig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja hoor. We bellen meerdere keren per week vaak. En dan weer eens een weekje niet. Afhankelijk van de toegankelijkheid van die geweldige Chelloverbinding van hen![]()
Maar wel zeer regelmatig.
Tsja... gaat wel okay. Druk met zomer en 3 kinderen en een huis dat beetje voor beetje helemaal op orde komt. En wat nog meer op orde moet komen nu spruit no.4 op komst is.Op dezelfde dag als die van Vamp trouwens.
Ja, idd. Ik was al bang dat het besmettelijk was. Heb de dames dan ook gevraagd bescherming te dragen als ze tegen me praten. Maar dat schijnt niet nodig te zijn (er zijn er in mijn omgeving nog twee in diverse stadia van ontpopping)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat toevallig!
Wanneer is dat? (ja, ik weet het, ik heb heel wat terug te lezen)
Feliciteer ze maar namens mij als je wilt![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Gisteren was ik vrij dus had weer flink bij te lezen hier!
Maar goed... ik was vrij met een goede reden.
Girl en ik hebben namelijk sinds gisteren een eigen huis!![]()
Whaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Heb je mijn vondelingetje al gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef draculettetje het volgende:
ow en mogguh!
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je mijn vondelingetje al gezien?
Ah ja, okay. Die bedoelde ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?
de laatste die ik heb gezien was toen je al bellend met mir op de pot zat
Was het maar zo'n feest! Maar een tweepersoonsbed is ook prima hoor! Weet niet of mijn vriendin in de stro wil liggen rollenbollen haha!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Whaaaaa, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Een met stal? (met hooi voor liefdesnest)
Hier is Kay de kleine uk aan het wassen. BeBijoux kijkt er echt bij alsof ze denkt dat Kay haar gaat opeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef draculettetje het volgende:
liehief! die poezebeesten!
Zo op deze foto wel. Maar als je ze naast elkaar zet echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
ze lijken ook best op elkaar!
Bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef draculettetje het volgende:
hihihi wuppies!
maar iedereen heeft zich dus weer aangepast aan de nieuwe situatie...
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Ze is niet van mij, maar we zijn al 10 jaartjes samen inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat jij al een paardje had. iig wel een paardevriendinnetje toch?
Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okayquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef vamperotica het volgende:
DW... Gefeliciteerd met je huis!!!![]()
Senesta ( en Nokje) ... 17 januari zijn we uitgerekend! Ben wel benieuwd want ex en vriendin zijn de 13e uitgerekend...
Jeuj!Zoessie weer een lesje, op naar weer zelf rijden!!
Ow Nok, wat een schatjes!!
Ik ben ook vliefd... Maar mag niet![]()
[afbeelding]
Maar ik vind mn kinderverzameling na januari wel compeet ( denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okay![]()
Hey DV. How's life in Limbabwe?
Omdat druk en eerst puinruimen en baby krijgen enzo (vind HIJ dan he...)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef draculettetje het volgende:
owho wrom mag nie?
Wat leuk sara,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.
zoals ik in WFL al geschreven heb, ik ben van jongs af gefascineerd door de sterren en planeten
in Zuid-Afrika zie je de melkweg heel duidelijk want daar is het pikkedonker
en nog iets, ik heb dringend een grotere brievenbus nodig, m'n post was gekreukt
nah ja, als ik verhuis krijg ik toch een nieuwe brievenbus en een speciaal luikje voor grote post en pakketten hihi
bewogen dagje vandaag, heb m'n studiootje gekuist. m'n bad blinkt weer als een spiegeltje.
en er staat een vette fout in de TT
Sara
En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef draculettetje het volgende:
gesprek met arts ging redelijk heb in ieder geval zonder problemen verwijzing fysio gekregen.
Over 2 maanden naar vorige revalidatie arts kijken wat echt haalbaar is.
Afgesproken niet verder te gaan met neurotin af te bouwen maar diclofenac of paracetemol aan te pakken...
ben het nog met veel dingen niet eens maar dat komt in mijn evalutie....
heb gelukkig nog niet de stempel uitbehandeld!
Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.quote:Jeetje bij jullie ook de vakantie ten einde weer het werkleven oppakken nok?!
gaat het goed met voorbereiding van je nieuwe werkplek?
ben blij dat het bij jou beteft werk goed gaat! bellen van de week nog wel weer even owkee?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.
[..]
Ja da's waar maar zag het nog niet zitten om zelf te doen naast opbouw werk en afbouw medicatie!
Rijles is echt geweldig trouwens
heb vandaag ook in de handbike gezeten da vind ik ook echt leuk nu de gemeente nog
Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.
Van de 19de tot de 29ste.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef nokwanda het volgende:
DW, blijft dinnetje lang weg?
Leuk he dat shoppen! en die 10 dagen overleef je wel je hebt een leuk vooruitzicht!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Van de 19de tot de 29ste.
Dan komt ze terug en krijgen we de 30ste de sleutel.
Vanaaf alvast shoppen reserveren betreft de koelkast, fornuis, wasmachine enzovoorts!![]()
Volkssterrenwacht Urania is het dichste voor me (alhoewel het planetarium van de Zoo van Antwerpen nog dichter is)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk sara,
er is ook een sterrenwacht bij ieper trouwens.
En "als ik verhuis"
ga je verhuizen?
Ja en de fout had ik gezien
Verlichtingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef senesta het volgende:
Oh jemig, wat is dat nou weer, Nok?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:21 schreef draculettetje het volgende:
zoooooo verlichting kon ik al wel een beetje gebruiken
Vandaag maar eens besteden aan tegels kapot rammen en vervolgens op plakken
ga me aan het mozaiken toeleggen vandaag
Kinky...reikieen met Slowaken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:15 schreef ToT het volgende:
Ff met Google gezocht. Ik had ooit een site gevonden waar er echt vele tientallen van op stonden.
Ebaumsworld en Flickr hebben er ook wel een paar, zag ik net.
*Checkt het ONZ topic*
Zo, gisteren trouwens weer een interessant Reiki dagje gehad, terwijl er een paar Slowaken mijn huis aan het schilderen waren.
Ik vind grijs haar best mooi,maar niet op mijn leeftijd. Past gewoon niet bij de rest van mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga over 2 weken eens de grijze haren weghalen
Eerst eens wachten totdat ze wat aangegroeid zijn, heb nu een gekortwiekt kapsel en als je dan dat spul erop gaat doen dan werkt het niet. 12 euro voor 1 verpakking en dan wil ik toch zeker dat het 6 weken werkt. Just for men heet het![]()
Is geen verf maar een middel dat de grijze haren op een natuurlijke manier wegwerkt. Hoe het precies werkt vraag ik me af. De grijze haren krijgen hun natuurlijke kleur weer terug zomaar ineens.
Dat spul dat ik gebruik hoef je maar 5 minuten te laten intrekken gelukkig want het jeukt als de neten.
Ik kan natuurlijk met wat grijze haren gaan lopen maar ik ben geen oude bok![]()
tukkers?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Stil hier.
Zit me hier in mijn eentje kapot te lachen en te bedenken dat tukkers niet sexy klinkt
ja, die taal die men in tukkerland spreekt, in drenthe en in de achterhoek. Da's nie sexyquote:
Nee das inderdaad niet sexy, ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, die taal die men in tukkerland spreekt, in drenthe en in de achterhoek. Da's nie sexy
![]()
en lukte dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef ToT het volgende:
LOL @ Reikiën met Slowaken!
Nee die lui zaten buiten te schilderen en waren met een bandschuurmachine bezig en belden om de haverklap aan om bijvoorbeeld een verfroerstaafje te vragen, terwijl wij dus met Reiki bezig waren!
joaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee das inderdaad niet sexy, ben ik met je eens.
Maar hoe kom je daar zo op?
Gedate met eentje uit de achterhoek?
Ze slikk'n allemaal wat in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef ToT het volgende:
Mwoah, tukkers en achterhoeks verschilt wel wat van elkaar hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa
Dat gaat dus verder niet door. Ik lig nu nog in een deuk. Mens... dat daten... kan er een boek over schrijven. Zou der haast lesbisch van worden![]()
Ik mot dat hele daten ook niet doen. Ik word er kattig van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
![]()
Mijn stiefvader had familie in de achterhoek dus ik ken dat taaltje wel.
Was het een blind date of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mot dat hele daten ook niet doen. Ik word er kattig van.
zoiets. innetdatenquote:
Och jee, ga je je leven beteren en zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoiets. innetdaten
Het is wel grappig hoor. Maar ik denk dat ik maar weer afzie van mijn sloerieperiode
whaaaaa, neeeee, dat was maar even een korte periode van afzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Och jee, ga je je leven beteren en zo?![]()
Okequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaaaaa, neeeee, dat was maar even een korte periode van afzetten.
Nu breekt er weer een wat serieuzere periode aan, beetje rust.
quote:
Zo was het hier ook. Maar ik heb alweer genoeg van de jacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef ToT het volgende:
Af en toe wel eens goed, het even rustig aan doen.
Ikzelf ga langzaamaan weer op het jagerspad, ben al weer een paar maandjes single, en mijn ex-vriendin heeft intussen ook al weer iemand.
Geweldig is dat he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:02 schreef nokwanda het volgende:
Werd weer veel te vroeg gewekt door de snorharenbrigade![]()
[afbeelding]
Mij zeggen ze dat het wel bij me past, een tint grijs over de hele kop door het donkere haar maar als ik dan in de spiegel kijk dan bevalt het niet en tevens lijk ik gewoon jonger met donker haar. Tis ook makkelijk om weer om te schakelen naar grijs, gewoon niet meer gebruiken dat spul, wil ik weer eens met een grijze tint lopen dan doe ik dat om te kijken hoe dat bevaltquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind grijs haar best mooi,maar niet op mijn leeftijd. Past gewoon niet bij de rest van mij.
Zo'n grijze duif in een strak laag spijkerbroekkiesad
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey kids.... daddy's home
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
flauw zo'n nacht dat je niet kan slapen
nog flauwer de ochtend erna
dat alles gewoon door moet gaan!
Vandaag eerst werken, eind van de middag intake nieuwe fysio, zal me benieuwen, komt goed!
Nu wakker worden
Zet ik net in je foboquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan nie slapen....
wie hoe wat enzo.....
Als ik nadat ik wakker ben geworden weer in slaap val dan ben ik de rest van de dag behoorlijk gaar, krijg ook hoofdpijn en zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.
Alleen de nieuwste en kleinste doet wel goedmoedig mee.
Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Of het luxe is weet ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook zo dat ie speels wil knuffelen. Alleen zijn de dames het daar niet mee eens. Hij is nogal enthousiast.
Alleen de nieuwste en kleinste doet wel goedmoedig mee.
Wat een luxe DV. Nooit moeten opstaan. Maar als je eenmaal gewend bent aan het opstaan op een bepaalde tijd is het ook best lekker. Ik merk dat je dan door de dag heen fitter bent dan wanneer je maar slaapt tot je wakker wordt. En na een tijdje wordt je dan ook vanzelf wakker rond dezelfde tijd.
Doe je dat allemaal wel in overleg met je arts Dromenvanger?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Even de bijsluiter gelezen van een middel dat ik krijg, ongewenst moeten plassen, voor mij een reden om ermee te kappen zodat het daarna wel in orde is. Ik wil niet om de have klap naar de wc moeten, is pas sinds kort aan de gang ( aantal maanden). Dat ongewenst moeten plassen is erger dan de problemen waar het middel voor gemaakt is.
Of ik dan een vervangend middel neem is de vraag omdat zo'n vervangend middel ook weer zoiets kan hebben, ook daar eerst de bijsluiter lezen want als ze je wat voorschrijven vertellen ze je niet van te voren wat de bijwerkingen zijn, dat initiatief moet je zelf nemen dus.
Weet je wat het is, ieder medicijn heeft nadelige invloed op je lichaamAlsof het lichaam helemaal niet belangrijk is.
Over uitslapenHet is zo verleidelijk om uit te slapen, als ik de wekker zet om 0800 dan is het zo dat ik al snel wil doorslapen als ik niet hoef op te staan omdat het nog helemaal
is. Maar moet ik dan opstaan en sta ik dan op dan is het ineens zo dat ik me veel fitter voel na een paar koppen koffie dan wanneer ik 4-5 uur langer slaap. Het is net die stap zetten om het bed uit te stappen en de verleiding niet weerstaan om nog door te slapen. Ben ook gewend geraakt om door te slapen dus dat kan ik ook afleren, alleen al de reden dat ik fitter ben door niet uit te slapen is een reden daarvoor.
zit weer te gapen achter de pjoeter gaat naar bed toe deze nacht ben je waarschijnlijk veilig weet niet wat de zoessie doet natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef ToT het volgende:
Whehehehehe!
*Zit hier met een flinke collectie vampierfilms achter zich.*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!
De helft van het gevaar is geweken!
Hey trusten he!
Nou...wakker valt ze best mee, maar ik ben bang dat ze juist slapend het engst is en dat ze je misleidtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef ToT het volgende:
WOOHOO!!!!
De helft van het gevaar is geweken!
Hey trusten he!
8, nu Kareltje terug isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef senesta het volgende:
Hoeveel katten heb je nu, nok?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:23 schreef Darkwolf het volgende:
Nu we het toch over katten hebben: nog meer mensen die het belachelijk vinden dat een patient Oscar heeft vermoord omdat hij/zij het maar een eng dier vond?
(Je weet wel... de kat die de dood kon aanvoelen komen bij patienten...)
Kan er niet over uit... in en in triest...![]()
Ik had de MED nog niet gezienquote:
Oh?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:52 schreef nokwanda het volgende:
word gek van Karel en de stress die zijn komst veroorzaakt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh?
Het is de enige kater tussen het vrouwenspul, toch?
Ik zag het net.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hij kent het verschil tussen stoeien en knokken niet
Ben bang dat dat in zijn karakter zit. Hij is lief maar intimiderend
Staat ook in het Purrrtopic
wanneer mag minimonster eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Zooow... Vampje is ook weer onder de levenden... Vannacht ook niet gespookt geloof ik.... Senesta, feli en welkom en hoe vond Samara het???
En vanaf dinsdag with no ballsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag het net.
Gewoon een stoere kater dus![]()
Komt door Tot's knoflookpoederquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef draculettetje het volgende:
zooooow nacht goed doorgekomen, naar mijn weten ben ik niet wezen spoken
Senesta, gefeli en welkom ha ha
nok nu eindelijk tijd om je link te bekijken, jeetje die karel trouwens!
Ik mag haar nog niet ophalenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Zooow... Vampje is ook weer onder de levenden... Vannacht ook niet gespookt geloof ik.... Senesta, feli en welkom en hoe vond Samara het???
Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleutersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wanneer mag minimonster eigenlijk?
Oh jij hebt het gisteren allemaal al doorgemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleuters
Graag gedaan je verdient ze ook hoor!quote:
Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleutersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Graag gedaan je verdient ze ook hoor!
succes met afwachten dan maar...
Bij deze..... Volgende week dinsdagmiddag mag ie weerquote:dat vertel je ook niet even![]()
jij bent flauw!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef vamperotica het volgende:
Zet je m toch lekker op je werk
Ghehehe
quote:
Die aanpassing is dan weer zo duuur omdat ie zelf gefrabriceerd moet worden dat dan rolstoel aanschaffen voor werk (want dat heb ik dan wel weer gezegd dat ik niet 4x in de week mijn eigen kan meenemen) goedkoper zal zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Solly....
Is er geen andere aanpassing, waar iedereen zich in kan vinden... Een "eigen" aanpassing misschien? Trippelstoel op t werk met extra voetensteun ofzo?
Als je m dan alleen als burostoel gebruikt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Die aanpassing is dan weer zo duuur omdat ie zelf gefrabriceerd moet worden dat dan rolstoel aanschaffen voor werk (want dat heb ik dan wel weer gezegd dat ik niet 4x in de week mijn eigen kan meenemen) goedkoper zal zijn
Gheheh... misschien wel evne handig jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef draculettetje het volgende:
hoe bedoel je? ha ha kan je natuurlijk ook gewoon even bellen
omdat ik nu nog met taxi ga houdt in dat rolstoel steeds opgeklapt moet worden en beensteunen eraf, dat 4x in de week geeft enorme slijtage aan de rolstoel zelf, dat krijg ik niet vergoed van de gemeente als ie door werkgebruik eerder versluit zeg maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Past je eigen stoel niet in de auto?
Waarom kun je je eigen stoel niet meenemen?
daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef nokwanda het volgende:Dan lijkt de enige oplossing dat ze er daar een voor werk aanschaffen.
je lijf verkloten omdat je uit principe haast geen rolstoel wil, en dus maar zo zitten dat je er last van hebt en het onwerkbaar is.... lijkt me geen oplossing.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor
ga rest van deze week wel proef draaien met die van mezelf, komt zelfde meneer ook even naar houdingen kijken
dan maar eigen knop omzetten
U heeft helemaal gelijk tis ook maar een knopje, morgen gaat ie omquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je lijf verkloten omdat je uit principe haast geen rolstoel wil, en dus maar zo zitten dat je er last van hebt en het onwerkbaar is.... lijkt me geen oplossing.
En ga je die laten zien hier, als ie af is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
heb het druk met m'n website
Zucht.... Het spookt hier nog steeds.... Er is een minimonster zn kamer aan het afbrekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef ToT het volgende:
Nou ondanks de knoflookpoeder heeft het hier nog aardig zitten spoken!
(Flinke storm gehad hier)
Dat kiepert ie uit t raam...Net zoals ie eigenlijk met zn autootjes zou willen doenquote:
Waar komt die verschrikkelijke behoefte op die leeftijd toch vandaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat kiepert ie uit t raam...Net zoals ie eigenlijk met zn autootjes zou willen doen
Ghehehe... Hij is ei-nde-lijk- stil... En mama is stom en moet op dr billen zitten en dan zonder tut naar bed...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar komt die verschrikkelijke behoefte op die leeftijd toch vandaan?
Dat deed EW vroeger ook, maar we woonden 3 hoog op een flat.
Heeft ie het nog weleens over![]()
nee jij springt van glijbanen omdat ze niet glijden....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef vamperotica het volgende:
Ik deed/doe dat soort dingen nooit....
Ja... Ennuh... springt uit bomen om te laten zien hoe ik er net daarvoor uitgevallen was en neits had... Alleen brak ik met de tweede keer mn arm...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee jij springt van glijbanen omdat ze niet glijden....
Da's jouw afdeling ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef draculettetje het volgende:
dat was van tegen de muur lopen toch?
laten we het dan alsjeblieft niet over fietsen hebben...
da's waar ja, vanmiddag resulteerde dat in een telefoon gesprek van een uurquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:54 schreef ToT het volgende:
Hoewel....toen ik nog niet zo lang Reiki had, glipte een keer de SCHADUW van een kat bij mij het huis in, en ik was niet de enige die het zag.
Mwoah, ik denk dat mijn huisje nu wel vampier-proof is!
Jaaah! Als die net in dat "kasteel" is toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:19 schreef draculettetje het volgende:
in the orde from dracuuuul ofzoiets blijf ik ook geweldig vinden........
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jaaah! Als die net in dat "kasteel" is toch?
HAH... Dan klinkt ie bijna net zo eng als (de oude) type o negativequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef ToT het volgende:
D'oh!!!
Hmmmz....hebben ze überhaupt wel vampier-nummers?
Alweer klaar met werken voor vandaag... Nu thuis nog...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ik zou willen dat ik nu ook mijn bedje zou kunnen opzoeken.
...Huisvrouw spelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef vamperotica het volgende:
Alweer klaar met werken voor vandaag... Nu thuis nog...
Bij de opticien wel langs geweest waar ze met lucht je oogdruk meten en die is dus te hoog. 30 inplaats van 20 en 20 is wat het moet zijn. ( overigens irritant onderzoek is het met die oogdruk)quote:
Zoiets speel je niet. Dat ben jequote:
Nou... In sommige gevallen.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoiets speel je niet. Dat ben je![]()
![]()
Ben je het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou... In sommige gevallen.....![]()
Serieus!?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef vamperotica het volgende:
heeeee... Da's mijn tekst!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Serieus!?
Nou, niet slecht voor een TRU Slowchat newb dan!![]()
Hoera! Het is vrijdag! Wat ben ik blij dat het weekend is zeg.
Dit zou tevens nog wel eens mijn allerlaatste weekend thuis zijn trouwens.
Volgende week komt dinnetje terug van vakantie en gaan we verhuizen.
Gisteren alvast maar "even" een 42 inch plasma televisie (met ingebouwde HDD recorder) bij de bestelling van de huishoudelijke artikelen geplaatst! Heerlijk! Nu mag en kan het gewoon allemaal!
Moeten we de mannen eens met een zak geld wegsturen... Kijken wat er gebeurd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
DW gaan jullie ook al meteen verhuizen of moet er eerst geklust etc worden?
hoe gaat het tot nu toe zonder dinnetje? In ieder geval goed aan het " shoppen" (hey da's toch wat vrouwen doen????)![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:18 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
DW gaan jullie ook al meteen verhuizen of moet er eerst geklust etc worden?
Opzich vermaak ik mij prima zonder vriendinnetje.quote:hoe gaat het tot nu toe zonder dinnetje? In ieder geval goed aan het " shoppen" (hey da's toch wat vrouwen doen????)![]()
Oh!quote:
Vast wel! Geen idee! Heb er opzich wel zin in en maak met niet heel erg druk betreft wat op mij/ons af gaat komen!quote:Verhuizen is leuk!!
Dat is een feit!quote:En shoppen ook!
Zo ondertussen nu toch wel een beetje wel ja!quote:En dinnetjes die terug komen van vakantie ook!
Stro!!!quote:
Die komt terug als Spiderman, speciaal om wraak te nemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
0900 opgestaan
Net een spin dood gereden met de stoelZou de spin merken dat hij dood is gegaan? Wilde die spin naar buiten zetten maar per ongeluk kapot gereden
![]()
Goede morgen Nok, alles okey op deze zaterdag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die komt terug als Spiderman, speciaal om wraak te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |